Entern Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #1141 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Åå? Har du vært lenge på sosio? Halvannet år sånn cirka. Det er sånne runder med hat mot sosialprat, sist gang var det minst like ille, tilmed Kvakken ble litt irritert/berørt faktisk, jeg og Fryden hadde det litt gøy med å kødde med haterne men det var litt ubehagelig faktisk 😞 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1142 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Halvannet år sånn cirka. Det er sånne runder med hat mot sosialprat, sist gang var det minst like ille, tilmed Kvakken ble litt irritert/berørt faktisk, jeg og Fryden hadde det litt gøy med å kødde med haterne men det var litt ubehagelig faktisk 😞 Herregud - jeg er så drittlei av den sutringen og hetsen mot oss (sosiopratene). 1. Ingen tvinger andre til å gå inn på trådene hvis det er så jævlig. 2. Sosioprat er hva man gjør det til. Er man hyggelig, så er folk hyggelige tilbake. Har man spisse albuer, havner man fort ute i kulden. Sånn er det ellers ute i samfunnet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #1143 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Herregud - jeg er så drittlei av den sutringen og hetsen mot oss (sosiopratene). 1. Ingen tvinger andre til å gå inn på trådene hvis det er så jævlig. 2. Sosioprat er hva man gjør det til. Er man hyggelig, så er folk hyggelige tilbake. Har man spisse albuer, havner man fort ute i kulden. Sånn er det ellers ute i samfunnet. Jepp 👏👏👏👍👍👍 Det var det vi sa da og, men haterne lytter aldri 😞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #1144 Del Skrevet 4. februar 2023 Cassidy Tvillingene bryr oss ikke om at noen ikke liker det som vi skriver her, for de som sutrer og klager. De bestemmer ikke hva og hvor vi skal skrive.😊😊☺️☺️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #1145 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene bryr oss ikke om at noen ikke liker det som vi skriver her, for de som sutrer og klager. De bestemmer ikke hva og hvor vi skal skrive.😊😊☺️☺️ Helt enig med dere 😀😀😀😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1146 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Jepp 👏👏👏👍👍👍 Det var det vi sa da og, men haterne lytter aldri 😞 Jeg vet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1147 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene bryr oss ikke om at noen ikke liker det som vi skriver her, for de som sutrer og klager. De bestemmer ikke hva og hvor vi skal skrive.😊😊☺️☺️ Enig. Så lenge man er innenfor retningslinjene så bør det være greit. 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #1148 Del Skrevet 4. februar 2023 @Ciaran og Ciara og @Embla Othea og @Entern har det fint og koselig sammen her. Så derfor sier Cassidy Tvillingene at vi driter i om noen sutrer og klager. for vi har det fint og gøy sammen her og det er det viktigste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #1149 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): @Ciaran og Ciara og @Embla Othea og @Entern har det fint og koselig sammen her. Så derfor sier Cassidy Tvillingene at vi driter i om noen sutrer og klager. for vi har det fint og gøy sammen her og det er det viktigste. Ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1150 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): @Ciaran og Ciara og @Embla Othea og @Entern har det fint og koselig sammen her. Så derfor sier Cassidy Tvillingene at vi driter i om noen sutrer og klager. for vi har det fint og gøy sammen her og det er det viktigste. Enig. 💕 Og tar nye sosiopratere imot med åpne armer. ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #1151 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Helt enig med dere 😀😀😀😀 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Enig. Så lenge man er innenfor retningslinjene så bør det være greit. 🙂 Ja Cassidy Tvillingene holder oss alltid innenfor retningslinjene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1152 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene holder oss alltid innenfor retningslinjene. Jeg gjør det stort sett. 🙂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #1153 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #1154 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Enig. 💕 Og tar nye sosiopratere imot med åpne armer. ❤️ Cassidy Tvillingene synes at vi har det veldig fint og bra her inne sammen.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #1155 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jeg gjør det stort sett. 🙂 Jeg er helt nødt, neste utestengning blir 3 måneder, da kan jeg like gjerne bare slette meg 😖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #1156 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at vi har det veldig fint og bra her inne sammen.♥️♥️ Det har vi 😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #1157 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Jeg gjør det stort sett. 🙂 Bra, for Cassidy Tvillingene vil ikke at forumbestevennene våre skal bli utestengt. Vi hadde savnet deg veldig mye.♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1158 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at vi har det veldig fint og bra her inne sammen.♥️♥️ Ja. ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1159 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Jeg er helt nødt, neste utestengning blir 3 måneder, da kan jeg like gjerne bare slette meg 😖 Jeg har et advarselspoeng. Hvis jeg blir utestengt, blir det for to uker da? 🙃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #1160 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Det har vi 😊😊 Ja Cassidy Tvillingene synes at vi også snakker sammen om mye interessant her også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå