AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #21 Del Skrevet 30. januar 2023 Meadow skrev (4 timer siden): Det synes jeg er forunderlig. Bedre å bli spist langsomt opp av larver og mark enn å bare bli dytta inn i ovnen og bli ferdig med det på en time? 🤔 Jeg har forsynt meg grundig av jordens ressurser, bare fair å gi tilbake restene. Kremasjon forurenser, å la larver og mark få gjøre jobben sin forurenser ikke. Honey Dew skrev (2 timer siden): Liket merker jo ikke dette, så det er det samme for den personen. Den døde merker det ikke, men det er ikke det samme for meg. Jeg har forurenset mer enn nok om jeg ikke skal brennes attpå 😅 Anonymkode: 3b187...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #22 Del Skrevet 31. januar 2023 Haha, aldri i livet. Dessuten tviler jeg på at de faktisk bruker asken fra de døde til disse diamantene. Hvordan kan noen vite med sikkerhet at det faktisk er en askediamant du får tilbake? Det er så mye sykt sprøyt folk finner på kun for å tjene penger på naive folk.......... Anonymkode: 34c1d...414 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar 2023 #23 Del Skrevet 31. januar 2023 Uaktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 31. januar 2023 #24 Del Skrevet 31. januar 2023 Absolutt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 31. januar 2023 #25 Del Skrevet 31. januar 2023 Nei. Er en jækel på og miste ting og ikke finne det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #26 Del Skrevet 31. januar 2023 Nei, absolutt ikke. Tenk deg om du en dag mistet den feks? Hadde fått helt noja av slike tanker. Og hva hadde skjedd med den når jeg ikke lengre har mulighet til å ta vare på den osv😨 Anonymkode: 584ae...b30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #27 Del Skrevet 31. januar 2023 Kunne gjerne tenk meg min eks. som en diamant i en ring hengende i et kjede rundt nakken Anonymkode: ba244...cdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 31. januar 2023 #28 Del Skrevet 31. januar 2023 Nei aldri. For makabert og groteskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #29 Del Skrevet 4. februar 2023 Nei. Sjelen har jo gått videre, den har ikke noe med materien å gjøre etter personen er såkalt "død". Det er bare kroppen som dør, og den er jeg lite interessert i å ta vare på når de ikke er i den lenger. Anonymkode: 73df8...c4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #30 Del Skrevet 4. februar 2023 Nei Anonymkode: 798b0...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 4. februar 2023 #31 Del Skrevet 4. februar 2023 Den blir vel knøttliten.. ikke vits i. Kan heller få kullbitene, og.. vel.. nok om det. 😈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #32 Del Skrevet 4. februar 2023 Ikke en person, men kjæledyret mitt kanskje ❤️ Anonymkode: 0a248...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #33 Del Skrevet 4. februar 2023 Med tanke på hvor feit jeg er, ergo blir jeg en ganske stor diamant, og hvor grådige mine slektninger er så hadde jeg nok fått oppfylt drømmen om å bo i et slott til slutt. I smykkesamlingen til en dronning etter å ha blitt solgt. Anonymkode: c9b52...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå