Gå til innhold

Hvilke aksjer og aksjefond er det folk her inne har troa på i 2023?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk som faktisk har peiling på aksje-handel henger vel neppe her på Kvinneguiden. 😄

Anonymkode: 221ef...fcd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har investert i aksjer som Equinor, PGS og Kitron. Når det gjelder fond er det DNB Global Indeks A og DNB Teknologi.

Anonymkode: 551fd...f70

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Folk som faktisk har peiling på aksje-handel henger vel neppe her på Kvinneguiden. 😄

Anonymkode: 221ef...fcd

Jeg er ikke noen ekspert på aksjehandel, men er rimelig sikker på at du finner alle slags folk på KG.

Skrevet

Jeg har Equinor, Apple og Topdanmark. Dette er utbytteaksjer jeg har hatt i mange år og som jeg sannsynligvis kommer til å beholde i mange år til. Sparer i tillegg månedlig i KLP AksjeGlobal Indeks. Dette har jeg også tenkt å fortsette med. 

Anonymkode: 18c49...cf3

Skrevet

Microsoft imo er det mest solide tech-selskspet i verden nå med solide satsinger som vil bare øke i verdi fremover:

- De eier de mest populære verktøyene/løsningene brukt av utvikletr, blant annet Gitlab og VSCode

- De eier skyløsningen alle store bedrifter bruker/går over til for interne løsninger (Azure)

- chatGBT, og nå har de begynt å rulle ut en versjon av Bing til noen brukere som har innebygd chatGBT med muligheten til å søke etter nye svar - noe jeg har lest er helt fantastisk 

Anonymkode: cdd75...e2e

Skrevet
Mr.Biff skrev (På 30.1.2023 den 6.40):

Fordi jeg ikke har peiling....men noen av de er utbytteaksjer da, så det er vel egentlig hovedårsaken

Jeg satser på utbytteaksjer.  Jeg har Europris, Telenor, Veidekke, Gjensidige forsikring og 2020bulkers. Ellers har jeg Global indeks fond.

Anonymkode: c58ba...62b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg satser på utbytteaksjer.  Jeg har Europris, Telenor, Veidekke, Gjensidige forsikring og 2020bulkers. Ellers har jeg Global indeks fond.

Bulkers har du vel tapt litt på? Sier jeg, som kjøpte eiendomsfond på helt feil tid.

Anonymkode: c6294...80b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.2.2023 den 21.49):

Bulkers har du vel tapt litt på? Sier jeg, som kjøpte eiendomsfond på helt feil tid.

Anonymkode: c6294...80b

Ja jeg har tapt litt på Bulkers. Jeg kjøpte også eiendomsfond på feil tidspunkt 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...