Gå til innhold

Høyt stoffskifte noen som har erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp fått påvist høyt stoffskifte og høyt mangel på D-vitamin. Begynte å merke på symptomer og akkurat nå har jeg vondt i alle leddmuskler, og kan ikke jobbe, da jobben jeg jobber i krever mye fysisk arbeid. Noen som har vært borti det samme som kan fortelle meg om det? 

Anonymkode: 4abd0...f01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk påvist høyt stoffskifte og diagnosen Graves syndrom for noen år siden. Symptomer var høy puls (ble innlagt på sykehuset med 150 i hvilepuls) og litt utstående øyne (pga Graves).

Gikk på medisiner som senket stoffskiftet i 18 måneder. Sluttet på dem etter det etter samråd med fastlegen og har ikke fått det tilbake. Dette er nå 4-5 år siden.

Anonymkode: b8247...6fe

Skrevet

Jeg har lest om diagnosen, og jeg har mange av symptomene som nevnes, men dog ikke alle. Føler ikke at jeg har høy puls, selvom det sies at kroppen hele tiden er på høygir. Men kan ofte sitte å stirre tomt ut i lufta uten å være klar over det. 
Ts

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk påvist høyt stoffskifte og diagnosen Graves syndrom for noen år siden. Symptomer var høy puls (ble innlagt på sykehuset med 150 i hvilepuls) og litt utstående øyne (pga Graves).

Gikk på medisiner som senket stoffskiftet i 18 måneder. Sluttet på dem etter det etter samråd med fastlegen og har ikke fått det tilbake. Dette er nå 4-5 år siden.

Anonymkode: b8247...6fe

Anonymkode: 4abd0...f01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...