AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #1 Skrevet 29. januar 2023 Jeg har en kollega som farer en del opp når man er uenig, etterpå unnskylder hun seg å sier hun er glad i meg. Jeg har delt dette med en vennine, som sier hun aldri har vært borti at noen trekker inn så mye følelser i diskusjoner på jobb, noe som for meg virker fornuftig. Hvordan erfaring har andre fra kvinnedominerte yrker som barnehage? Og tar du ofte med konflikter med hjem? Anonymkode: 59151...1c5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #2 Skrevet 29. januar 2023 Akkurat som en av mine kollegaer. Hun er enslig og har ingen venner, så hun prøver å finne venninner / nærhet / drama på jobben…. Anonymkode: 6d868...540
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #3 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Akkurat som en av mine kollegaer. Hun er enslig og har ingen venner, så hun prøver å finne venninner / nærhet / drama på jobben…. Anonymkode: 6d868...540 Å uff da, denne her har familie, men temperamentet påvirker jobben. Jeg kjenner jeg tar med meg problemene hjem, selv om hun beklager seg. Anonymkode: 59151...1c5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #4 Skrevet 29. januar 2023 For meg er slikt rart, men jeg tenker samtidig at jeg antakelig også er litt rar for enkelte andre. Vi er alle forskjellige, så innenfor visse yttergrenser tenker jeg vi bare må akseptere at andre håndterer ting ulikt. Og å ta konflikter med hjem? Det tenker jeg er et helt personlig ansvar. Igjen, innenfor visse grenser, så tenker jeg ikke at jeg kan klandre andre for om jeg lar småting på jobb ødelegge ettermiddagen min. Anonymkode: 00872...978 1
Phoenix Heart Skrevet 29. januar 2023 #5 Skrevet 29. januar 2023 De trenger ikke være glad i meg, men det er viktig at vi respekterer hverandre. 2 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #6 Skrevet 29. januar 2023 Hadde en kollega sagt at vedkommende var glad i meg hadde jeg blitt litt satt ut. Anonymkode: a30e6...43d 2
Entern Skrevet 29. januar 2023 #7 Skrevet 29. januar 2023 Athena Catalina. skrev (5 minutter siden): De trenger ikke være glad i meg, men det er viktig at vi respekterer hverandre. Det er helt essensielt med respekt ja, enig. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #8 Skrevet 29. januar 2023 Man jobber veldig tett i barnehage så jeg er avhengig av å ha et slags "omsorgsforhold" til mine tetteste kollegaer for å holde ut. Noen er helt forferdelig å jobbe med, men jeg prøver hardt å finne fine sider med alle. ped leder Anonymkode: d89bc...446
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #9 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Akkurat som en av mine kollegaer. Hun er enslig og har ingen venner, så hun prøver å finne venninner / nærhet / drama på jobben…. Anonymkode: 6d868...540 Stakkars jente! Går an å ha litt empati da! Anonymkode: d89bc...446
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #10 Skrevet 29. januar 2023 For meg er et godt arbeidsmiljø det viktigste av alt. Må jeg gå på tå rundt kollegaer for å hindre dem fra å «eksplodere» hadde jeg sett meg om etter en ny jobb. Har mer en nok med brukerne av arbeidsplassen… trenger støtte og omsorg av kollega. Anonymkode: a8b2c...7d7 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #11 Skrevet 29. januar 2023 Dette hørtes veldig rart og uprofesjonelt ut. Jeg har selv masse venner på jobb som jeg er glad i, men i jobbsammenheng så er vi kolleger. Da holder man seg profesjonell og blander ikke inn personlige følelser Anonymkode: 1d689...3a2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #12 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Stakkars jente! Går an å ha litt empati da! Anonymkode: d89bc...446 Ikke hvis det går utover jobben. Anonymkode: 6d868...540
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #13 Skrevet 29. januar 2023 Setter pris på et slags vennskap med kollegaene mine, men har virkelig ikke noe ønske om at de skal være "glad i meg" og uttrykke det. Jobb er jobb. Anonymkode: 4610f...14f 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #14 Skrevet 29. januar 2023 Det er lite konflikter på jobb. Det kan kanskje ha noe med at jeg skygger unna de personene som lager konflikter altså, men folk er stort sett veldig grei. Jeg har en jobb som kan være utrolig tøff innimellom, og da har det vært utrolig fint å ha kollegaer som jeg merker bryr seg om meg og gir meg en klem og sender meg melding med hvordan det går med meg osv. ♥️ Anonymkode: e5c3e...e75
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #15 Skrevet 29. januar 2023 Jeg trenger ikke at en kollega er glad i meg. Jeg ønsker alt godt for mine kollegaer men jeg er ikke glad i de. Hadde en kollega vært så ustabil hadde jeg sagt « ikke snakk sånn til meg», «jeg aksepterer ikke at du blir så voldsom når du er negativ». Om kollega ikke klarer å holde seg normal så bare gå bort fra situasjonen og slutt og gi henne oppmerksomhet på adferden. Vær høffelig og svar, ikke legg noe mer i det. ikke gidd å ta det med hjem, det er bare en jobb, er ikke verdt det. Anonymkode: 4121e...1eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå