Gå til innhold

Faller kjøp av klem inn under sexkjøpsloven?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror eller vet du om kjøp av klem faller inn under "sexkjøpsloven"? Er det liksom kun lov å selge klem eller går det an å kjøpe klem også?

Tusen takk 🙈

Anonymkode: 9f050...e3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er en klem sex?.

Anonymkode: 2800c...35d

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er en klem sex?

klem kan jo også være en seksuell eller i hvert fall en seksualisert handling dersom formålet er å få kjøpt en klem. Eller tar jeg feil?

Skrevet

Jeg ville sagt nei.

Da vil jo massage osv også kunne karakteriseres som sexkjøp/ salg.

En kan ta på langt mer erogene soner under massage enn det en klem gjør. Er jo ikke penisklem, balleklem, vaginaklem eller oupoeklen du prater om ..?

Anonymkode: a6a79...d43

Skrevet

*puppeklem

Anonymkode: a6a79...d43

Skrevet

Vanlig klem.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

klem kan jo også være en seksuell eller i hvert fall en seksualisert handling dersom formålet er å få kjøpt en klem. Eller tar jeg feil?

Hvorfor tror du at en klem blir til en seksuell handling om man betaler for det?, jeg ser ikke helt logikken her.

Anonymkode: 2800c...35d

• Liker 2
Skrevet

Det er vanlig at foreldre klemmer sine barn, men det regnes vel ikke som en seksuell handling?

Anonymkode: 0b674...414

Skrevet

Ikke godt og si skal du selge eller kjøpe klemmer ? 🙂 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor tror du at en klem blir til en seksuell handling om man betaler for det?, jeg ser ikke helt logikken her.

Nei bare lurte

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er vanlig at foreldre klemmer sine barn, men det regnes vel ikke som en seksuell handling?

Det er snakk om å klemme en pen jente en gang i uken i en halv time og betale for det

Skrevet

Prisen på klemmer følger strømprisene ! !

Anonymkode: 56ada...9ae

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei bare lurte

Det er snakk om å klemme en pen jente en gang i uken i en halv time og betale for det

Å klemme noen i en halvtime er ikke hva som normalt sett regnes som en klem nei.

Dette høres mer i grenseland ut, uten at jeg skal si noe sikkert l hvordan loven vil vurdere det.

Men om den ‘klemmen’ utarter til å stryke på kroppen, kos, kroppsdeler får økt blodgjennomstrømning osv - så havner du veldig fort over i noe annet.

Anonymkode: 6dff9...66c

Skrevet

Det kommer an på om en kaller det seksuell omgang. En halv time høres mye ut. På den andre siden er det såvidt jeg vet lov for de med funksjonsnedsettelse å kjøpe nærhet og klem. Dette sier loven: 

4D80BB75-2C08-4D72-8CAB-B5E35D990E4D.jpeg

Skrevet

Bill Clinton Relations GIF - Bill Clinton Relations No Sexual Relations -  Discover & Share GIFs

Kommer an på hva man definerer som "seksuell omgang" det da. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...