perarnt Skrevet 29. januar 2023 #1 Skrevet 29. januar 2023 Hei Har hengt noen ganger med ei som jeg har vist av lenge. Jeg har vært i forhold i mange år, men etter jeg ble singel matchet vi på Tinder, men ingen av oss skrev noe til hverandre dær. Noen måneder senere la hun meg til på Snapchat og vi har egentlig hadd ganske mye kontakt på snap i mange måneder. Etterhvert gikk vi noen turer, og har møttes hjemme og sett film noen ganger uten at det ble noe action. Det er som regel hun som har tatt insj til å møtes, og som regel har jeg vært med på dette men har vært veldig usikker på om dette kunne bli noe mere. Den siste måneden har kontakten faded helt ut, og jeg sitter med en litt dårlig følelse av at jeg burde forklare meg. For hun har ganske åpenlyst vært gira på å møtes, men jeg har vært mye usikker, og har egentlig nok med meg selv og noen personlig problemer(disse vet hun om) men vi har aldri diskutert vår relasjon. Jeg prøver å være en ordentlig bra fyr liksom, men skjønner at jeg ikke hele tiden lykkes Med det. Så, burde jeg skrive til henne og beklage at ting ble som det ble, og at det var vertfall ikke noe bevist handling fra meg. Eller er det egoistisk av meg å ta kontakt for å si dette? Det er ca. en mnde siden sist vi hadde kontakt, og for alt jeg vet tenker hun ikke noe på dette, og jeg ripper opp i det.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #2 Skrevet 29. januar 2023 Viss du føler for å kontakte henne og forklare deg, så gjør du det. Du virker som en bra fyr. Bare si at du tenker mye på det og at du hadde behov for å si fra til henne. Anonymkode: 89863...6b3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #3 Skrevet 29. januar 2023 JA, vær så snill ta kontakt. Jeg er jenta som du snakker om i innlegget. Hadde satt stor pris på om jeg hadde fått forklaring av han jeg datet sist, som plutselig fadet alt ut. Så JA! Anonymkode: 2a835...389
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #4 Skrevet 29. januar 2023 Enig… har også vært den jenta… vær for en gang skyld en ordentlig mann og si det! Sånn som du oppfører deg er psykt slitsomt. Slutt å være ego Anonymkode: 04a54...74f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå