AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #1 Skrevet 29. januar 2023 Jeg ble separert for et år siden, jeg dro - han hadde vært innmari sur/sint og kjip de siste 10 årene og bruddet var helt uunngåelig. Jeg dro nok litt i hui og hast, klarte ikke å bearbeide - i alle fall ikke sammen med ham. Nå har det gått et år. Vi har oppført oss veldig fint ovenfor hverandre (vi har barn sammen). jeg har nylig fått meg en kjæreste som er veldig god mot meg. Nå kjenner jeg på at følelser veller opp. Jeg ser at det nå kommer reaksjoner etter bruddet og plutselig savner jeg eksen noe helt grusomt. Jeg tenker på hva jeg kunne gjort annerledes. Snart kommer tiden for skilsmisse og jeg gruer meg og sørger. Jeg har dårlig samvittighet for den mye kjæresten og selv om jeg lovet meg selv og familie å ikke gå tilbake er jeg nå helt rådvill og gråter nesten ukontrollert. Eksen har ikke sagt han vil prøve igjen og jeg tror det er for å respektere meg. hva faan gjør jeg nå?? 😰 Anonymkode: cfb97...417
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #2 Skrevet 29. januar 2023 Glem din x!!! Han var en dritt i ti år, du kunne ikke gjort noe annet. Fokuser på deg og din nye kjæreste. Anonymkode: c2ac7...b14 2
nordlending Skrevet 29. januar 2023 #3 Skrevet 29. januar 2023 Forsøk å tenk på hva det var som gjorde at du gikk. Vil du være i et forhold med noen som er masse sint? Hvis dere hadde blitt sammen igjen ville forholdet mest sannsynlig blitt som det var, og det er jo ikke noe å trakte etter? 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #4 Skrevet 29. januar 2023 Hvorfor tenker du det er for å respektere deg? Jeg tenker mer at han faktisk ikke ønsker deg tilbake, og at dere begge åpenbart har det bedre uten hverandre. Det du kjenner på nå er nok det du skulle ønske eksen gjorde de 10 årene? Anonymkode: e8db1...0eb 2
Blåjojo Skrevet 29. januar 2023 #5 Skrevet 29. januar 2023 Du bearbeider en sorg som er helt naturlig å ha. Sorgen over det du drømte om. Hold fokuset på kjæresten din, og lag deg et godt liv sammen med han i stedet. Eksen din kommer til å være like sur å sint som for et år siden om du går tilbake til han nå. 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #6 Skrevet 29. januar 2023 Jeg gir kvinner på KG terningkast 2 når det kommer til moral. Kvinners vold består i drama og relasjonstyranni, og ingen er feilfrie. Menn er drittsekker de og i større eller mindre grad på andre måter. Det er svært lite positivt som kommer ut av brudd med barn. Med mindre man er svært ressursterk menneskelig og økonomisk og barna takler det fint. Det er det ikke alle som er eller gjør. Da blir alt fort bare verre - selve bruddet brenner alle broer i lang tid. Når noen vil forsøke på ny burde det bejubles og hylles - om det skjer gjennomtenkt og veloverveid. Det er noen uskyldige oppi dette og det er barna og dem rundt. Anonymkode: d4f8c...b44
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #7 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ble separert for et år siden, jeg dro - han hadde vært innmari sur/sint og kjip de siste 10 årene og bruddet var helt uunngåelig. Jeg dro nok litt i hui og hast, klarte ikke å bearbeide - i alle fall ikke sammen med ham. Nå har det gått et år. Vi har oppført oss veldig fint ovenfor hverandre (vi har barn sammen). jeg har nylig fått meg en kjæreste som er veldig god mot meg. Nå kjenner jeg på at følelser veller opp. Jeg ser at det nå kommer reaksjoner etter bruddet og plutselig savner jeg eksen noe helt grusomt. Jeg tenker på hva jeg kunne gjort annerledes. Snart kommer tiden for skilsmisse og jeg gruer meg og sørger. Jeg har dårlig samvittighet for den mye kjæresten og selv om jeg lovet meg selv og familie å ikke gå tilbake er jeg nå helt rådvill og gråter nesten ukontrollert. Eksen har ikke sagt han vil prøve igjen og jeg tror det er for å respektere meg. hva faan gjør jeg nå?? 😰 Anonymkode: cfb97...417 Jeg er enig i at det mest sannsynlige er at han ønsker å respektere valget ditt. I tillegg: Brudd med barn føles som et såpass stort svik at det er ikke da menn kommer med blomster og trygler om at dere skal komme tilbake igjen… men det virker som at noen kvinner tror det. Det gjør man kanskje om man har vært en skikkelig dritt og gjort noe dumt. Regner med at fyren har noen positive kvaliteter utenom at han er litt sur/sint 😂 Anonymkode: d4f8c...b44
Virrevirrevapp Skrevet 29. januar 2023 #8 Skrevet 29. januar 2023 Du sier det selv - du bearbeidet ikke bruddet der og da. Derfor kommer ting opp nå.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #9 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er enig i at det mest sannsynlige er at han ønsker å respektere valget ditt. I tillegg: Brudd med barn føles som et såpass stort svik at det er ikke da menn kommer med blomster og trygler om at dere skal komme tilbake igjen… men det virker som at noen kvinner tror det. Det gjør man kanskje om man har vært en skikkelig dritt og gjort noe dumt. Regner med at fyren har noen positive kvaliteter utenom at han er litt sur/sint 😂 Anonymkode: d4f8c...b44 Ja han har mye positivt, og jeg har på en måte blitt minnet på det når jeg er sammen med den mye kjæresten - både ting eksen var god på og ting jeg savnet. jeg dro fra ham fordi jeg var redd (det var latent vold inne i bildet) og han respekterte det og sa han forstod jeg trengte avstanden. Anonymkode: cfb97...417
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #10 Skrevet 30. januar 2023 Er ikke toget gått nå...? Anonymkode: f76d3...451
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå