Gå til innhold

Det er så lenge siden jeg har hatt god sex at jeg tror jeg sprekker snart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i elleve år. Det har vært diskutert opp og i mente de siste fem årene, men det blir ikke bedre. Vi har prøvd ALT. Tvert imot har det bare blitt dårligere og dårligere, og nå har jeg sagt stopp. Jeg gidder ikke mer dårlig pliktsex. Han er irriterende nok forståelsesfull og sier han vil vente til jeg er klar. Men jeg blir ikke klar av å gå å vente på mer dårlig sex! Jeg har så lyst til å prøve noen andre bare for å se om jeg fremdeles har evnen til passion og lidenskap, og oppleve het, deilig sex, men jeg kan jo ikke det!

…men burde jeg? Burde jeg kanskje være utro for å teste det ut, få det ut av systemet? Mest sannsynlig vil det floppe, og da har jeg jo mannen min igjen. Jeg kunne gitt han muligheten og til å teste ut en annen dame, så blir det rettferdig…. Så sykt frustrerende!

Anonymkode: 9f2bc...3cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere snakket om å involvere andre? Ha et åpent forhold? Eller bare prøve andre? 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi har vært sammen i elleve år. Det har vært diskutert opp og i mente de siste fem årene, men det blir ikke bedre. Vi har prøvd ALT. Tvert imot har det bare blitt dårligere og dårligere, og nå har jeg sagt stopp. Jeg gidder ikke mer dårlig pliktsex. Han er irriterende nok forståelsesfull og sier han vil vente til jeg er klar. Men jeg blir ikke klar av å gå å vente på mer dårlig sex! Jeg har så lyst til å prøve noen andre bare for å se om jeg fremdeles har evnen til passion og lidenskap, og oppleve het, deilig sex, men jeg kan jo ikke det!

…men burde jeg? Burde jeg kanskje være utro for å teste det ut, få det ut av systemet? Mest sannsynlig vil det floppe, og da har jeg jo mannen min igjen. Jeg kunne gitt han muligheten og til å teste ut en annen dame, så blir det rettferdig…. Så sykt frustrerende!

For å si det sånn. Jeg tror ikke vi passer sammen seksuelt. Han blir så ivrig og blir altfor hardhendt, og han klarer ikke å roe seg. 
TS

Skrevet

Hvis sex er viktigst, slår du opp slik at du er fri til å ha sex med andre.

Ikke vær utro.

• Liker 15
Skrevet
svartkatt skrev (Akkurat nå):

Har dere snakket om å involvere andre? Ha et åpent forhold? Eller bare prøve andre? 

Ja, jeg spurte han om det kunne være aktuelt. Det var blankt NEI.

Ts

Skrevet
Anonymburker skrev (Akkurat nå):

Hvis sex er viktigst, slår du opp slik at du er fri til å ha sex med andre.

Ikke vær utro.

Det er ikke viktigst, men det er viktig. For han og.

Ts

Skrevet

Hvordan har dere vært sammen i 11 år med dårlig sex? Har dere hatt god sex før? 

Anonymkode: e59f8...287

• Liker 6
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Vi er gift på tyvende året og jeg er endel yngre enn mannen min. Tidligere hadde vi bedre sex, da var han yngre og utforskende. Jeg var riktignok sliten av mangel på nattesøvn siden barna var små. Likevel stilte jeg opp og føler at jeg bidro til et godt sexliv i den perioden.

Nå er han såpass gammel at han ikke tar initiativ og har ingen interesse av sex lengre. Jeg derimot snur meg etter menn på gata og har sterk sexlyst. Jeg sliter daglig med å leve uten lidenskapelig sex og har likevel ikke lyst til å skilles.

Anonymkode: 10805...528

Skrevet

Hvorfor gidder dere fortsette når det ikke blir bedringer? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan har dere vært sammen i 11 år med dårlig sex? Har dere hatt god sex før? 

Anonymkode: e59f8...287

Den har alltid vært røff, men jeg godtok det da vi først ble sammen. Jeg husker jeg tenkte at ‘oj, dette var ikke så veldig bra.’ Så ble jeg fort gravid, og da var det jo låst. Så har den egentlig bare blitt røffere og hardere underveis, og til slutt var det mer smerte enn nytelse. Jo sjeldnere det blir, jo mer hardhendt blir han. Han klarer ikke å styre seg. 
Ts

Skrevet
svartkatt skrev (1 minutt siden):

Hvorfor gidder dere fortsette når det ikke blir bedringer? 

