Fighter83 Skrevet 8. februar 2023 #1981 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (7 minutter siden): Jeg blir utestengt fra KG innimellom, da er det ikke så mye nett tid på meg 😅🤪 Hahaha🤣 Jeg er ikke den typen som blir utestengt gitt😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #1982 Del Skrevet 8. februar 2023 Fighter83 skrev (1 minutt siden): Hahaha🤣 Jeg er ikke den typen som blir utestengt gitt😅 Godt å høre 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1983 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Har forresten oppdaget et nytt death metal band, de heter Hath og er kule 😀 Skeptisk Embla. Nei takk. Holder meg til min Bollywood-musikk, tysk rap og akustiske sanger jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 8. februar 2023 #1984 Del Skrevet 8. februar 2023 Fighter83 skrev (1 time siden): Hvordan bruker dere å droppe mobilen/pad/pc o.l? Jeg tar grep! Når det er nødvendig. Begrenser bruken ved å si til meg selv at 'Nei, nå får du ikke lov til å se på mobilen etc, før du har gjort det eller det!' Og 'Ok, du får lov til å taste litt på den nå, men ikke lenger enn ×-antall minutter.' Det er jo en form for avhengighet, og jeg aksepterer en viss avhengighet, men bare så lenge det er jeg som styrer avhengigheten og ikke avhengigheten som styrer meg😘 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1985 Del Skrevet 8. februar 2023 Fighter83 skrev (1 minutt siden): Hahaha🤣 Jeg er ikke den typen som blir utestengt gitt😅 Det trokke jeg heller. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1986 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Åå, dere hørte meg? 🤪 Gullsjakal har kommet med noen velmente råd til dere. Det høres brutalt ut men vedkommende har et poeng. Vil dere bare godt. 🥹🥰 Cassidy Tvillingene vet at dere bare vil oss godt.🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1987 Del Skrevet 8. februar 2023 Gullsjakal skrev (Akkurat nå): Jeg tar grep! Når det er nødvendig. Begrenser bruken ved å si til meg selv at 'Nei, nå får du ikke lov til å se på mobilen etc, før du har gjort det eller det!' Og 'Ok, du får lov til å taste litt på den nå, men ikke lenger enn ×-antall minutter.' Det er jo en form for avhengighet, og jeg aksepterer en viss avhengighet, men bare så lenge det er jeg som styrer avhengigheten og ikke avhengigheten som styrer meg😘 Godt tips! 🙂 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1988 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene vet at dere bare vil oss godt.🥰🥰 Mhm. 🥹🥰 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #1989 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Skeptisk Embla. Nei takk. Holder meg til min Bollywood-musikk, tysk rap og akustiske sanger jeg. Ja litt voldsomt for deg tror jeg 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1990 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja litt voldsomt for deg tror jeg 😅 Mhm. Er tross alt bare ungjenten på 21. Du må skjerme meg for heftige synsinntrykk, vettu. 🤪 Ellers klikker jeg. Godt at jeg er på psykiatrisk. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1991 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Mhm. 🥹🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #1992 Del Skrevet 8. februar 2023 Et band jeg var blodfan av for 25 år siden men som mista det helt senere har visst vendt litt tilbake til røttene og blitt bra igjen på siste plate. Burde jeg gi de en sjangs?🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1993 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Mhm. Er tross alt bare ungjenten på 21. Du må skjerme meg for heftige synsinntrykk, vettu. 🤪 Ellers klikker jeg. Godt at jeg er på psykiatrisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #1994 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Mhm. Er tross alt bare ungjenten på 21. Du må skjerme meg for heftige synsinntrykk, vettu. 🤪 Ellers klikker jeg. Godt at jeg er på psykiatrisk. Er faktisk litt bekymret for at musikken min kan gjøre deg urolig 😨😰😓 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1995 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Er faktisk litt bekymret for at musikken min kan gjøre deg urolig 😨😰😓 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1996 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Et band jeg var blodfan av for 25 år siden men som mista det helt senere har visst vendt litt tilbake til røttene og blitt bra igjen på siste plate. Burde jeg gi de en sjangs?🤔 Skader ikke å prøve! Men jeg liker best de gamle sangene til artister. F.eks. jeg eeelsker Slim Shady til Eminem men ekke så glad i den nye musikken. Men smaken er som baken. 🙂 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1997 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1998 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Er faktisk litt bekymret for at musikken min kan gjøre deg urolig 😨😰😓 Jeg hører ikke på dem, så det går bra. 🤪😘 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #1999 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jeg hører ikke på dem, så det går bra. 🤪😘 🤨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #2000 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå