Gå til innhold

Exen sier ting til barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes dette er sårt, men Exen til samboer sier til barna at jeg er slem mot henne. 
Hun har mobbet, trakassert og vært rasistisk mot meg. Dette har jeg bare bitet i meg.

Hun kryssforhører barna og spør om jeg sier noe osv.

Hun og barnefar har høy konfliktnivå, men er det ikke å synke veldig lavt å involvere barna på den måten?

Når barna snakker om henne her, så sier jeg bare så bra eller ok. Jeg har aldri nevnt noe vondt om henne til barna.

Jeg har aldri nevnt noe til mine barn om hvordan hun behandler meg, nettopp fordi de er barn og skal skånes for sånt.

Jeg har nok bevis nå på å kunne anmelde henne til politiet for rasisme og trakassering. Men dette har jeg holdt inni meg pga barna hennes og hva konsekvensene vil være. Men dette begynner å bli uutholdelig. 

Noen råd?

Anonymkode: 1954c...808

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker dette er en fin situasjon å prate med samboeren din og la han ta seg av det. Deltar du i konflikten så bryter garantert helvete løs. Beste for deg og barna er at du holder deg i bakgrunnen selv om det er kjipt. 

Anonymkode: 4cb1b...b01

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde glatt anmeldt henne! Og også meldt henne til barnevernet, for barna kan umulig ha det godt hjemme hos henne!

Anonymkode: 803c4...cee

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde glatt anmeldt henne! Og også meldt henne til barnevernet, for barna kan umulig ha det godt hjemme hos henne!

Anonymkode: 803c4...cee

Jeg hadde lett gjort det om det ikke var barn invovlert, jeg tenker hva konsekvensene blir av at jeg anmelder henne. 

Anonymkode: 1954c...808

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...