AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #1 Skrevet 29. januar 2023 Hei. Er det flere som har opplevd å teste svakt-positivt på en graviditetstest(babyplan), og deretter negativt. (Den positive testen kom på kvelden) Skulle teste på morgenen dagen etter, og hadde da våknet flere ganger om natten for vannlatingstrang. Så da jeg skulle teste på morgenen var det lite urin, og testen var negativ. Jeg testet tidlig, ca 7 dager før IKM. kanskje var det for tidlig? Anonymkode: c6f60...d9c
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #2 Skrevet 29. januar 2023 Urinen var mest sannsynlig ikke konsentrert nok, hcg-nivået er fortsatt veldig lavt 7 dager før IKM og det er en fordel å teste med konsentrert urin. Ellers er det mulighet for kjemisk, men vil tro det bare var fordi du hadde tisset for mye i løpet av natta Ta en ny test i morgen tidlig. Hvis du må opp på natten og det er lenge siden du var på do kan du prøve å teste da? Anonymkode: 2b305...d5c
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #3 Skrevet 29. januar 2023 7 dager før IKM er litt for tidlig for å konkludere med at en negativ test er negativ i alle fall. Selv har jeg aldri opplevd å få positiv før 4 dager før IKM og da med tidlig-tester. Anonymkode: f013f...e43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå