Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #1121 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (9 minutter siden): Så fint av dere. ❤️ Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å være snille og greie.😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1122 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å være snille og greie.😊😊☺️☺️ Enig. ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #1123 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Enig. ❤️ ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1124 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #1125 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1126 Del Skrevet 4. februar 2023 Fighter83 skrev (12 timer siden): Gjengen her på sosialprat skulle dratt på hyttetur vett... også kunne dere brillijert med baking. Noen tok seg en dram, andre som måtte ut for å ta seg en blås, andre igjen hadde sittet dypt nedi sofaen med 2 pledd, varm kopp te/kaffe foran peisen 🤣 hadde blitt en morsom gjeng på tur😉 😆 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #1127 Del Skrevet 4. februar 2023 Så i avisen at det er en hund i Portugal som er 30 år gammal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #1128 Del Skrevet 4. februar 2023 Må ser jeg for meg den hardkokte og litt loslitte men empatiske britiske etterforskeren Vera Stanhope spilt av Megan Fox😆 Takk @Vera🤗😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 4. februar 2023 #1129 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (1 time siden): Må ser jeg for meg den hardkokte og litt loslitte men empatiske britiske etterforskeren Vera Stanhope spilt av Megan Fox😆 Takk @Vera🤗😁 Hvordan klarte du å legge sammen dette Entern?? Etter alle mine år på KG - og ingen andre har klart å avsløre min identitet. Jeg stoler fullt og helt på at hemmeligheten bevares i ditt hjerte ❤️😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #1130 Del Skrevet 4. februar 2023 Vera skrev (1 minutt siden): Hvordan klarte du å legge sammen dette Entern?? Etter alle mine år på KG - og ingen andre har klart å avsløre min identitet. Jeg stoler fullt og helt på at hemmeligheten bevares i ditt hjerte ❤️😎 Hemmeligheten din er trygg hos meg 😎😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #1131 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (7 timer siden): 😆 🤣🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1132 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): 🤣🤣 God kveld tvillingene mine. Sovet godt? 💕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #1133 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): God kveld tvillingene mine. Sovet godt? 💕 Ja Cassidy Tvillingene har sovet godt, men nå er vi her tilbake på plass.🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1134 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja Cassidy Tvillingene har sovet godt, men nå er vi her tilbake på plass.🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1135 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja Cassidy Tvillingene har sovet godt, men nå er vi her tilbake på plass.🥰🥰 Vi har fått litt hets i ulike tråder i dag. Sett det? 🤪 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #1136 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #1137 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Vi har fått litt hets i ulike tråder i dag. Sett det? 🤪 Nei det har ikke Cassidy Tvillingene sett, hvilke tråder er det vi har fått hets i??😉😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1138 Del Skrevet 4. februar 2023 (endret) Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Nei det har ikke Cassidy Tvillingene sett, hvilke tråder er det vi har fått hets i??😉😉 Mange på sosioprat fikk en støyt. 😅 Endret 4. februar 2023 av Embla Othea 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #1139 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Mange på sosioprat fikk en støyt. 😅 Det der er en sånn greie som kommer og går, var sånn før du og tvillingene var her og 😅 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1140 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Det der er en sånn greie som kommer og går, var sånn før du og tvillingene var her og 😅 Åå? Har du vært lenge på sosio? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå