Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #841 Del Skrevet 2. februar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Veldig fint navn ♥️♥️♥️♥️ Cassidy Tvillingene takker, Black-Tan var helt svart på fargen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #842 Del Skrevet 2. februar 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Her @Gullsjakal Cassidy Tvillingene synes at hun var nydelig.🥰🥰😻😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. februar 2023 #843 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene takker, Black-Tan var helt svart på fargen. Fin var den når den var svart ♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. februar 2023 #844 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at hun var nydelig.🥰🥰😻😻 Hun var veldig nydelig så god og snill hun løp rundt så magen slang vi var nervøse for henne ♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #845 Del Skrevet 2. februar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Fin var den når den var svart ♥️♥️♥️♥️ Cassidy Tvillingene savner fortsatt Black-Tan.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #846 Del Skrevet 2. februar 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Hun var veldig nydelig så god og snill hun løp rundt så magen slang vi var nervøse for henne ♥️♥️♥️♥️ Cassidy Tvillingene blir rørte når vi hører dette.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. februar 2023 #847 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene blir rørte når vi hører dette.♥️♥️ Ja jeg også ♥️♥️♥️♥️ lurer på om hun går igjen hører masse lyder i gangen den ene katten løp som gal inn på soverommet og løp ut igjen i full fart noe han aldri gjør søsteren hennes har sovet på soverommet til mor og far i måneder nå ligger hun på ett pledd på spisestuebordet ♥️♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. februar 2023 #848 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene savner fortsatt Black-Tan.♥️♥️ Ja en kan savne disse så lenge en lever pappa måtte ta pusten sin i 1991 han tenker på henne ennå ♥️♥️♥️♥️ nøste ♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #849 Del Skrevet 2. februar 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg også ♥️♥️♥️♥️ lurer på om hun går igjen hører masse lyder i gangen den ene katten løp som gal inn på soverommet og løp ut igjen i full fart noe han aldri gjør søsteren hennes har sovet på soverommet til mor og far i måneder nå ligger hun på ett pledd på spisestuebordet ♥️♥️♥️ ♥️♥️ Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja en kan savne disse så lenge en lever pappa måtte ta pusten sin i 1991 han tenker på henne ennå ♥️♥️♥️♥️ nøste ♥️♥️♥️♥️ Cassidy Tvillingene savner også den første katten vår Gråpus hun døde av alderdom, og det var i 2010. Og vi savner henne fortsatt.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 2. februar 2023 #850 Del Skrevet 2. februar 2023 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Her @Gullsjakal Wow.. den ser ut som min😲❤❤❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. februar 2023 #851 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene savner også den første katten vår Gråpus hun døde av alderdom, og det var i 2010. Og vi savner henne fortsatt.♥️♥️ Sånt går aldri over ♥️♥️♥️♥️ Gråpus fint navn han på tunet er grå og kalles gråpus ♥️ moren deres var også grå det hvite på halsen har de arvet av Fia ♥️ faren deres var svarte de er opprinnelig ikke svarte blar du i pelsen deres med fingrene og holder lommelykta der er de brune ♥️♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 2. februar 2023 #852 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene savner fortsatt Black-Tan.♥️♥️ Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja en kan savne disse så lenge en lever pappa måtte ta pusten sin i 1991 han tenker på henne ennå ♥️♥️♥️♥️ nøste ♥️♥️♥️♥️ Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene savner også den første katten vår Gråpus hun døde av alderdom, og det var i 2010. Og vi savner henne fortsatt.♥️♥️ Jeg tror det savnet og minnene om dem, aldri blir helt borte. ❤❤❤ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. februar 2023 #853 Del Skrevet 2. februar 2023 Gullsjakal skrev (3 minutter siden): Wow.. den ser ut som min😲❤❤❤ Såpass ja 🙂 Guttepus ? ♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #854 Del Skrevet 2. februar 2023 Gullsjakal skrev (1 minutt siden): Jeg tror det savnet og minnene om dem, aldri blir helt borte. ❤❤❤ Cassidy Tvillingene både tror og håper det.♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. februar 2023 #855 Del Skrevet 2. februar 2023 Gullsjakal skrev (Akkurat nå): Jeg tror det savnet og minnene om dem, aldri blir helt borte. ❤❤❤ Det blir ikke borte før vi selv ligger i grava ♥️♥️♥️♥️ vi bærer det alltid med oss mistet min mor som 23 åring og far bor på sykehjem er selv 35 år så mor gikk bort i 2011 58 år gammel ikke glemt det ennå tross 12 år siden nei vi glemmer ikke minimum 2-3 ganger om dagen kommer mor fram 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #856 Del Skrevet 2. februar 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Sånt går aldri over ♥️♥️♥️♥️ Gråpus fint navn han på tunet er grå og kalles gråpus ♥️ moren deres var også grå det hvite på halsen har de arvet av Fia ♥️ faren deres var svarte de er opprinnelig ikke svarte blar du i pelsen deres med fingrene og holder lommelykta der er de brune ♥️♥️♥️ Cassidy Tvillingene tenker også på Gråpus, hun var helt grå i fargen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #857 Del Skrevet 2. februar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det blir ikke borte før vi selv ligger i grava ♥️♥️♥️♥️ vi bærer det alltid med oss mistet min mor som 23 åring og far bor på sykehjem er selv 35 år så mor gikk bort i 2011 58 år gammel ikke glemt det ennå tross 12 år siden nei vi glemmer ikke minimum 2-3 ganger om dagen kommer mor fram 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. februar 2023 #858 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tenker også på Gråpus, hun var helt grå i fargen.♥️♥️ Ja det skjønner jeg ♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. februar 2023 #859 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Sitat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #860 Del Skrevet 2. februar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det skjønner jeg ♥️♥️♥️♥️ Cassidy Tvillingene var akkurat fylt 7 år da hun døde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå