Gå til innhold

3 barn. WV touran eller Ford s-Max?

Enot10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor mye bagasje trenger dere evt? S-Maxen er jo større enn Touran (med mindre dere går for Sharan som er mer S-Max.....)

Anonymkode: 0c837...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharan har de vel sluttet å produsere..:( jeg er opptatt av at bilen skal ha tre individuelle seter, slik at det går greit med tre barneseter i baksetet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gått for s-max, den er romsligere enn touran. Vi har c-max, og er superfornøyd. Har ikke det plassbehovet lenger mtp barneseter, men har behov for 7-seter. 

Anonymkode: 72f60...db7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpe s- max når minstemann ble født. Har ikke angret et sekund 👍 har god plass til hele familien, vogn og masse bagasje. Også veldig greit med ekstra seter i bagasjerom vist det plutselig trengs. 

Anonymkode: 820b6...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enot10 skrev (2 timer siden):

Sharan har de vel sluttet å produsere..:( jeg er opptatt av at bilen skal ha tre individuelle seter, slik at det går greit med tre barneseter i baksetet. 

Da ville jeg definitivt gått for den største av dem. Skal mye til å føle at man har for god plass i bilen!

Anonymkode: 0c837...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enot10 skrev (2 timer siden):

Hvilke bil bør vi velge? 

Vurdert Citroen Grand Picasso MPV? Billigere enn S-Max men ellers temmelig lik i størrelse

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

S-Max! Elsker s-maxen vår🫶 vi har tre barn og hund. Null stress å få med alle og alt av bagasje med den bilen👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myyye trøbbel med S-Max. Ville vurdert Skoda Kodiaq eller Enyaq 

Anonymkode: 0d93f...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde touran da vi hadde 3 barn og hund, og kjøpte en peugeot 5008 da jeg var gravid med nr4. 

Ble skilt og har nå samboer med 1 barn. Super peugeot 5008 med 5 barn, men får ikke plass til hunden😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med S-max. Med tre "frittstående" fulle seter bak, er det plass til tre bilstoler. Vi har 7 seter, og løsningen med å bare kunne bruke et av setene om gangen er genial. Da får vi plass til alle barna og vogna samtidig.

Anonymkode: 3d012...e09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VW Touran, ingen tvil. Det er mer enn nok plass både til tre bilseter og masse bagasje. Mye trøbbel med S-max (at enkeltpersoner sier den er bra hjelper ikke, dette er godt kjent og man vet ikke hvilken bil man får) og det alene er grunn nok til å holde seg langt unna.

Anonymkode: 99952...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Myyye trøbbel med S-Max. Ville vurdert Skoda Kodiaq eller Enyaq 

Anonymkode: 0d93f...e5f

Hva mener du? Jeg vurderer å bytte vår bil til S-Max.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Fru Uperfekt said:

Vurdert Citroen Grand Picasso MPV? Billigere enn S-Max men ellers temmelig lik i størrelse

Enig, ble overrasket over prisen på disse 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Voksenmann skrev (18 timer siden):

Enig, ble overrasket over prisen på disse 

Vi og når vi vurderte Ford sine mpv er, de er billige og har vunnet mange tester inkl i England (som ikke er dårlig for en fransk bil).

Så jo har hatt Sitronen (barnas kallenavn på den) i 6-7 år nå og er vel fornøyd med den 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kjøpt S max.

Har selv en ford og en vw. Forden er billigere både å forsikre og ha på verksted. 

Anonymkode: 28f9c...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...