Gå til innhold

Får vondt i magen av stramme bukser, men kler de best

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Kanskje et veldig teit spørsmål 😛 men min kroppsfasong kler best tighte bukser, typ skinny jeans, og jeg liker også looken på disse godt. Jeg ser bare dum ut i komfortable mom jeans eller hva det heter. Men jeg sliter med ibs og mye oppblåsthet og får skikkelig vondt i magen av bukser som strammer over magen. Skulle helst bare gått i kosebukse hele tiden, men jeg ønsker jo også å se bra ut. Har noen et konkret tips til bukse som ikke strammer over magen, men som ser ut som skinny jeans? Type en tights som ser ut som bukse eller no... selv om jeg liker best bukser som ikke er helt klistra inn til lårene, så ikke super skinny jeans😅

Anonymkode: 349c9...26c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

HM har jeanstights. De ser ut som vanlige skinny jeans, men har mye stretch i seg

Anonymkode: 626fc...b6b

• Liker 3
Skrevet

Bonprix har også. Beste søkeordet der er "jeansoptikk". 

Anonymkode: 27c92...4db

• Liker 2
Skrevet

Prøvd med low waist?

Anonymkode: 5a1c8...dd0

• Liker 3
Skrevet

Jeg vet at det ikke er dette du spør om, men har du prøvd "alt" for å bli kvitt mageproblemene dine?

Jeg hadde det samme, prøvde å kutte forskjellige matvarer og ingenting fungerte, før jeg sluttet helt å små spise utenom måltidene og gikk over fra mange små til to store måltider om dagen. Nå spiser jeg stor frokost og stor middag og ingenting annet, og magen min er så ekstremt mye bedre.

Beklager at jeg gir råd som du ikke ber om altså, men jeg vet hvor skrekkelig det kan være med kranglete mage, og det var jo veldig leit at du sliter med å gå med klærne du liker best ...

Anonymkode: 25a90...2b7

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg vet at det ikke er dette du spør om, men har du prøvd "alt" for å bli kvitt mageproblemene dine?

Jeg hadde det samme, prøvde å kutte forskjellige matvarer og ingenting fungerte, før jeg sluttet helt å små spise utenom måltidene og gikk over fra mange små til to store måltider om dagen. Nå spiser jeg stor frokost og stor middag og ingenting annet, og magen min er så ekstremt mye bedre.

Beklager at jeg gir råd som du ikke ber om altså, men jeg vet hvor skrekkelig det kan være med kranglete mage, og det var jo veldig leit at du sliter med å gå med klærne du liker best ...

Anonymkode: 25a90...2b7

Ja, jeg vet egentlig hva jeg skal gjøre for å bli bedre i magen. Spise sjeldnere og unngå en del tilsetningsstoffer! Men akkurat nå for tiden er jeg så sykt trøtt, alene med en 1-åring, og vært masse syk, så det optimale kostholdet er litt utenfor rekkevidde😅 men det kommer! 

Ts

• Liker 1
  • Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

HM har jeanstights. De ser ut som vanlige skinny jeans, men har mye stretch i seg

Anonymkode: 626fc...b6b

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Bonprix har også. Beste søkeordet der er "jeansoptikk". 

Anonymkode: 27c92...4db

Takk for tips, det skal jeg sjekke ut! 

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Prøvd med low waist?

Anonymkode: 5a1c8...dd0

Det kler meg så ekstremt dårlig😂 har heftige love handles, og jeg elsker high waist bukser (unntatt mageknipen, så klart)

Skrevet

Hva med å prøve gravidbukser? De strammer ikke over magen, og du får de i skinny jeans :)

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjøp bukser som har strikk i livet fremfor knapp ogglidelås. 

Anonymkode: 3d425...d70

• Liker 1
Skrevet

jeg har også IBS og i tillegg hater jeg harde kanter og knapper 😅 Har lagt min elsk på disse fra floyd, kjøpt i flere farger, nå sist på 70% så ga kun 149,-
Ikke jeans, men veldig digge bukser som sitter pent på. (kjøper den str så de sitter stramt og fint)
https://www.floyd.no/bukse-geany-uni-bengalina-black

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler også gravidjeans. 

Anonymkode: 710d7...77e

• Liker 1
Skrevet

Hva med å kjøpe noen behagelige hverdagskjoler, gjerne i ull nå når det er vinter, og bruk ei behagelig strømpebukse i merinoull (ikke hold-in variantene)? Vet det ikke er det du direkte spør om, men jeg har enkelte dager vansker for å bruke «harde» klær pga jeg har metastaser (spredning av kreft) i hele skjelettet, mest i ryggen og bekkenet, og på sånne vondt-i-kroppen-dager går det mye i myke og behagelige kjoler i ull, bomull eller myk cord. Kjoler i A-linje snitt er feks veldig figurgunstige. I tillegg er det varmere enn jeans hvis man bruker strømpebukse i merinoull :) 

Denne feks

https://www.ellos.no/selected-femme/strikketkjole-slflinna-mia-ls-knit-o-neck-dress/1655288-02-2XL?utm_campaign=paid-search_shopping&gclid=CjwKCAiAuOieBhAIEiwAgjCvcpNepvPZJ1u0vxgThXhx6ohpAstsHdDvOFRRAPy8nN7H-CFPZIMpsBoCBVMQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Du kan også prøve bukser i cord, de er mykere og ikke like stive i stoffet som jeans. Merket Lois har godt utvalg 

https://carma.no/produkt/celia-velvet-winter-black

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Har samme problem som deg, og bestilte nettopp et par bukser fra ninepine hjem, de ser ikke ut som jeans. Men jeg har typ gitt opp jeans… jeg har også vurdert gravidbukser som et alternativ men aner ikke om det funker 🙈

Ellers anbefaler jeg deg å kjøpe laktiplus ibs, de fungerer veldig bra

• Liker 1
Skrevet

Molly jeans fra Gina. Er som å gå med joggebukser.

Anonymkode: 8d697...af9

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Lara sara fra vero moda. Fantastiske bukser!!

Anonymkode: 75d64...8ae

Skrevet

Bik bok har et merke som heter Never Denim som er veldig god stretch i livet. Gina tricot sine Molly bukser også og Freddy Wr Up buksene på nett er best men dyyyre.

Jeg har samme problem som deg og kler best skinny bukser men også slengbukser så lenge de er stramme i låra, kan det funke for deg så har du plutselig større utvalg :)

Anonymkode: 23b68...1b6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg var også sikker på at jeg overhodet ikke kledde litt mer baggy jeans som er mote på. Er 42 år og har litt ekstra rundt magen, så skinny jeans med litt høy midje. har gjort at jeg det slankere ut. Har også gitt opp å prøve baggy jeans fordi «min størrelse» fikk jeg ikke igjen i livet og jeg nektet å prøve større størrelser. Men ..Så prøvde jeg en størrelse større likevel og har bodd i de buksene siden.. såååå behagelige!!! Strammer ingen plasser! Anbefales 😍

Anonymkode: d156a...fbd

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg var også sikker på at jeg overhodet ikke kledde litt mer baggy jeans som er mote på. Er 42 år og har litt ekstra rundt magen, så skinny jeans med litt høy midje. har gjort at jeg det slankere ut. Har også gitt opp å prøve baggy jeans fordi «min størrelse» fikk jeg ikke igjen i livet og jeg nektet å prøve større størrelser. Men ..Så prøvde jeg en størrelse større likevel og har bodd i de buksene siden.. såååå behagelige!!! Strammer ingen plasser! Anbefales 😍

Anonymkode: d156a...fbd

Hvilket merke/type bukse? 😊

Anonymkode: d269b...93a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...