Entern Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #1341 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene var en skikkelig rampegutt og en skikkelig rampejente da vi var i den alderen.😉😉🤣🤣 Men nå er dere 100% snille 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 5. februar 2023 #1342 Del Skrevet 5. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Går bra er bare noen minutter 😅 Sitter mye ute om våren, sommeren og høsten, da 😅😅😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. februar 2023 #1343 Del Skrevet 5. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Men nå er dere 100% snille 😊😊☺️☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wwoman Skrevet 5. februar 2023 #1344 Del Skrevet 5. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene var en skikkelig rampegutt og en skikkelig rampejente da vi var i den alderen.😉😉🤣🤣 Hehe det vil jeg tro😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. februar 2023 #1345 Del Skrevet 5. februar 2023 (endret) wwoman skrev (2 minutter siden): Hehe det vil jeg tro😊 Men vi sluttet å røyke etter toårstid da, og siden har vi aldri røykt igjen. Endret 5. februar 2023 av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 5. februar 2023 #1346 Del Skrevet 5. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene var en skikkelig rampegutt og en skikkelig rampejente da vi var i den alderen.😉😉🤣🤣 Og nå har det gått over? 😅😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. februar 2023 #1347 Del Skrevet 5. februar 2023 Gullsjakal skrev (Akkurat nå): Og nå har det gått over? 😅😅 Ja nå er Cassidy Tvillingene to snille pusekatter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wwoman Skrevet 5. februar 2023 #1348 Del Skrevet 5. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Men vi sluttet å røyke etter toårstid da, og siden har vi aldri røykt igjen. Dere var flinke😊 Jeg liker å røyke altfor mye til å ville slutte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 5. februar 2023 #1349 Del Skrevet 5. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja nå er Cassidy Tvillingene to snille pusekatter. Prrrrr... prrrr... 😅😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 5. februar 2023 #1350 Del Skrevet 5. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (27 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker å prate med deg her inne. Det er bra jeg også ❤️❤️Beklager sent svar savner Maja ❤️samt leser litt koblingsskjemaer fremdeles ikke blinklys neste helg skal jeg fjerne Dashbord og gå over ledningsnett visste hun var aldrende så ville ikke gjøre for mye med bilen i fall hun ble dårlig men så sovnet hun inn hjemme Susi gikk også bort hjemme i Februar 2019 tror Maja var veldig knytt til henne som gikk bort i 2022 Lussi ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 5. februar 2023 #1351 Del Skrevet 5. februar 2023 wwoman skrev (1 minutt siden): Dere var flinke😊 Jeg liker å røyke altfor mye til å ville slutte Røyker du inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 5. februar 2023 #1352 Del Skrevet 5. februar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er bra jeg også ❤️❤️Beklager sent svar savner Maja ❤️samt leser litt koblingsskjemaer fremdeles ikke blinklys neste helg skal jeg fjerne Dashbord og gå over ledningsnett visste hun var aldrende så ville ikke gjøre for mye med bilen i fall hun ble dårlig men så sovnet hun inn hjemme Susi gikk også bort hjemme i Februar 2019 tror Maja var veldig knytt til henne som gikk bort i 2022 Lussi ❤️ ❤❤❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. februar 2023 #1353 Del Skrevet 5. februar 2023 wwoman skrev (3 minutter siden): Dere var flinke😊 Jeg liker å røyke altfor mye til å ville slutte 👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. februar 2023 #1354 Del Skrevet 5. februar 2023 Gullsjakal skrev (3 minutter siden): Prrrrr... prrrr... 😅😅 🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 5. februar 2023 #1355 Del Skrevet 5. februar 2023 Gullsjakal skrev (1 minutt siden): ❤❤❤ ❤️❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. februar 2023 #1356 Del Skrevet 5. februar 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det er bra jeg også ❤️❤️Beklager sent svar savner Maja ❤️samt leser litt koblingsskjemaer fremdeles ikke blinklys neste helg skal jeg fjerne Dashbord og gå over ledningsnett visste hun var aldrende så ville ikke gjøre for mye med bilen i fall hun ble dårlig men så sovnet hun inn hjemme Susi gikk også bort hjemme i Februar 2019 tror Maja var veldig knytt til henne som gikk bort i 2022 Lussi ❤️ Cassidy Tvillingene forstår, men vi er her og i PM hvis du trenger noen å snakke med.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 5. februar 2023 #1357 Del Skrevet 5. februar 2023 Gullsjakal skrev (34 minutter siden): ❤❤❤ ❤️❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 5. februar 2023 #1358 Del Skrevet 5. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene forstår, men vi er her og i PM hvis du trenger noen å snakke med.♥️♥️ Det er bra takk takk for omtanke ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. februar 2023 #1359 Del Skrevet 5. februar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er bra takk takk for omtanke ❤️❤️ Cassidy Tvillingene henger her hele natten vet du. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 5. februar 2023 #1360 Del Skrevet 5. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene henger her hele natten vet du. Det er bra ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå