Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var utro for litt siden (i påvirket tilstand). Var et kjapt og lite kyss, men uansett ille. Kjæresten min har ikke tilgitt det som skjedde, men har fortsatt hatt lyst til å prøve på nytt. Jeg hadde lenge hatt det kjipt i forholdet, etter å ha følt meg som søppel, mindre verdt, fått lav selvfølelse osv, pga mye kritikk, kjefting og slemme ord i krangler. I tillegg var han mye sinna på meg, som til slutt gjorde at jeg desverre gjorde denne feilen. Før det respekterte jeg han enormt mye. Jeg har aldri snakker med en eneste gutt på snap, eller hatt et forhold med en gutt, og gjort alt jeg kan for å unngå kontakt med gutter. På skolen osv. Jeg har fått dårlig samvittighet bare en gutt har sendt meg en snap. Jeg har respektert han ekstremt mye, når vi har hatt våres «gode tider». Og nå som vi har gitt det en sjanse, gjør jeg alt for å ikke tråkke over hand grenser. 

Igår derimot (når kjæresten min var på jobb), fikk jeg snap, av en jente, som sendte bilde av seg selv fra kjæresten min sin snap - som er kollegaen hans. Hun sendte til de på bestevenn-listen hans. Og han kaller meg bare for navnet mitt, så vetikke om hun visste jeg var kjæresten. Kjæresten min har sagt at hun er pen og hyggelig. Og han har tatt opp hun flere ganger når han kommer hjem fra jobb om samtaler de har hatt. Jeg merket fra første dagen hun begynte - at han har vist interesse ovenfor hun. Han sa blant annet at han var nervøs for å gå bort til hun, for at d skulle bli tolket feil. At han liksom var interessert. Det her snakket han om før jeg var utro. Og når han sa det, så gir jo det veldig tydelig tegn, på at han tydleigvis syns hun er pen. Og igår inrømte han det «ja, hun er jo pen». 
etter hun sendte bilde av seg selv, tok han bilde sammen med hun og skrev «wops, hun som sendte snap, sorry…» Og skjønner tydelig at han vil få meg sjalu. 
Jeg syns det er så dårlig gjort!! Spesielt når jeg har merket leeeenge at han syns ho er pen, og alltid snakker om samtaler DE har hatt - ikke med de andre jentene på jobb. Og var akk HUN, det var «kleint» å gå birt til første gangen, fordi han var redd det skulle bli oppfattet som flørting. Han hadde jo ikke tenkt sånn, om han ikke tenkte på hun som interresant🤦🏼‍♀️ Og han gjentok som sagt igår igjen når jeg ble sinna for det, at hun både er pen og hyggelig. Og det stikker ekstra når hun faktisk er pen. Ja - jeg var utro i påvirket tilstand, men nå er jeg tilbake til meg selv, og kunne ALDRI snakket med en gutt og tatt bilder med en gutt, jeg syns er kjekk og hyggelig. 
I tillegg deler han ofte om flere ting de prater om - og de må tydeligvis ha en ganske bra kjemi når hun går inn på telefonen hans og sender snap av seg selv til folk. 
Hva tenker dere? Er dette noe jeg burde tåle siden jeg tross alt var utro? Jeg kunne aldri gjort noe sånt i edru tilstand. Og snakker ikke med en KJEFT at det motsatte kjønn, og har selvfølgelig blokket han overalt han jeg var utro med. Syns det bare er så fælt, når han innrømmer at han syns ho er pen og hyggelig oppå d hele💔 Som han jevnlig møter på jobb. 

Anonymkode: 5006a...1ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du dreit deg ut, gjør dere begge to en tjeneste å gå videre. Enkle er ofte det beste..

Anonymkode: 17d25...498

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor i alle dager er dere sammen............?

Anonymkode: 42ffa...e55

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor i alle dager er dere sammen............?

Anonymkode: 42ffa...e55

Vi har valgt å gi det en sjanse, iom at vi hadde det veldig bra før. Jobbe med utfordringene våres, for å forhåpentligvis få det bra igjen. Vi har vært sammen lenge også. 

Skrevet

Dette har blitt et giftig forhold. Han har utsatt deg for kritikk og kjefting og brutt deg ned, du har kysset en annen, og han prater om hvor pene andre jenter er og prøver å gjøre deg sjalu.

Det er ikke slik et forhold skal være!

Dette er et slikt forhold du ser tilbake på om mange år og tenker "fy, for et drittforhold. Hvorfor i all verden ble jeg så lenge??"

Det riktige spørsmålet her er ikke "hva synes dere om oppførselen til kjæresten min?"

Det er "hvor mye tid skal jeg kaste bort på dette skakkjørte forholdet?"

• Liker 21
Skrevet

Altså... Han ser garantert mange flere damer han også synes er pene, veldig pene, dritsexye, sjarmerende, dødssøte osv... 

Det lyser lang vei at du bagatelliserer kysset med en annen. Du unnskylder det med at du var påvirket (dette nevner du flere ganger), hvor kjipt du hadde det på forhånd, at du alltid har respektert mannen din tidigere...

Jeg skjønner egentlig ikke hva hun pene damen på jobben til mannen din har å gjøre med at du kysset en annen da du var full?!?

Har han innrømmet at hun sendte denne snapen til alle hans bestevenner fordi han ønsket at du skulle bli sjalu? 

Du har jo allerede vært sjalu på denne damen lenge. Er du sikker på at det er noe sammenheng mellom snapen, den pene kollegaen og ditt utroskap? 

Anonymkode: da079...225

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ingenting er mer fascinerende når en ung kvinne klarer å vri hele sitt utroskap til en liten "feil".. Og selvfølgelig ble hun "drevet" til denne utroskapen pga av hans oppførsel. 

Det er slikt som er rødt flagg for oss menn.

Av det andre jeg leser så er dere ikke bra for hverandre, dere klarer mesterstykket å få det verste ut av hverandre. 

Avslutt hele forholdet før dere ødelegger dere mer. 

Anonymkode: f2977...dd8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Altså... Han ser garantert mange flere damer han også synes er pene, veldig pene, dritsexye, sjarmerende, dødssøte osv... 

Det lyser lang vei at du bagatelliserer kysset med en annen. Du unnskylder det med at du var påvirket (dette nevner du flere ganger), hvor kjipt du hadde det på forhånd, at du alltid har respektert mannen din tidigere...

Jeg skjønner egentlig ikke hva hun pene damen på jobben til mannen din har å gjøre med at du kysset en annen da du var full?!?

Har han innrømmet at hun sendte denne snapen til alle hans bestevenner fordi han ønsket at du skulle bli sjalu? 

Du har jo allerede vært sjalu på denne damen lenge. Er du sikker på at det er noe sammenheng mellom snapen, den pene kollegaen og ditt utroskap? 

Anonymkode: da079...225

Selvom jeg var utro, og jeg er «drittsekken» nå, så må man huske at det alltid er to sider av en sak. Selvfølgelig prøver jeg ikke å bagatellisere dette kysset. Som jeg skrev, det er uansett ille - utroskap er utroskap. Og jeg har forferdelig dårlig samvittighet, og er virkelig sinna på meg selv for det jeg gjorde. Jeg hadde gjort alt for å gått tilbake i tid, slik at dette ikke skjedde. 
Det jeg skal fram til: vi har valgt å nå gi det en sjanse. Og da er det dårlig gjort at han har fått såppas bra kjemi med en dame han sier er pen. Bare at han innrømmer det i det hele tatt. Han hadde null skam, når hun sendte bilde av seg selv, og i tillegg tok bilde med hun. Han sier at «men du var jo utro, så du burde tåle det her». Jeg vet at han aldri ville gjort det, om jeg ikke var utro. Syns det er dårlig gjort at nå som jeg prøver så hardt for å fikse oppi feilen jeg har gjort - så snakker han med hun pene damen på jobb, som er inne på tlf hans osv. Han ville KLIKKET om jeg hadde sagt at en fyr på jobben min var så kjekk, som var inne på tlf min osv. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ingenting er mer fascinerende når en ung kvinne klarer å vri hele sitt utroskap til en liten "feil".. Og selvfølgelig ble hun "drevet" til denne utroskapen pga av hans oppførsel. 

Det er slikt som er rødt flagg for oss menn.

Av det andre jeg leser så er dere ikke bra for hverandre, dere klarer mesterstykket å få det verste ut av hverandre. 

Avslutt hele forholdet før dere ødelegger dere mer. 

Synd at du dømmer så veldig. Du aner ikke min historie og alt det vi har gått i gjennom. Jeg prøver ikke å vri hele mitt utroskap til en liten feil😂 Jeg har forferdelig dårlig samvittighet, og vet at dette kysset er ille nok, uansett. Det var ingen liten feil - det var en jævlig dum tabbe som jeg gjorde, noe han aldri fortjente, uansett hvordan han behandlet meg. 

Skrevet

Det er tiden for å bygge opp forholdet igjen, ikke bryte det enda lengre ned. Du må godta at han har følelser å bearbeide, at han kan bli sjalu, trekke seg unna, blir sint og dere må snakke mye op det du gjorde selv om du føler deg ferdig med det. Du skal ikke tåle hevn, det bryter mere ned.

Anonymkode: 35738...4ce

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er tiden for å bygge opp forholdet igjen, ikke bryte det enda lengre ned. Du må godta at han har følelser å bearbeide, at han kan bli sjalu, trekke seg unna, blir sint og dere må snakke mye op det du gjorde selv om du føler deg ferdig med det. Du skal ikke tåle hevn, det bryter mere ned.

Anonymkode: 35738...4ce

Takk for et fornuftig svar🙌

Skrevet

Jeg hadde faktisk klart å tilgi kjæresten min for et kort, lite kyss i fylla uten å spille et spill. Hadde selvsagt vært skuffet og sur, men ikke drevet med et sjalu-spill.. Trodde med en gang det var hele veien eller noe som hadde pågått en stund. Ser faktisk ikke på et lite kyss som kjempe alvorlig, men folk er vel forskjellige I guess. Kan jo forstå at en tillit et brutt fra hans side og den trenger tid til å leges. But still. Høres ut som dere har et usunt forhold 

Anonymkode: eb88d...af2

• Liker 9
Skrevet

Giftig forhold. PS. Helt greit å snappe med folk av det motsatte kjønn. Håper du får det bedre:)

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Synd at du dømmer så veldig. Du aner ikke min historie og alt det vi har gått i gjennom. Jeg prøver ikke å vri hele mitt utroskap til en liten feil😂 Jeg har forferdelig dårlig samvittighet, og vet at dette kysset er ille nok, uansett. Det var ingen liten feil - det var en jævlig dum tabbe som jeg gjorde, noe han aldri fortjente, uansett hvordan han behandlet meg. 

Skjønner du ikke selv at hele forholdet er giftig så bør noen avslutte det for dere. Tydelig at dere ødelegger hverandre med denne oppførselen fra begge sider. 

• Liker 2
Skrevet

I utgangspunktet hater jeg alltid den utro part, men jeg synes han her virker mye verre enn deg. Han har null kontroll over seg selv.

Anonymkode: 69b0a...6d9

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selvom jeg var utro, og jeg er «drittsekken» nå, så må man huske at det alltid er to sider av en sak. Selvfølgelig prøver jeg ikke å bagatellisere dette kysset. Som jeg skrev, det er uansett ille - utroskap er utroskap. Og jeg har forferdelig dårlig samvittighet, og er virkelig sinna på meg selv for det jeg gjorde. Jeg hadde gjort alt for å gått tilbake i tid, slik at dette ikke skjedde. 
Det jeg skal fram til: vi har valgt å nå gi det en sjanse. Og da er det dårlig gjort at han har fått såppas bra kjemi med en dame han sier er pen. Bare at han innrømmer det i det hele tatt. Han hadde null skam, når hun sendte bilde av seg selv, og i tillegg tok bilde med hun. Han sier at «men du var jo utro, så du burde tåle det her». Jeg vet at han aldri ville gjort det, om jeg ikke var utro. Syns det er dårlig gjort at nå som jeg prøver så hardt for å fikse oppi feilen jeg har gjort - så snakker han med hun pene damen på jobb, som er inne på tlf hans osv. Han ville KLIKKET om jeg hadde sagt at en fyr på jobben min var så kjekk, som var inne på tlf min osv. 

Aldri to sider av en sak når det gjelder utroskap. Du dreit deg ut og han synker like lavt å tar igjen. Ta det som en lærepenge. Ikke sutre hvis han går all the way. Det ba du om selv. Du kunne i stedenfor å vært utro, gått fra han hvis det var så ille. Men du lærer vel med åra

Anonymkode: 02fc0...51b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Aldri to sider av en sak når det gjelder utroskap. Du dreit deg ut og han synker like lavt å tar igjen. Ta det som en lærepenge. Ikke sutre hvis han går all the way. Det ba du om selv. Du kunne i stedenfor å vært utro, gått fra han hvis det var så ille. Men du lærer vel med åra

Anonymkode: 02fc0...51b

Jeg forsøkte å gå ifra han flere ganger, før jeg var utro. Jeg sa gang på gang at jeg ikke orker lenger om han ikke blir bedre. Men det har vært helt umulig å gjøre det slutt og han sa hele tiden han skulle bli bedre. Så har ikke bare vært for meg å gå ifra han;) Takk for nok en dømmende kommentar. 

Skrevet

Umulig å gjøre det slutt? Hvor tafatt er du? 

Anonymkode: 9fcd3...922

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvor tafatt er du som skriver slik til et menneske i en sårbar posisjon? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Når det er alvorlige trusler og ditten og datten, som følger av at jeg har prøvd å gjøre det slutt, så har det vært ganske umulig ja. Snakk om å være tafatt sjøl. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...