Gå til innhold

Jeg vil bare ha han, ingen andre, men han svarer meg ikke💔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har grått hver dag i over 1 uke. Jeg klarer ikke mer, jeg er helt knust og så lei meg💔 jeg får nesten ikke sove eller noe. Jeg griner hver eneste dag fra jeg står opp til jeg legger meg. Jeg har det så vondt at det kjennes i hele kroppen. Jeg holdt på med en fyr, vi hadde det så utrolig bra. Ingenting var galt, vi hadde det kjempe bra og vi begge klarte seg ikke uten hverandre, vi måtte bare være sammen , vi hadde helt fantastisk og spesiell kjemi og alt var kjempe bra. Jeg var der forrige helg, alt var bra som det brukte å være. Men så tror jeg at jeg ødela 💔 han sendte bilde av ei jente, en kollega bare. Jeg trodde det var ei han møtte som var hjem der eller noe sånt, så jeg begynte å skrive ting til han og krangle osv. jeg tror han synes jeg var for kontrollerende , og så sletta han meg plutselig. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg savner han så masse hver eneste dag, og jeg vil bare ha han, det er problemet. Alt minner meg om han, søndagen idag også, har alltid brukt å vært til han på søndager😭 jeg har prøvd å lagt han til på snap men han godkjenner meg ikke, jeg gråter bare mer og mer for hver dag. Nå fikk jeg plutselig høre fra en kompis av han at han har hatt damebesøk igår og at hun sov der inatt💔💔 jeg knekker helt sammen, hvordan kan han ha en annen jente der, sov i senga som jeg sov i.. når jeg var der bare for 1 uke? Jeg takler ikke dette. Vet ikke om kompisen lyver om det heller. Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: d24f6...e05

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må gå videre. Snakk med fastlegen om hjelp.

• Liker 6
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 6f026...b8c

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 6f026...b8c

I 20 årene. Ts

Skrevet

Sender deg først en god og varm klem ❤️Det er ikke du som har ødelagt noe som helst. Jeg hadde selv reagert om han sende bilde av en annen dame helt uten videre, uten noe mer forklaring. Helt normalt å reagere på slik. 

Slik jeg tolker det, utifra hva du skriver, er han rett og slett en idiot. Skal det ikke mer til enn en liten krangel før han går videre til annen dame, så er han ikke til å samle på i utgangspunktet. Jeg vet det er vondt nå, spesielt når det er så fersk og skjer så brått, men det vil bli bedre med tiden. 

Gjør så godt du kan med å unngå og kontakte han. Gjør ting for deg - som er bra for deg. Gå turer, trene, gråte, le, være med venner/familie - ta tiden til hjelp ❤️ Jeg vedder alt jeg eier på at du fortjener mer enn han! Realiteten er brutal: men ingen fortjener å bli behandlet slik. 

Lykke til ❤️

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Ny dame etter en uke. Gå videre, han er ikke verdt deg. 

Anonymkode: cadab...4bc

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
jabx skrev (11 minutter siden):

Du må gå videre. Snakk med fastlegen om hjelp.

Jeg klarer ikke. Jeg har aldri følt det sånn her for noen andre gutter før enn han💔 vi hadde det så bra, vi møttes og hadde det kjempe bra sammen, plutselig sletta han meg. Det føles ut som noen stikker meg med 1000 kniver i hjerte, jeg bare griner hver dag og har så vondt. Jeg savner han så mye😭 ts

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg klarer ikke. Jeg har aldri følt det sånn her for noen andre gutter før enn han💔 vi hadde det så bra, vi møttes og hadde det kjempe bra sammen, plutselig sletta han meg. Det føles ut som noen stikker meg med 1000 kniver i hjerte, jeg bare griner hver dag og har så vondt. Jeg savner han så mye😭 ts

Hvor lenge har dere vært sammen da?

Anonymkode: a8890...2e1

Skrevet

Hvorfor ringer hun han ikke og innrømmer at du overreagerte? 

Anonymkode: b54ab...393

Skrevet

Du kommer til å oppleve ting i livet som er mye verre enn det her, for å si det sånn. Rett deg opp i ryggen og gå videre. Det er lov å sørge over en mann men det kommer større prøvelser enn dette. 

Anonymkode: 65208...698

• Liker 3
Skrevet
Haapefull skrev (2 minutter siden):

Sender deg først en god og varm klem ❤️Det er ikke du som har ødelagt noe som helst. Jeg hadde selv reagert om han sende bilde av en annen dame helt uten videre, uten noe mer forklaring. Helt normalt å reagere på slik. 

Slik jeg tolker det, utifra hva du skriver, er han rett og slett en idiot. Skal det ikke mer til enn en liten krangel før han går videre til annen dame, så er han ikke til å samle på i utgangspunktet. Jeg vet det er vondt nå, spesielt når det er så fersk og skjer så brått, men det vil bli bedre med tiden. 

Gjør så godt du kan med å unngå og kontakte han. Gjør ting for deg - som er bra for deg. Gå turer, trene, gråte, le, være med venner/familie - ta tiden til hjelp ❤️ Jeg vedder alt jeg eier på at du fortjener mer enn han! Realiteten er brutal: men ingen fortjener å bli behandlet slik. 

Lykke til ❤️

Tusen takk❤️ Men det blir bare verre, fordi jeg venter på han hver dag.. og sitter som ett spørsmålstegn og forstår ikke grunnen til at han sletta meg. Det kom helt brått på. Han sletta meg 1 dag etter jeg var der, 1 dag etterpå bare💔 og vi hadde det så koselig å bra når jeg var der og alt var bra. Jeg har møtt venner, familie, jeg gjør det jeg elsker, jeg er ute på byen med venninner, gjør alt som gjør meg glad. Men det funker ikke. Jeg bare gråter og tenker på han hele tiden😭 alt minner meg om han, alt. Jeg savner når vi snakket, når vi møttes. Den smerten jeg kjenner inni meg kan ikke beskrives💔 det føles ut som jeg døde når han dro ifra meg, en del av meg . Jeg sitter som ett spørsmålstegn fordi jeg vet ikke hva jeg har gjort galt , hvorfor han sletta meg, han ga meg ingen forklaring engang. Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg videre. Ts

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvor lenge har dere vært sammen da?

Vi bare holdt på/ datet. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er akkurat sånn kjærlighetssorg føles. Helt forjævlig. Jeg vet du ikke tror meg nå, men det kommer til å gå over.

Jeg trodde helt ærlig jeg skulle dø de første gangene, men her sitter jeg fremdeles. Og de jeg gråt over, de var IKKE verdt det. Sånt er mye lettere å se i ettertid, og veldig vanskelig når man står midt oppi det.

Hold ut ❤️

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor ringer hun han ikke og innrømmer at du overreagerte? 

Anonymkode: b54ab...393

Jeg har ikke fått nr hans, bare hadde han på sosiale media. Jeg vil ringe han. Jeg vil skrive til han men vet ikke hvordan når han sletta meg💔 ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi bare holdt på/ datet. Ts

Hvor lenge?

Skrevet

Han følte ikke like mye for deg og dere som det du gjør. 

Han dumpet deg med det samme du lagde drama. Han er ikke interessert i det, og siden han ikke la like mye i deres relasjon som du gjør, gidder han ikke å bruke tid og krefter på å blidgjøre deg eller godsnakke med deg. 

Du er nok forelsket og har svevd på rosa skyer, dessverre virker det ikke som han gjorde det samme. 

Jeg vet at du har det veldig vondt nå, og det er sikkert ikke noe trøst akkurat nå, men du vil lære MYE av dette. Du vil vokse på det og det vil styrke deg, herde deg for framtiden. 

Kjærlighetssorg er veldig smertefullt og det tar tid å komme gjennom. Gi deg selv den tiden, la deg selv gråte og rase. Vær god mot deg selv, tenk på alt som er bra med deg, hva godt du gjorde/var for han, og ta det med deg videre. Legg merke til hvor sterk du er, at du tåler denne smerten. Ja, det føles uutholdelig, men du lever i det, og du kommer deg gjennom det.

Se for deg at du går på en sti, gjennom en mørk og skummel skog der farer truer. Du MÅ gå gjennom for å komme ut på andre siden. Du er midt i skogen nå, det er skummelt og jævlig. Ras fra deg, bli sint, skrik, få det ut, og fortsett gjennom skogen. Lysningen ligger rett bak neste sving, du kommer dit, men du må tåle det du møter på veien. Vit at du tåler det! Du tåler faktisk mer og mer for hvert skritt du tar. Det føles som seigpining, men det er verdt det til slutt.

Åpne deg for en nær og god venn eller familiemedlem, søk trøst, kjærlighet og nærhet der du vet at det finnes. Få en god klem fra mor, f.eks. En skikkelig god klem er undervurdert! 

Jeg føler med deg ❤️ det blir bedre! 

Anonymkode: f7169...824

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Kalikalinka skrev (6 minutter siden):

Det er akkurat sånn kjærlighetssorg føles. Helt forjævlig. Jeg vet du ikke tror meg nå, men det kommer til å gå over.

Jeg trodde helt ærlig jeg skulle dø de første gangene, men her sitter jeg fremdeles. Og de jeg gråt over, de var IKKE verdt det. Sånt er mye lettere å se i ettertid, og veldig vanskelig når man står midt oppi det.

Hold ut ❤️

Men det er så vondt😭 jeg klarer meg ikke uten han. Det blir bare verre for hver dag, og ikke bedre💔 jeg gråter bare mer og mer, alt minner meg om han, jeg var hjem til han nesten hele tiden og vi møttes, og hadde det så bra. Jeg trenger han, jeg vil ikke ha noen andre enn han. Og dagene blir verre og verre jo lengre tid det går før jeg og han får kontakt. Jeg savner den glade jenta jeg var, som var glad, nå sitter jeg bare å gråter hver dag 😭😭 og det verste som gjør det enda mer vondt er at jeg ikke engang vet årsaken til at han sletta meg, han ga meg ingen forklaring💔 Plutselig var det over, uten grunn eller forklaring. Jeg vil bare ha han💔 ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvor lenge?

I noen mnd. Jeg klarer ikke mer💔💔 ts

Skrevet

Var det  samme person som sendte snap med bilde av ei anna jente for litt over en uke siden også? Var en lignende tråd her da.. 🤔

Anonymkode: c9277...d42

• Liker 4
Skrevet

i hvilken forbindelse sendte han deg et bilde av en annen jente? Hva var foranledningen til det? 

Anonymkode: cac29...e8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...