AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #1 Del Skrevet 29. januar 2023 Hva er best til en på 14-16 mnd? Har de noen fordeler Ulemper jeg bør være obs på? Blir en caps for i veien? Anonymkode: ba959...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #2 Del Skrevet 29. januar 2023 De fleste capser forsvinner av etter et halvt sekund i den alderen. Solhatter med knyting sitter noe lenger, men ofte med tilhørende draing i snorer og sutring Har du en unge som ikke bryr seg om hva h*n har på hodet, så er det fritt valg! Anonymkode: 81b22...7f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #3 Del Skrevet 29. januar 2023 Har alltid foretrukket solhatt med god skjerming av nakke/området rundt ørene. Barn i den alderen har ofte for tynt hår til at håret gir beskyttelse, og caps dekker jo ikke hele hodet. En annen ting som kan bli irriterende med caps er at det ikke er knyting på de, barna ender ofte bare med å ta de av hele tiden. Anonymkode: 57091...104 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #4 Del Skrevet 29. januar 2023 Bare pass på nakken, de små sitter ofte ned ryggen til sola. Solhatt eller caps med beskyttelse i nakken. Min brukte en caps i samme stoff som uv-drakten, den ble ikke ubehagelig om den ble våt. Anonymkode: 3a10c...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #5 Del Skrevet 29. januar 2023 Jeg ville absolutt foretrukket solhatt. En venninne og jeg var på stranden med barna, begge et år gamle. Min hadde på solhatt, barnet til venninnen min hadde på caps. Med barnet mitt gikk det helt fint, mens barnet til venninnen min ble fryktelig solbrent på ørene. De var knall røde. Anonymkode: e214d...c84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå