Pixxie Skrevet 29. januar 2023 #1 Del Skrevet 29. januar 2023 Er på jakt etter podcast som kan inspirere og motivere meg på reisen min. Har hørt: Ren mat, Marit Kolby på wolfgang wee, leger om livet. Er det noen som har andre som snakker om ren mat, økologisk mat og drikke, fasting og sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #2 Del Skrevet 29. januar 2023 Kom over Biohacking Girls. Ikke hørt så mye enda, men ser ut til at de snakker om en del spennende tema. Hvis det går bra med engelsk så er Diet Doctor Podcast, Lowcarb MD, The Doctor's Pharmacy. Noen av de heller mot lavkarbo selvfølgelig, men selv hvis du ikke er helt der så har de alle hatt veldig mange spennende gjester om ulike tema om helse, mat, relasjoner (viktig for helsa!), trening, etc. Anonymkode: d2510...5a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bambyb82 Skrevet 29. januar 2023 #3 Del Skrevet 29. januar 2023 (endret) jeg spurte om dette i en Facebook gruppe. fikk mange svar.. skal finne de fram igjen træningsprat flexikost Bawesome podcast gympodden AFPT Treningspodden Hjernesterk Evo Treningsprat Leger om livet Sterkere Myoprat MindPump Jeg tror de fleste er på Spotify. Har ikke fått sjekket alle selv. Men dette er de som ble anbefalt i Trening og kostholdsforum gruppen på Facebook nylig Håper dette er til hjelp Endret 29. januar 2023 av bambyb82 Måtte legge inn alle podcastene ;) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bambyb82 Skrevet 29. januar 2023 #4 Del Skrevet 29. januar 2023 bambyb82 skrev (23 minutter siden): jeg spurte om dette i en Facebook gruppe. fikk mange svar.. skal finne de fram igjen træningsprat flexikost Bawesome podcast gympodden AFPT Treningspodden Hjernesterk Evo Treningsprat Leger om livet Sterkere Myoprat MindPump Jeg tror de fleste er på Spotify. Har ikke fått sjekket alle selv. Men dette er de som ble anbefalt i Trening og kostholdsforum gruppen på Facebook nylig Dette er podcaster som omhandler både kosthold og trening . Håper dette er til hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 31. januar 2023 #5 Del Skrevet 31. januar 2023 Jeg har nettopp begynt på Ditt beste jeg. Handler om livsstilsendring, og kanskje spesielt å komme seg ut av overspising. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pixxie Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 31. januar 2023 Takk, masse gode tips her!🙏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 1. februar 2023 #7 Del Skrevet 1. februar 2023 Kom gjerne med tips til spesielle episoder også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå