Gå til innhold

Hva slags pålegg har dere alltid i kjøleskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor mye utvalg har dere av pålegg?

Anonymkode: 9dd96...cfd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kalkun/ kylling pålegg, tubeost, kyllingpostei, frokostsalat, makrell i tomat.

Anonymkode: 9827f...307

Skrevet

Makrell i tomat, leverpostei, norvegia og kaviar. 

Av og til salami, fårepølse, skinke etc. 

Anonymkode: 09ebf...5cb

Skrevet

Jeg MÅ ha , syltetøy,Jarlsberg og G35 . Ellrs er smør og egg pålegg som må være der. Oftest har jeg et slag med saltpålegg, en sjelden gang skinke. 

Anonymkode: 9257e...b53

Skrevet

Ost, salami, skinke, makrell i tomat.

Anonymkode: d593a...2f6

Skrevet

Gulost, brunost og kylling/kalkunpålegg. 

Skrevet

Jeg er selv veldig glad i brødmat og pålegg og det bærer nok sikkert kjølleskapet alltid litt preg av.. Dette er basis varer jeg alltid har..

Majones, egg, kaviar, hvitost, leverpostei, rødbetter, agurk, paprika, Soft flora, ene eller anen skinke, hjemmelaget syltetøy, makrell i tomat.. 

• Liker 1
Skrevet

Røkt kalkunpålegg,makrell i tomat,peanøttsmør,sursild,riddeost.

Anonymkode: e538c...fa5

Skrevet

Ost, salami, brunost, skinkepålegg og smøreost har vi alltid. Liker å ha et stort utvalg 

Anonymkode: c0da4...0d6

Skrevet

Alltid: gulost, skinkeost, jordbærsyltetøy, smør.

Veldig ofte: salami, makrell i tomat, kokt skinke/hamburgerrygg, spekeskinke i skiver, brunost.

Jevnlig: rekesalat/kyllingsalat/crabsticksalat, leverpostei, rekeost, blåmuggost, prim, sjokoladepålegg. 

(Familie på 5.)

• Liker 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Kokt skinke til niste, leverpostei, Jarlsberg og tubeost.

Skrevet

Har alltid Norvegia, fløtemysost, leverpostei, makrell i tomat, kaviar, syltetøy og salami.

Anonymkode: 66426...68d

Skrevet

Jeg spiser lite brødmat selv, men vi har som regel skinke, majones, leverpostei, ost og smøreoster etter mann og barns ønske

Skrevet

Alltid: geitost, gammalost, leverpostei, gulost (Synnøve), kokt skinke, honning.

Av og til: kylling-/kalkunpålegg, fårepølse, smøreost, røykelaks, roastbiff, italiensk salat, kyllingsalat, mysost, sylte, sild, peanøttsmør.

Aldri: makrell i tomat, servelat, salami, syltetøy, prim, smøreost på tube (takler ikke konsistensen), spekeskinke, blåmuggost, sjokolade-/nøttepålegg, kaviar, røykt kjøttpålegg.

Vi er to voksne. Mannen spiser kun geitost, gammalost, peanøttsmør og honning. Jeg spiser ikke mye brød, kun i matpakken til lunsj, så vi har sjelden mye pålegg i kjøleskapet samtidig.

Anonymkode: ddf73...56e

Skrevet

Vi har alltid ost (Norvegia), jordbærsyltetøy, skinke, fårepølse, majones, kaviar og makrell i tomat. 

Anonymkode: 75985...a20

Skrevet

Vegiar,linsepostei,røkt tofu,cashewost og hjemmelaget rødbetesalat 

Anonymkode: fc782...9bd

Skrevet

Har alltid jarlsberg ost, ett syltetøy, smør, vossafår og agurk/paprika.

Ellers varierer det; egg, brunost, diverse smøreost, nugatti, diverse kjøttpålegg, peanøttsmør.

Anonymkode: fc292...5af

Skrevet

Har alltid et kjøttpålegg, som regel kylling, og agurk. Kjøper innimellom reker i majones eller kreolsk kyllingsalat. Ellers har jeg alltid noen bokser med makrell i tomat og majones i reserve. 

Anonymkode: 8a7a4...c98

Skrevet

Egg, kaviar og gulost.

• Liker 2
Skrevet

Egg og Plantego avocado

Anonymkode: 998c4...8c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...