Av samme grunn som de fleste andre. Vi er viklet inn i hverandres liv med familie, hus og alt det innebærer.

Ts

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Vi er gift på tyvende året og jeg er endel yngre enn mannen min. Tidligere hadde vi bedre sex, da var han yngre og utforskende. Jeg var riktignok sliten av mangel på nattesøvn siden barna var små. Likevel stilte jeg opp og føler at jeg bidro til et godt sexliv i den perioden.

Nå er han såpass gammel at han ikke tar initiativ og har ingen interesse av sex lengre. Jeg derimot snur meg etter menn på gata og har sterk sexlyst. Jeg sliter daglig med å leve uten lidenskapelig sex og har likevel ikke lyst til å skilles.

Anonymkode: 10805...528

Jeg snakket med en coach en gang som ba meg gå ut og finne en deilig mann og ha sex med han. Nettopp for å få det ut av systemet. Det overrasket meg da, men jeg har ikke glemt henne. Kanskje hun hadde et poeng?

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Av samme grunn som de fleste andre. Vi er viklet inn i hverandres liv med familie, hus og alt det innebærer.

Ts

Men dette går utover livskvaliteten. 

Skrevet

Han klarer ikke å styre seg. 
Ts

Meget spesielt. Alle normale, oppegående mennesker klarer å styre seg og ikke være voldsomme og hardhendte. 

Han klarer, men ønsker ikke.

Anonymkode: 1c12b...656

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Den har alltid vært røff, men jeg godtok det da vi først ble sammen. Jeg husker jeg tenkte at ‘oj, dette var ikke så veldig bra.’ Så ble jeg fort gravid, og da var det jo låst. Så har den egentlig bare blitt røffere og hardere underveis, og til slutt var det mer smerte enn nytelse. Jo sjeldnere det blir, jo mer hardhendt blir han. Han klarer ikke å styre seg. 
Ts

Regner med at dere har snakket om det og du sier at han er for hardhendt? Hva svarer han til det? (Når dere snakker om det utenfor seksuelle situasjoner)

Hvorfor klarer han ikke å styre seg? Hva er det som gjør at han må være så hardhendt?

Hva med å si klart i fra at han må roe seg ned og så prøve igjen, og dersom han begynner å bli hardhendt så stopper du det hele, ikke fortsette der og da? 

Kanksje dere skulle snakket med en tredjeperson, en sexolog? 

Anonymkode: 1cc49...cfb

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Utroskap er aldri en løsning. Har du lyst å knulle andre, så går du fra han, eller får til en enighet om flere partnere 

Anonymkode: 4fe9a...172

• Liker 4
Skrevet
svartkatt skrev (1 minutt siden):

Men dette går utover livskvaliteten. 

Ja, det gjør det. Mer enn jeg ante. Jeg blir sur og tverr og klikker. Jeg visste ikke at jeg var sånn. Sex betyr visst mer for meg enn jeg trodde. Eller passion, lidenskap, nytelse, nærhet, er vel mer de rette ordene.

Ts

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Meget spesielt. Alle normale, oppegående mennesker klarer å styre seg og ikke være voldsomme og hardhendte. 

Han klarer, men ønsker ikke.

Anonymkode: 1c12b...656

Det er akkurat det jeg lurer på og. For det kan da ikke være så himla vanskelig å roe seg ned noen hakk? Ikke grafse og kjøre på når han VET at jeg ikke liker det?

Ts

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er ofte at egenskapen kommunikasjon blir trukket frem i prat om relasjoner. Det gjelder også her. Jeg ville satt ord på dette og forklart det til han. Det er hvertfall vært et forsøk og hvis ikke så hadde jeg, hvis jeg  var i din situasjon, sett om gresset er grønnere på andre siden. 

Anonymkode: 440db...6d9

• Liker 2
Skrevet

Regner med at dere har snakket om det og du sier at han er for hardhendt? Hva svarer han til det? (Når dere snakker om det utenfor seksuelle situasjoner)

Hvorfor klarer han ikke å styre seg? Hva er det som gjør at han må være så hardhendt?

Hva med å si klart i fra at han må roe seg ned og så prøve igjen, og dersom han begynner å bli hardhendt så stopper du det hele, ikke fortsette der og da? 

Kanksje dere skulle snakket med en tredjeperson, en sexolog? 

Anonymkode: 1cc49...cfb

Han blir sur og fornærmet og såret, og så går det ikke an å snakke mer med han. Sexologen ga opp.

Ts

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...