Gå til innhold

Babyjogger city elite på reis med 3 mnd gammel

Anbefalte innlegg

Skrevet

God formiddag,

Vi skal til utlandet straks og lillegull er da 3 mnd gammel. Jeg ser ikke helt for meg å sende med vogna da jeg er redd for skader. Har derfor kjøpt en babyjogger city elite i håp om at baby kan hvile i den når det ikke blir brukt bæresele. Noen som har brukt babyjogger til en så liten baby? Vogna blir nesten helt flat på liggedelen, men vuderer evt å bygge opp i fotenden slik at baby ligger helt flatt evt slik som i babysengen på sykehuset.

Tar imot alt av tips og råd for utlandsreise med spedbarn 🌸

Anonymkode: 78982...c40

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

God formiddag,

Vi skal til utlandet straks og lillegull er da 3 mnd gammel. Jeg ser ikke helt for meg å sende med vogna da jeg er redd for skader. Har derfor kjøpt en babyjogger city elite i håp om at baby kan hvile i den når det ikke blir brukt bæresele. Noen som har brukt babyjogger til en så liten baby? Vogna blir nesten helt flat på liggedelen, men vuderer evt å bygge opp i fotenden slik at baby ligger helt flatt evt slik som i babysengen på sykehuset.

Hadde ikke brukt den til en så liten baby. Har samme vogn og babyer skal ligge flat. Den er også alt for romslig til en baby. Ikke er vognas seler tilpasset så små.

Anonymkode: 795cc...cc5

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke ta av sittedel og bruke baggen?

Anonymkode: 25217...915

• Liker 1
Skrevet

Har du testet baby i vogna? Hvordan ligger den i selene? Jeg har City Elite selv, og brukte den fra 2 år, har vansker for å se for meg at en så liten baby vil ligge godt i den vogna. Den er jo ganske åpen, så selene må sitte godt rundt babys kropp for at den ikke skal falle ut, samtidig som jeg også tenker at det er en risiko at baby kan få selene for nær halsen mens man triller. Ville nok ha kjøpt inn baggen som hører til vogna i stedet. 

Anonymkode: f5f6a...179

• Liker 1
Skrevet

Se om du får kjøpt bagen brukt, evt lånt hos noen i nærmiljøet. Som nevnt over tror jeg selene vil bli for store for et så lite barn. Det er min eneste bekymring, da det går helt fint å bruke en flatliggende sittedel, men i slike vogner er det ingenting som holder babyen på plass. 

Jeg har til sammenligning Ergobaby Metro+ og kjøpte den da babyen var 1 mnd for å bruke ved 2 mnd. Den kan brettes opp i fotenden slik at det blir en "bagdel" rundt babyen, helt genialt på reise med så liten baby. Brukte dog selene i tillegg når vi skulle trille et stykke, men den er jo lagd for så små babyer så selene passet helt perfekt. 

Anonymkode: e2112...448

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

God formiddag,

Bor du i Trondheim har jeg en babybag til Babyjogger du kan få :) 

Anonymkode: 795cc...cc5

• Hjerte 1
Skrevet

Hei igjen,

Da har jeg skaffet en bagdel til vogna! Tusen takk for tipsene🌸🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...