Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, dere

Jeg har fortsatt litt kontakt med eksen min via snap, så sender litt snapper i ny og ne og har «streak» (de som er litt yngre😅». Så i går ble jeg henta av en bil venninna mi hadde lånt. Det var en typisk guttebil, sånn typ bil som er spesiell for sprengstoff. 

Jeg sendte bilde bak av denne bilen da jeg ble hentet, og han svarte med bilde av seg selv bare. Videre snapper vi og han svarer ganske raskt. Etter noen få min, og det varierer om han vanligvis gjør. Så fortsetter jeg bare og sendte bilde av selve dashbordet. Bare radioen, at jeg sitter i en bil med blå skift på radioen. Helt mørkt bak.

Også snapper vi litt frem og tilbake også åpner han bare. Og det gjør han aldri, så lenge jeg har kjent han. 

Er det åpenbart at jeg var med en gutt, og ble han virkelig sjalu av det her? (Gjerne svar dere gutter også)

Anonymkode: 458ee...1fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bil for sprengstoff?? Hvorfor skulle han bli sjalu? Han ble vel lei av bilder av radioen? Hva skal man liksom svare til sånt? Han skjønte vel at du ikke var med en annen gutt for da hadde du vel ikke sittet og sendt snap til han 10 ganger i minuttet

Anonymkode: 0b6af...27f

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Du ville han skulle bli sjalu, eller få en reaksjon du ikke fikk. Du… bli voksen. 

Anonymkode: 4a29a...e1f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det eneste som er åpenbart her, er at du prøvde å gjøre han sjalu.

Det skjønte nok han også, mulig det også er derfor han ikke gadd svare?

Forøvrig snapper dere ikke "litt i ny og ne" når dere har en streak..?

Virker ikke som du er helt over han her.

Anonymkode: 26d73...6fa

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ny og ne?

Dere snapper hver dag.

Og du håpte han ble sjalu?

Du er jo ikke over han. 

Husk at sjalusi ikke er kjærlighet. 

Så du burde kanskje se om du finner en ny gutt å date og snappe med?

Anonymkode: 3c494...563

Skrevet

Gøy for venninnen din at du bare sitter med nesegrevet ned i telefonen når du er med henne. 

Hurra for teknologien 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...