AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #1 Skrevet 29. januar 2023 Jeg har en valp, den har tisset inne to ganger uten at jeg har merket det. Den ene gangen fa jeg tisset helt uttørket på gulvet, den andre gangen var det bløtt når jeg tørket opp. Sp mitt er tåler gulv det? Hvis uhellet skulle skje igjen og jeg finner det for sent, blir det skader? Anonymkode: 8f1d9...059
newman01 Skrevet 29. januar 2023 #2 Skrevet 29. januar 2023 (endret) Tja... Kommer litt an på om du har gulv med linoleumbelegg, fliser, skiferstein, kork, vinyl, laminat, lakkert parkett eller oljet parkett... Og så er det forskjell på en pomeranian og en st.bernardshund mhp volum tiss på gulvet Men jeg tror ikke det er sånn at det går bra de første to gangene, og ødelagt på tredje gang. Vil tro antall ganger er litt tilfeldig, med mindre den tisser på samme flekken hver eneste gang Endret 29. januar 2023 av newman01 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #3 Skrevet 29. januar 2023 Kommer da helt an på gulvet. Anonymkode: 0e0c8...932
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #4 Skrevet 29. januar 2023 33 minutter siden, newman01 said: Tja... Kommer litt an på om du har gulv med linoleumbelegg, fliser, skiferstein, kork, vinyl, laminat, lakkert parkett eller oljet parkett... Og så er det forskjell på en pomeranian og en st.bernardshund mhp volum tiss på gulvet Men jeg tror ikke det er sånn at det går bra de første to gangene, og ødelagt på tredje gang. Vil tro antall ganger er litt tilfeldig, med mindre den tisser på samme flekken hver eneste gang 25 minutter siden, AnonymBruker said: Kommer da helt an på gulvet. Anonymkode: 0e0c8...932 Ok takk, jeg tror det er «vanlig» parkett. Var standard som følget med leiligheten da den var nybygget.. Anonymkode: 8f1d9...059
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå