AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #1 Skrevet 29. januar 2023 Hei ! med tiden ser man at man blir litt dvassere i kroppen. Med ed administrativ stilling, og lite bevegelse, blir d slik. Vi har vært sammen i 22 år, og har d fint sammen, men lite sex. Så til poenget: Hva mener dere damer ifht lyst på deres partner, hvis man har kommet i gang med trening og strammet seg opp i større grad, hadde det endret deres tenningsmønster f.eks? Anonymkode: 417b2...b97
svartkatt Skrevet 29. januar 2023 #2 Skrevet 29. januar 2023 Spørs vel hvor slapp du er blitt, og hva dama liker. Og mest sannsynlig er det ikke bare utseendet som avgjør dette. 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #3 Skrevet 29. januar 2023 Tenningsmønsteret endrer seg vel ikke. Men hvis man tenner på det visuelle så hjelper det jo at partner begynner å trene. Det er også tiltrekkende med mennesker som har overskudd og tar vare på seg selv. Anonymkode: 548ad...2aa 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #4 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei ! med tiden ser man at man blir litt dvassere i kroppen. Med ed administrativ stilling, og lite bevegelse, blir d slik. Vi har vært sammen i 22 år, og har d fint sammen, men lite sex. Så til poenget: Hva mener dere damer ifht lyst på deres partner, hvis man har kommet i gang med trening og strammet seg opp i større grad, hadde det endret deres tenningsmønster f.eks? Anonymkode: 417b2...b97 Det som har mest å si, er jo samspillet mellom partnerne. Har dere noe kvalitetstid sammen? Kommuniserer dere om ting - alt fra dagligdagse samtaler, til dypere temaer (hvordan har man det, hva føler en, hva tenker en på, prosesser). Kropp har en liten del å si, tenningen utblir jo når de essensielle tingene som knytter en sammen uteblir. Så kan det også være overgangsalder som gjør at tenning uteblir, men derfor er det så viktig med kommunikasjon. Anonymkode: b4974...fb8 2
Gjest DreamWorks Skrevet 29. januar 2023 #5 Skrevet 29. januar 2023 (endret) Jeg ville beskrive meg selv som en som ikke var slik. Vi kvinner skal jo ikke være så opptatt av det visuelle liksom? Mannen har alltid hatt en del kilo for mye. Etter at han gikk ned og han måtte kjøpe nye klær lo han av meg fordi jeg ikke klarte å skjule med blikket at jeg likte det jeg så når jeg ble med ham for å prøve skjorter. Så jeg var totalt gjennomskuet. Med der hadde nok også noe med at jeg så han kunne ta tak, litt mer kontroll over eget liv, være litt mindre "tafatt". Den delen spillte nok inn den også... Og ikke minst hjalp det for ham selv å føle seg vell Å føle seg vell er ekstremt viktig for oss damer tror jeg men tror også det er viktig for menn. Og for godt voksne menn er trening også bra for testosteronnivå, kanskje hun også vil merke noe av det Endret 29. januar 2023 av DreamWorks
Hmmmmmm Skrevet 29. januar 2023 #6 Skrevet 29. januar 2023 Jeg vil nok si at det kan hjelpe ja. Hvis du ellers er rettferdig i alt dere gjør og har ansvar for i parforholdet, så blir det et fint bonus 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #7 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hei ! med tiden ser man at man blir litt dvassere i kroppen. Med ed administrativ stilling, og lite bevegelse, blir d slik. Vi har vært sammen i 22 år, og har d fint sammen, men lite sex. Så til poenget: Hva mener dere damer ifht lyst på deres partner, hvis man har kommet i gang med trening og strammet seg opp i større grad, hadde det endret deres tenningsmønster f.eks? Anonymkode: 417b2...b97 For meg ville det ikke hatt noe å si ene eller andre veien når det gjelder attraksjon/sex. Hadde blitt glad da det er svært helsefremmende 😊 Anonymkode: 44f01...413 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #8 Skrevet 29. januar 2023 DreamWorks skrev (44 minutter siden): Og for godt voksne menn er trening også bra for testosteronnivå, kanskje hun også vil merke noe av det Etter tung styrketrening øker testosteron nivået i 15 minutter til 60 minutter. Altså svært kortvarig. Anonymkode: 44f01...413
Gjest DreamWorks Skrevet 29. januar 2023 #9 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Etter tung styrketrening øker testosteron nivået i 15 minutter til 60 minutter. Altså svært kortvarig. Anonymkode: 44f01...413 Han får forte deg hjem da😉
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #10 Skrevet 29. januar 2023 Absolutt hjelper det. En utrent kropp er ekstremt turn off. Bra sex krever bra kropp. Ta vare på helsa er sexy! Finnes ingen god grunn til å ikke trene. Anonymkode: 9dfad...5d1 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #11 Skrevet 29. januar 2023 DreamWorks skrev (5 minutter siden): Han får forte deg hjem da😉 Eller enda bedre, investere i en «hjemmegym» 😊 Anonymkode: 44f01...413
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #12 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Absolutt hjelper det. En utrent kropp er ekstremt turn off. Bra sex krever bra kropp. Ta vare på helsa er sexy! Finnes ingen god grunn til å ikke trene. Anonymkode: 9dfad...5d1 Snakk for deg selv😂 Anonymkode: 44f01...413
Hedda-78 Skrevet 29. januar 2023 #13 Skrevet 29. januar 2023 Det er absolutt verdt et forsøk, synes jeg. Det blir nok i alle fall ikke værre, tenker jeg. Som noen over her skriver, så er det usexy med tafatte menn som ikke evner å ta vare på seg selv eller ikke har overskudd eller tiltak nok til å sette av tid til seg selv. Så bare det at du bestemmer deg for å gjøre noe, og gjennomfører, vil nok ha en positiv effekt. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #14 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Snakk for deg selv😂 Anonymkode: 44f01...413 Noen tenner sikkert på dvaske kontorkropper. Er vel de som har dvask kropp selv. Anonymkode: 9dfad...5d1 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #15 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen tenner sikkert på dvaske kontorkropper. Er vel de som har dvask kropp selv. Anonymkode: 9dfad...5d1 Kroppen har svært lite å si for seksuell tenning for min del. Selv er jeg det jeg vil kalle «godt trent». Riktig nok ikke 9-10% kroppsfett som jeg hadde da jeg konkurrerte, men er fortsatt godt trent. Min samboer sin seksuelle tenning på meg fluktuerer ikke med min kropp. Den er det samme i dag som da vi ble sammen og jeg var overvektig, den samme som når jeg konkurrerte i fitness, samme som i dag. Min samboer trener ikke lenger i det hele tatt. Jeg har ikke mindre lyst på henne av den grunn. Skjønner du har vanskelig for å forstå at for svært mange så handler ikke seksuell attraksjon om kropp/utseende/muskler/kroppsfett i det hele tatt. Anonymkode: 44f01...413 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #16 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei ! med tiden ser man at man blir litt dvassere i kroppen. Med ed administrativ stilling, og lite bevegelse, blir d slik. Vi har vært sammen i 22 år, og har d fint sammen, men lite sex. Så til poenget: Hva mener dere damer ifht lyst på deres partner, hvis man har kommet i gang med trening og strammet seg opp i større grad, hadde det endret deres tenningsmønster f.eks? Anonymkode: 417b2...b97 Du glemte å nevne det dårlige kostholdet, som er selve hovedårsaken til forfallet. Jeg foretrekker helt klart en kropp som ser sunn og sterk ut. Nå vet jeg ikke årsaken til deres sextørke, men jeg setter pris på en mann som lytter, gjør ting sammen med meg, og selv foreslår de tingene (-ikke bare flyter med uten engasjement…) Anonymkode: 92df7...90c 2
Blåjojo Skrevet 29. januar 2023 #17 Skrevet 29. januar 2023 Det hadde ikke endret mitt tenningsmønster. Litt for at det ikke er det rent visuelle med en kropp som tenner meg, men følelsen av den kroppen mot min. Men jeg tenner også mer på flørting og komplimenter enn at kroppen er fin og har lavest mulig fettprosent.
AnonymousBruker Skrevet 29. januar 2023 #18 Skrevet 29. januar 2023 Jeg tenker at utseende bare er et pluss, men de andre mentale gevinstene av fysisk aktivitet og trening teller enda mer. 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #19 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Etter tung styrketrening øker testosteron nivået i 15 minutter til 60 minutter. Altså svært kortvarig. Anonymkode: 44f01...413 Men med bedre kost og normal fett% optimaliseres testosteronet. Så 15 minutt er ja en peak, men overall så fungerer menn bedre med høyere testosteron enn en slappfisk. . Anonymkode: bc71c...534
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #20 Skrevet 29. januar 2023 Helt ærlig, ja, hadde nok hatt mer lyst på han om han tok bedre vare på kroppen sin. Anonymkode: ddae5...720
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå