Gå til innhold

Bilde, håper en administrator kan svare

Miss Blue
 Del

Anbefalte innlegg

Hei, dette med å sette inn bilde, jeg har lagt til flere i forskjellige tråder, kopiert og limt inn i tråden, men fikk nå beskjed i en tråd at enkelte ikke ser bildene jeg har lagt ut. Skal man ikke kunne copy / paste bilder inn i en tråd?

Jeg logget da ut fra KG, og sjekket noen av trådene, og jeg ser bildene jeg har lagt ut, og tydeligvis andre også, da jeg har fått liker på flere av bildene, så jeg forstår ikke hvorfor noen kan se bildene, mens andre ikke kan.

Det hadde vært fint med en respons på dette :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miss Blue skrev (5 minutter siden):

Hei, dette med å sette inn bilde, jeg har lagt til flere i forskjellige tråder, kopiert og limt inn i tråden, men fikk nå beskjed i en tråd at enkelte ikke ser bildene jeg har lagt ut. Skal man ikke kunne copy / paste bilder inn i en tråd?

Jeg logget da ut fra KG, og sjekket noen av trådene, og jeg ser bildene jeg har lagt ut, og tydeligvis andre også, da jeg har fått liker på flere av bildene, så jeg forstår ikke hvorfor noen kan se bildene, mens andre ikke kan.

Det hadde vært fint med en respons på dette :) 

Vil bare si at jeg ofte har sett de en gang og liker de, og så blir de borte og en bitteliten blå rute med spm-tegn er igjen. Håper du finner ut av det🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

• Opprett ny...