AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #1 Skrevet 29. januar 2023 Er det noen som vet om noe type jobber man kan gjøre hjemmefra, hvor man kun trenger pc og internett? Må selvsagt være seriøst pg lovlig. Anonymkode: c6020...d6d
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #2 Skrevet 29. januar 2023 Det er jo veldig mange jobber i 2023. Offentlig forvaltning, saksbehandling, salg, kundeservice, markedsføring, økonomi osvosv... alle yrker man typisk tenker er "kontor jobb". Anonymkode: 88fb1...79d
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #3 Skrevet 30. januar 2023 På Finn kan du nå faktisk sile ut ledige stillinger etter "Bare hjemmekontor". Veldig mye forskjellig som legges ut der. Anonymkode: 08a61...e3f
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #4 Skrevet 30. januar 2023 Ønsker jobber som er forholdsvis lett å få uten for mange kvalifikasjoner. Noen som har noen konkrete tips om firmaer å søke hos? Anonymkode: c6020...d6d
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #5 Skrevet 31. januar 2023 On 1/29/2023 at 1:11 PM, AnonymBruker said: Er det noen som vet om noe type jobber man kan gjøre hjemmefra, hvor man kun trenger pc og internett? Må selvsagt være seriøst pg lovlig. Anonymkode: c6020...d6d Jeg jobber som utviklingskoordinator (et slags mellomledd mellom produkteiere og utviklere, de snakker normalt ikke samme språk :D), og har mulighet for permanent hjemmekontor. På arbeidsplassen er jeg bare innimellom for å se folk fysisk, ta en lunsj med de andre for å være litt sosial, og kanskje et fysisk møte eller to. Heldigvis har jeg kontoret bare noen hundre meter unna der jeg bor, så lett å veksle på den måten. Anslår at jeg er 85-90% på hjemmekontor i snitt. Alle ansatte fikk en del utstyr med hjem under pandemien, og fikk dermed bygget opp brukbare hjemmekontorer som gjør at i praksis, så er teknisk sett som å sitte på maskinen på det vanlige kontoret. Vi har blant annet en liten "boks" som kobler oss til jobb-nettverket fra hjemmet på en sikker måte (VPN-tunnel med ekstra sikkerhetsegenskaper). I tillegg har vi bygget om alle møterom til å bli "hybride", slik at det er videokonferanseutstyr og nødvendige maskiner i alle møterom. Alle møter som lages i Outlook blir nå automatisk hybride, så det ligger alltid en Teams-lenke der. Jeg har en bachelorgrad innen IT- og ledelse, samt noen sertifiseringer innen sikkerhet. Anonymkode: fc34e...c25
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #6 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg jobber som utviklingskoordinator (et slags mellomledd mellom produkteiere og utviklere, de snakker normalt ikke samme språk :D), og har mulighet for permanent hjemmekontor. På arbeidsplassen er jeg bare innimellom for å se folk fysisk, ta en lunsj med de andre for å være litt sosial, og kanskje et fysisk møte eller to. Heldigvis har jeg kontoret bare noen hundre meter unna der jeg bor, så lett å veksle på den måten. Anslår at jeg er 85-90% på hjemmekontor i snitt. Alle ansatte fikk en del utstyr med hjem under pandemien, og fikk dermed bygget opp brukbare hjemmekontorer som gjør at i praksis, så er teknisk sett som å sitte på maskinen på det vanlige kontoret. Vi har blant annet en liten "boks" som kobler oss til jobb-nettverket fra hjemmet på en sikker måte (VPN-tunnel med ekstra sikkerhetsegenskaper). I tillegg har vi bygget om alle møterom til å bli "hybride", slik at det er videokonferanseutstyr og nødvendige maskiner i alle møterom. Alle møter som lages i Outlook blir nå automatisk hybride, så det ligger alltid en Teams-lenke der. Jeg har en bachelorgrad innen IT- og ledelse, samt noen sertifiseringer innen sikkerhet. Anonymkode: fc34e...c25 Om jeg kan spørre, hva ligger du på i årslønn? Anonymkode: b0596...219
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå