Gå til innhold

Enterns digre nye chattetråd 😀

Entern

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Og så hjelper det Cassidy Tvillingene mye å være på Diskusjon og KG også da.♥️♥️

Godt å ha dere her. 🧡🧡🧡

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Godt å ha dere her. 🧡🧡🧡

Cassidy Tvillingene synes at det er godt å ha deg her også.♥️♥️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene synes at det er godt å ha deg her også.♥️♥️

:hoppe:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (1 minutt siden):

Enig 💚

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

:hoppe:

Cassidy Tvillingene kommer aldri til å forlate verken Diskusjon eller KG.:risterpåhodet::risterpåhodet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått en ny respekt for renholdere. Jeg har vasket tre rom og skrubbet et dusjkabinett som var jævlig ekkelt. Man kunne fått mareritt av mindre. Masse hår i sluket kombinert med størknet / vått sjampo og balsam. Det lå som flak under plankene i dusjen. Æsj det var så gyselig at jeg blir helt kvalm🤮  ære være de som står på daglig som renholdere❤️

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (Akkurat nå):

I dag har jeg fått en ny respekt for renholdere. Jeg har vasket tre rom og skrubbet et dusjkabinett som var jævlig ekkelt. Man kunne fått mareritt av mindre. Masse hår i sluket kombinert med størknet / vått sjampo og balsam. Det lå som flak under plankene i dusjen. Æsj det var så gyselig at jeg blir helt kvalm🤮  ære være de som står på daglig som renholdere❤️

De tøffeste på min arbeidsplass er renholderne 😎 men så befinner arbeidsplassen min seg i et bygg som frekventeres av narkomane, uteliggere og kriminelle 😳

De renholderne våre, de har sett de utroligste ting 😳😎

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (11 minutter siden):

De tøffeste på min arbeidsplass er renholderne 😎 men så befinner arbeidsplassen min seg i et bygg som frekventeres av narkomane, uteliggere og kriminelle 😳

De renholderne våre, de har sett de utroligste ting 😳😎

Ja, det kan jeg tenke😳 Her måtte jeg vaske et dusjkabinett som jeg hadde vært så dum å ikke vaske de siste to årene. Det var helt ville tilstander. 

Dusjkabinettet var som dette bildet ( dette er hentet fra Google da). Tenk deg alle hårrester, med såpe og sjampo som fester seg mellom disse plankene. Jeg måtte dra opp hele det treverket og synet var helt gyselig. Her hadde det samlet seg opp med hår, sjampo, balsam, såpe og skitt, som lå festet i sprekker, sluken, osv osv, og som har ligget der i 2 år.

Sorry mye detaljer, men måtte bare få det ut. Ekstremt ekkelt.

DD700A37-D555-41F0-B488-6DC059AFB1DD.jpeg

Endret av Tvillingsjel
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (1 minutt siden):

Ja, det kan jeg tenke😳 Her måtte jeg vaske et dusjkabinett som jeg hadde vært så dum å ikke vaske de siste to årene. Det var helt ville tilstander. 

Dusjkabinettet var som dette bildet ( dette er hentet fra Google da). Tenk deg alle hårrester, med såpe og sjampo som fester seg mellom disse plankene. Jeg måtte dra opp hele det treverket og synet var helg gyselig. Her hadde det samlet seg opp med hår, sjampo, balsam, såpe og skitt, som lå festet i sprekker, sluken, osv osv, og som har ligget der i 2 år.

Sorry mye detaljer, men måtte bare få det ut. Ekstremt ekkelt.

DD700A37-D555-41F0-B488-6DC059AFB1DD.jpeg

Vet sånn omtrent hva du mener, ofte litt lat med å vaske dusjen sjøl 😅😨

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Vet sånn omtrent hva du mener, ofte litt lat med å vaske dusjen sjøl 😅😨

Følern😅 Jeg visste ikke at man kunne dra opp og ta ut treverket, så jeg gjorde det aldri… og resultatet skulle vært avbildet. Noe så ekkelt har jeg knapt sett. Og sluken var jo pottetett så det måtte til med plumbo for å få løst det opp. Holdt på med dusjkabinettet i sikkert to timer 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følern😅 Jeg visste ikke at man kunne dra opp og ta ut treverket, så jeg gjorde det aldri… og resultatet skulle vært avbildet. Noe så ekkelt har jeg knapt sett. Og sluken var jo pottetett så det måtte til med plumbo for å få løst det opp. Holdt på med dusjkabinettet i sikkert to timer 

Vet hva du mener.

Kunne tatt bilde og brukt det som cover på en ekstrem grindcore plate 😆😆😆😆😆😆

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det slik - hadde jeg sett det der før jeg skulle dusje, så hadde jeg ikke følt at jeg hadde blitt ren i den dusjen. Det var den største bakteriebomba i hele leiligheten 🤮

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (6 minutter siden):

For å si det slik - hadde jeg sett det der før jeg skulle dusje, så hadde jeg ikke følt at jeg hadde blitt ren i den dusjen. Det var den største bakteriebomba i hele leiligheten 🤮

:klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Entern skrev (7 minutter siden):

Vet hva du mener.

Kunne tatt bilde og brukt det som cover på en ekstrem grindcore plate 😆😆😆😆😆😆

Haha ja 😁 Nå ble hele treverket fjernet for nye leietakere. Noe så ekstremt uhygienisk. Problemet med et slikt treverk er at alt fester seg mellom sprekkene og under, uten at det renner ned i sluken eller er synlig slik at man selv kan ta det bort. "Ute av syne, ute av sinn", og så ser det rent ut øverst, mens skitten har gjemt seg på et sted som ikke er synlig. Mye bedre med dusjer hvor man ikke står inni et kabinett, men heller rett på gulvet. Det er mer renslig, da skitten ikke hoper seg opp og setter seg fast. Aldri mer slikt dusjkabinett!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja 😁 Nå ble hele treverket fjernet for nye leietakere. Noe så ekstremt uhygienisk. Problemet med et slikt treverk er at alt fester seg mellom sprekkene og under, uten at det renner ned i sluken eller er synlig slik at man selv kan ta det bort. "Ute av syne, ute av sinn", og så ser det rent ut øverst, mens skitten har gjemt seg på et sted som ikke er synlig. Mye bedre med dusjer hvor man ikke står inni et kabinett, men heller rett på gulvet. Det er mer renslig, da skitten ikke hoper seg opp og setter seg fast. Aldri mer slikt dusjkabinett!

Helt enig, mye bedre å stå på gulvet 😀👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Helt enig, mye bedre å stå på gulvet 😀👍

Jepp. Mye mer renslig 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...