Gå til innhold

Oppslukt av ei på jobben, men er i forhold.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått svært god kontakt med ei på jobben. Hun er 20 år yngre enn meg, og vi har begge kjærester. Uansett så har vi snakket en del sammen, og har en fin tone. Det har også vært flørting fra begge sider. Det har ikke skjedd noe mer enn småflørting og en klem. Jeg har prøvd å spørre om vi skal finne på noe , men det har hun sagt nei til, fordi hun da ville hatt et forklaringsproblem.

Hun har videre sagt at hun ikke kommer til å være med på mer enn den småflørtinga og samtalene vi har på jobb. Hun vil ikke ha kontakt utenom jobb , eller ta det lengre siden hun har barn med mannen sin.  Hun vil visst ikke gjøre noe som kan risikere forholdet sitt til disse. Det har hun vært tydelig på. 

Jeg klarer likevel ikke slutte å tenke på henne,  og når vi snakker sammen flørter hun også tilbake. Selv etter hun har sagt det hun har sagt. Så jeg føler at hun sender tvetydige signaler... Jeg tenker jo hele tiden at hun kanskje har endret mening,  og jeg kjenner at jeg bare blir mer og mer oppslukt.

Noen som har noen tips, eller har vært borti lignende situasjon? Er det noen som helst mulighet for at det kan skje noe mellom oss? 

Anonymkode: c5daa...e37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Du kommer over det. Voksne folk klarer å være profesjonelle 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan det ikke bare være noe hyggelig snakk på jobb? Man må ikke spise alle kaker man kommer over.. Hvis du ikke takler det, må du bare kutte helt ut, og ikke ha noe med henne å gjøre.. så godt det lar seg gjøre. Hun har jo dessuten avslått deg. Respekter det.

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet

Vil du være utro?

Anonymkode: 9b160...dd1

• Liker 2
Skrevet
svartkatt skrev (1 minutt siden):

Kan det ikke bare være noe hyggelig snakk på jobb? Man må ikke spise alle kaker man kommer over.. Hvis du ikke takler det, må du bare kutte helt ut, og ikke ha noe med henne å gjøre.. så godt det lar seg gjøre. Hun har jo dessuten avslått deg. Respekter det.

Jeg føler ikke at hun har avslått meg når hun fortsetter å småflørte under samtaler vi har på jobb. 

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vil du være utro?

Anonymkode: 9b160...dd1

Når det er snakk om ei pen jente som er 20 år yngre enn meg , så hadde det gått fint. 

Ts

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun har vært ærlig med deg, hun setter pris på en småflørt med deg på jobb, men vil absolutt ikke noe mer. Hun har en mann hjemme som hun ønsker å fortsette å leve med! Respekter det hun sier til deg.

Stopp å flørte med henne, oppfør deg profesjonelt på jobb og fokuser mer på hun du har hjemme, skap mer innhold i eget liv utenom jobben.

Greier du ikke å takle å være i nærheten av kollegaen, da bør du bytte jobb.

Anonymkode: 7770b...2c6

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg føler ikke at hun har avslått meg når hun fortsetter å småflørte under samtaler vi har på jobb. 

Ts

Kanskje det bare er du som oppfatter det som flørting.. men uansett noen liker å bare flørte uten at det skal føre til noe.

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når det er snakk om ei pen jente som er 20 år yngre enn meg , så hadde det gått fint. 

Ts

Går det fint for kjæresten din også at du er utro?

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Misselue skrev (4 minutter siden):

Går det fint for kjæresten din også at du er utro?

Må hun vite noe om dette?

Anonymkode: ec911...35e

• Liker 1
Skrevet

Hun har avvist deg på en ryddig måte. Slutt å være så desperat. Bare fordi hun småflørter så betyr det ikke at hun vil kaste ekteskapet sitt overbord og knulle en som kunne vært faren hennes. 

Anonymkode: c641d...eb2

• Liker 15
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, dette her kommer fram.

Hvis mannen til hun på jobben finner det ut,er veien til dama di kort. 

Men gjør det noe da, du er jo helt tydelig ikke redd for å miste henne, ikke har du respekt for henne lengere heller.

Anonymkode: a8a98...4a2

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor skjule utroskap? Om det går så fint, er det vel bare til å fortelle kjæresten din om det? 
Kvinner har dessuten en tendens til å finne ut av slike ting og hva gjør du da? Begynner du å trygle og gråte?

• Liker 2
Skrevet

Jeg har alltid hatt åpen kommunikasjon med eksene mine om enn av oss fikk følelser for noen på jobb. Det er helt normalt å få det. Hjelper ofte å snakke om det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hun har vært ærlig med deg, hun setter pris på en småflørt med deg på jobb, men vil absolutt ikke noe mer. Hun har en mann hjemme som hun ønsker å fortsette å leve med! Respekter det hun sier til deg.

Stopp å flørte med henne, oppfør deg profesjonelt på jobb og fokuser mer på hun du har hjemme, skap mer innhold i eget liv utenom jobben.

Greier du ikke å takle å være i nærheten av kollegaen, da bør du bytte jobb.

Anonymkode: 7770b...2c6

Hun nevnte ikke mannen en eneste gang i samtalen hun hadde med meg.. Kun at hun ikke ville risikere noe på vegne av barna.

Ts

Skrevet

Du virker litt forelsket ts, forsøk å hold avstand, tenk på andre ting når tanker om henne dukker opp og respekter ønske hennes. Prøv å minimere flørting, men hold en vennskapelig tone. 

Anonymkode: fff38...107

• Liker 3
Skrevet

Gjør du noen flere fremstøt mot jenta enn hva du har gjort hittil så ender du opp som en gammel gris. 
Nå har du sex på hjerna, og vil ha en runde med henne i senga  mere enn noe annet. 
Når det lyser så klart gjennom så er det ganske avtennende for henne som egentlig har flørtet med deg for moro skyld. 
Ta deg sammen ! 

Anonymkode: 7e070...347

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg har fått svært god kontakt med ei på jobben. Hun er 20 år yngre enn meg, og vi har begge kjærester. Uansett så har vi snakket en del sammen, og har en fin tone. Det har også vært flørting fra begge sider. Det har ikke skjedd noe mer enn småflørting og en klem. Jeg har prøvd å spørre om vi skal finne på noe , men det har hun sagt nei til, fordi hun da ville hatt et forklaringsproblem.

Hun har videre sagt at hun ikke kommer til å være med på mer enn den småflørtinga og samtalene vi har på jobb. Hun vil ikke ha kontakt utenom jobb , eller ta det lengre siden hun har barn med mannen sin.  Hun vil visst ikke gjøre noe som kan risikere forholdet sitt til disse. Det har hun vært tydelig på. 

Jeg klarer likevel ikke slutte å tenke på henne,  og når vi snakker sammen flørter hun også tilbake. Selv etter hun har sagt det hun har sagt. Så jeg føler at hun sender tvetydige signaler... Jeg tenker jo hele tiden at hun kanskje har endret mening,  og jeg kjenner at jeg bare blir mer og mer oppslukt.

Noen som har noen tips, eller har vært borti lignende situasjon? Er det noen som helst mulighet for at det kan skje noe mellom oss? 

Ikke gi deg før du har fått henne til sengs.

Eller

Bli voksen

Anonymkode: 8c49c...caa

• Nyttig 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun nevnte ikke mannen en eneste gang i samtalen hun hadde med meg.. Kun at hun ikke ville risikere noe på vegne av barna.

Ts

Du må respektere det hun sier. Det du burde gjøre er å kutte ut småflørtingen når du merker at du blir forelsket i noen som ikke vil ha deg.

Anonymkode: fc65e...f42

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ts

Og barna hennes og hennes omtanke for de driter du i?

Anonymkode: 0e010...c81

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...