AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #1 Skrevet 29. januar 2023 Mange av kameratene mine er sent i 20 årene og har aldri vært på en date. Jeg er litt usikker på hvor mange de har spurt. Gir kvinner færre menn en sjanse nå enn før? Tror det var helt uvanlig før i tiden. Anonymkode: 8200e...72b
Einus Skrevet 29. januar 2023 #2 Skrevet 29. januar 2023 Det tror jeg nok medfører riktighet. Har de ikke gått på fjelltopper og/eller har fast treningsavtale i et senter, så faller de fort utenfor… 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #3 Skrevet 29. januar 2023 Jeg er blitt mer kresen med alderen. Men hvis jeg skal prøve å snakke for folk sent i 20-årene så tror jeg du er inne på noe når du sier at de kanskje ikke har spurt så mange. Jeg ble i hvert fall ikke spurt av så mange i 20-årene, det tok mer av i 30-årene. Jeg tror det skyldtes at jevnaldrene menn var mer trygge på seg selv. Og jeg utstrålte nok mer selvsikkerhet også. Anonymkode: 27583...da9 4 4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #4 Skrevet 29. januar 2023 Jeg kjenner meg litt igjen i det. Jeg har blitt meg kresen og stiller flere krav til menn nå enn det jeg gjorde tidligere. Om dette er en god ting eller ikke, er jeg ikke helt sikker på. For jeg er fortsatt singel og sliter veldig med å finne en partner Anonymkode: bd344...ead 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #5 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Mange av kameratene mine er sent i 20 årene og har aldri vært på en date. Jeg er litt usikker på hvor mange de har spurt. Gir kvinner færre menn en sjanse nå enn før? Tror det var helt uvanlig før i tiden. Anonymkode: 8200e...72b Helt klar mer forutinntatt. Det går på utseende og førsteinntrykk, da kan man fort tråkke feil begge veier.. Typ fikk barn, visste ikke han var narkoman før etterpå etc.. Anonymkode: 0f026...162
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #6 Skrevet 29. januar 2023 Einus skrev (32 minutter siden): Har de ikke gått på fjelltopper og/eller har fast treningsavtale i et senter, så faller de fort utenfor… Har litt vanskelig for å tro på akkurat det der. Jeg har ingen single kompiser. Ingen av dem går toppturer eller er på treningssenter. sorry. Så nå at det handler om folk i 20 årene. Da stemmer det kanskje. Anonymkode: c4564...4ae 4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #7 Skrevet 29. januar 2023 Man går jo ikk på date for å gi noen en "sjanse" eller fordele godene rettferdig, man går på date hvis man er interessert. Hvis noen blir interessert i færre enn før, kan det jo være at internett har gitt bedre muligheter til å sile ut de uinteressante på forhånd. Typ de som sender bilde av diverse kroppsdeler allerede før første date. Mange menn er veldig flinke til å diskvalifisere seg selv tidlig. Anonymkode: f72ce...01b 34 8
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #8 Skrevet 29. januar 2023 For min del har jeg nok heller gitt altfor mange en sjanse fremfor for få. Mange tullinger der ute, men så får man stadig høre at vi damer går etter feil menn. Så jeg har virkelig forsøkt å tenke utenfor boksen og kun hatt fokus på at "han må være snill". Men så viser de seg likevel å være noen skikkelig drittsekker. Er så lei nå at jeg har lagt dating på hylla, kjøpt meg ny enkeltseng og ny sofa. Jeg innretter meg på en varig singeltilværelse og kjenner endelig at det gir ro i kroppen. Jeg trenger jo ikke en mann i livet når jeg bare møter tullinger uansett. Livet er fint alene og jeg har mange venner. Skjønner ikke hvorfor man bør måtte gi alt og alle en sjanse. Hvorfor ikke snu på flisa og heller gjøre oppdraget til om folk er verdige å få en sjanse? Tenker da både på menn og kvinner. Man skal jo ikke måtte ta til takke med noe som ikke er bra! Anonymkode: e4d76...3bc 29 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #9 Skrevet 29. januar 2023 Tror nok det er mer at vi er mindre sosiale og møter færre mennesker vi blir kjent med. Vi har allerede egne vennegjenger og møter sjeldent mennesker utenom. De som fester mye møter kanskje flere, men man blir ikke ordentlig kjent med noen og lærer dem å kjenne når man møter dem full på fest. Samt at man er kanskje ikke typen som liker å feste, eller ønsker en partner som liker å feste så da blir det vanskeligere Man var nok mer sosiale før og når man snakker med noen over tid kan man falle for vedkommende da man blir kjent med personen. Idag så snakker man knapt med sine naboer. Anonymkode: aa38f...490 7 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #10 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): . Hvorfor ikke snu på flisa og heller gjøre oppdraget til om folk er verdige å få en sjanse? Tenker da både på menn og kvinner. Man skal jo ikke måtte ta til takke med noe som ikke er bra! Anonymkode: e4d76...3bc Støtter denne. Har selv hatt den tankegangen hele tiden. Jeg er mann, men det spiller ingen rolle. Poenget er det samme. Jeg vet jeg er en «catch». Jeg ville aldri tatt til takke med noen. Om noen liker meg, så får de ta initiativ og prøve å «kapre» meg. Anonymkode: c4564...4ae 11 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #11 Skrevet 29. januar 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Støtter denne. Har selv hatt den tankegangen hele tiden. Jeg er mann, men det spiller ingen rolle. Poenget er det samme. Jeg vet jeg er en «catch». Jeg ville aldri tatt til takke med noen. Om noen liker meg, så får de ta initiativ og prøve å «kapre» meg. Anonymkode: c4564...4ae Jeg syns det er fint du ser på deg selv som en catch, det er alltid bra å være glad i seg selv. Men ville ikke sagt dette med at kvinnen må ta initiativ og kapre deg da det gir assosiasjoner til at du er en slags Disneyprinsesse og kvinner flest ville skygget banen Anonymkode: 3a80e...253 1 4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #12 Skrevet 29. januar 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg syns det er fint du ser på deg selv som en catch, det er alltid bra å være glad i seg selv. Men ville ikke sagt dette med at kvinnen må ta initiativ og kapre deg da det gir assosiasjoner til at du er en slags Disneyprinsesse og kvinner flest ville skygget banen Anonymkode: 3a80e...253 Ville ikke sagt det høyt* Anonymkode: 3a80e...253
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #13 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): For min del har jeg nok heller gitt altfor mange en sjanse fremfor for få. Mange tullinger der ute, men så får man stadig høre at vi damer går etter feil menn. Så jeg har virkelig forsøkt å tenke utenfor boksen og kun hatt fokus på at "han må være snill". Men så viser de seg likevel å være noen skikkelig drittsekker. Er så lei nå at jeg har lagt dating på hylla, kjøpt meg ny enkeltseng og ny sofa. Jeg innretter meg på en varig singeltilværelse og kjenner endelig at det gir ro i kroppen. Jeg trenger jo ikke en mann i livet når jeg bare møter tullinger uansett. Livet er fint alene og jeg har mange venner. Skjønner ikke hvorfor man bør måtte gi alt og alle en sjanse. Hvorfor ikke snu på flisa og heller gjøre oppdraget til om folk er verdige å få en sjanse? Tenker da både på menn og kvinner. Man skal jo ikke måtte ta til takke med noe som ikke er bra! Anonymkode: e4d76...3bc Amen. Dette er min plan også. Så skaffer jeg med en hund, og da får jeg den varmen og kjærligheten jeg trenger i livet. Anonymkode: 12f62...08f 2 2
svartkatt Skrevet 29. januar 2023 #14 Skrevet 29. januar 2023 De prøver seg sikkert på eldre damer uten at du får vite noe om det.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #15 Skrevet 29. januar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Gir kvinner færre menn en sjanse nå enn før? Det høres ut som at du mener at kvinner skal date for å gjøre menn en tjeneste heller enn å finne en partner for å øke egen livskvalitet? I dag er ikke kvinner avhengig av menn for å overleve og kan dermed velge å heller være singel enn å ha en mann som gjør livet vanskeligere. Det gjør at kvinner kan velge bort menn de ikke er interesserte i. Anonymkode: ec076...340 20
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #16 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Støtter denne. Har selv hatt den tankegangen hele tiden. Jeg er mann, men det spiller ingen rolle. Poenget er det samme. Jeg vet jeg er en «catch». Jeg ville aldri tatt til takke med noen. Om noen liker meg, så får de ta initiativ og prøve å «kapre» meg. Anonymkode: c4564...4ae Tenk gjerne på den måten. Ta null initiativ og sjanser selv, vent på at drømmedama kaster seg over deg. Men da trenger du jo heller ikke grine på KG om at ingen damer sjekker deg opp. Anonymkode: 65725...cfd 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #17 Skrevet 29. januar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det høres ut som at du mener at kvinner skal date for å gjøre menn en tjeneste heller enn å finne en partner for å øke egen livskvalitet? I dag er ikke kvinner avhengig av menn for å overleve og kan dermed velge å heller være singel enn å ha en mann som gjør livet vanskeligere. Det gjør at kvinner kan velge bort menn de ikke er interesserte i. Anonymkode: ec076...340 Høres ut som du har blitt litt overfølsom etter alle trådene med menn som klager over at kvinner er blitt så kresne. TS stiller bare spørsmålet om ting har endret seg fra tidligere, noe de fleste tydelig kan se at er tilfellet. Hva man eventuelt kan gjøre med det er en helt annen diskusjon. Anonymkode: f3510...a5c 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #18 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Høres ut som du har blitt litt overfølsom etter alle trådene med menn som klager over at kvinner er blitt så kresne. TS stiller bare spørsmålet om ting har endret seg fra tidligere, noe de fleste tydelig kan se at er tilfellet. Hva man eventuelt kan gjøre med det er en helt annen diskusjon. Anonymkode: f3510...a5c Det er strengt tatt litt vanskelig for menn som er 25 i dag, å vite om de som var 25 for ti eller tyve år siden, hadde det lettere på partnermarkedet. Hva baserer de det på, liksom? I alle fall ikke egne erfaringer. Anonymkode: 65725...cfd 4 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #19 Skrevet 29. januar 2023 Just now, AnonymBruker said: Det er strengt tatt litt vanskelig for menn som er 25 i dag, å vite om de som var 25 for ti eller tyve år siden, hadde det lettere på partnermarkedet. Hva baserer de det på, liksom? I alle fall ikke egne erfaringer. Anonymkode: 65725...cfd Det er vel derfor det kan være lurt å spørre her inne. Anonymkode: f3510...a5c
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #20 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Tenk gjerne på den måten. Ta null initiativ og sjanser selv, vent på at drømmedama kaster seg over deg. Men da trenger du jo heller ikke grine på KG om at ingen damer sjekker deg opp. Anonymkode: 65725...cfd Har alltid tenkt på den måten. Er det en ting jeg virkelig ikke har hatt problemer med, så er det oppmerksomhet fra jenter, dates etc. Jeg er sammen med drømmedama. Hun kapret meg. Hun tok initiativ. Er det en ting jeg ikke har gjort, så er det å grine på KG om problemer med damer😂 At noen på KG har problemer med menn som ser på seg selv som et catch og har god selvtillit er en annen sak💁🏼♂️ Anonymkode: c4564...4ae 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå