AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #1 Del Skrevet 29. januar 2023 Vurderer modellen Stetind, noen som har akkurat denne? Eller erfaring med andre modeller fra denne serien? Kom gjerne med andre anbefalinger i prisklasse 10-15000 ca 🙏 Anonymkode: f6667...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #2 Del Skrevet 29. januar 2023 Vi har, men er ikke fornøyd. Blir noe annet neste gang. Anonymkode: 3c2a1...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aristoteles Skrevet 29. januar 2023 #3 Del Skrevet 29. januar 2023 Jeg har ikke prøvd den du viser til, men kjøpte for 1,5 år siden kontinentalseng fra "Bedre nætter". Deres senger er høyt priset, men de har nesten hele tiden salg på noen modeller, så man kommer ned i 10-15000. Jeg er superfornøyd og har aldri sovet så godt Sengen viser ingen tegn til slitasje etc., og både jeg og mannen er tunge (90 og 115 kilo). Den er passe hard, leder vekk varme og bedre enn noen hotellseng jeg har prøvd. Man har dessuten 100 dager prøvetid. En bekjent hadde også kjøpt seng derfra, og han var misfornøyd med fastheten han hadde valgt. De sendte da nye madrasser gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #4 Del Skrevet 29. januar 2023 Jeg sverger til Jensen. De har mange forskjellige modeller i prisklasse alt fra ca 10 000 til mange mange titusener. De selges på Bohus og Skeidar. Vanskelig å vite hvilken modell man skulle anbefalt, for alle har sine preferanser, og alle modellene har forskjellig fjærsystem/overmadrass. Jensen er dyrt, men nå er det januarsalg som tilsier langt lavere priser. Sjekk ut jensen Opal jubileum kontinentalseng hos Skeidar, den er knallgod. Ligger litt høyere i pris enn du spurte, 19 999.- på tilbud. Men den er seriøst helt fanastisk. Du kan også se på Jensen Wave hos Skeidar, og Jensen First hos Bohus, disse ligger godt innenfor budsjett. Husk bare å få riktig fasthet, og ikke minst riktig pute. En fantastisk seng blir ikke god å ligge i hvis puta er feil Jeg vet at mange er fornøyde med Wonderland også, og det var mitt andrevalg da jeg skulle kjøpe seng. Nå ser jeg at Møbelringen har endret navn på modellene, men jeg tror kanskje det er den som heter K4 nå (den het Windsor før ihvertfall). De fra wonderland har regulerbar fasthet i hofteparti. Nå strekte jeg budsjettet ditt igjen, men jeg måtte bare nevne den likevel Jeg har hatt Jensen i snart 20 år, og prøvd andre merker et par ganger. Jeg går alltid tilbake til Jensen, og angrer ikke på at jeg la i litt ekstra kroner. Anonymkode: 1fb10...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #5 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi har, men er ikke fornøyd. Blir noe annet neste gang. Anonymkode: 3c2a1...5f7 Hva er dere ikke fornøyd med? Samme modell eller merke? Anonymkode: f6667...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #6 Del Skrevet 29. januar 2023 Aristoteles skrev (5 timer siden): Jeg har ikke prøvd den du viser til, men kjøpte for 1,5 år siden kontinentalseng fra "Bedre nætter". Deres senger er høyt priset, men de har nesten hele tiden salg på noen modeller, så man kommer ned i 10-15000. Jeg er superfornøyd og har aldri sovet så godt Sengen viser ingen tegn til slitasje etc., og både jeg og mannen er tunge (90 og 115 kilo). Den er passe hard, leder vekk varme og bedre enn noen hotellseng jeg har prøvd. Man har dessuten 100 dager prøvetid. En bekjent hadde også kjøpt seng derfra, og han var misfornøyd med fastheten han hadde valgt. De sendte da nye madrasser gratis. Tusen takk for tips! Skal sjekke det ut ☺️ Anonymkode: f6667...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #7 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg sverger til Jensen. De har mange forskjellige modeller i prisklasse alt fra ca 10 000 til mange mange titusener. De selges på Bohus og Skeidar. Vanskelig å vite hvilken modell man skulle anbefalt, for alle har sine preferanser, og alle modellene har forskjellig fjærsystem/overmadrass. Jensen er dyrt, men nå er det januarsalg som tilsier langt lavere priser. Sjekk ut jensen Opal jubileum kontinentalseng hos Skeidar, den er knallgod. Ligger litt høyere i pris enn du spurte, 19 999.- på tilbud. Men den er seriøst helt fanastisk. Du kan også se på Jensen Wave hos Skeidar, og Jensen First hos Bohus, disse ligger godt innenfor budsjett. Husk bare å få riktig fasthet, og ikke minst riktig pute. En fantastisk seng blir ikke god å ligge i hvis puta er feil Jeg vet at mange er fornøyde med Wonderland også, og det var mitt andrevalg da jeg skulle kjøpe seng. Nå ser jeg at Møbelringen har endret navn på modellene, men jeg tror kanskje det er den som heter K4 nå (den het Windsor før ihvertfall). De fra wonderland har regulerbar fasthet i hofteparti. Nå strekte jeg budsjettet ditt igjen, men jeg måtte bare nevne den likevel Jeg har hatt Jensen i snart 20 år, og prøvd andre merker et par ganger. Jeg går alltid tilbake til Jensen, og angrer ikke på at jeg la i litt ekstra kroner. Anonymkode: 1fb10...482 Tusen takk for mange gode tips! ☺️ Jeg har Jensen nå, den er moden for utskiftning rett og slett. Men har jo vært fornøyd med den! Kom meg aldri rundt for å se på Jensen, men skal gjøre det. Må jo benytte seg av januarsalget 💸 Er en jungel der ute, og slitsomt når de har samme modeller under andre navn hos flere av kjedene 🙉👏 TS Anonymkode: f6667...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #8 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk for mange gode tips! ☺️ Jeg har Jensen nå, den er moden for utskiftning rett og slett. Men har jo vært fornøyd med den! Kom meg aldri rundt for å se på Jensen, men skal gjøre det. Må jo benytte seg av januarsalget 💸 Er en jungel der ute, og slitsomt når de har samme modeller under andre navn hos flere av kjedene 🙉👏 TS Anonymkode: f6667...a76 Det er ikke samme modellene egentlig, for det er noen viktige forskjeller (sånn utover stoff). På kontinentalsengene hos Skeidar så får du to madrasser i hovedmadrassen. Disse madrassene er vendbare med en fastere og en mykere side på hver madrass. Dette er da i tillegg til den fasthetsgraden du har bestilt. Jeg har f.eks en medium og en fast madrass på min seng, også har hver madrass en fastere og mykere side. Hos Bohus får du èn stor madrass, og den har ikke samme system med fastere og mykere side. Jeg er veldig glad jeg valgte Skeidar pga dette. Prøveligg og se hva du syns Anonymkode: 1fb10...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #9 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke samme modellene egentlig, for det er noen viktige forskjeller (sånn utover stoff). På kontinentalsengene hos Skeidar så får du to madrasser i hovedmadrassen. Disse madrassene er vendbare med en fastere og en mykere side på hver madrass. Dette er da i tillegg til den fasthetsgraden du har bestilt. Jeg har f.eks en medium og en fast madrass på min seng, også har hver madrass en fastere og mykere side. Hos Bohus får du èn stor madrass, og den har ikke samme system med fastere og mykere side. Jeg er veldig glad jeg valgte Skeidar pga dette. Prøveligg og se hva du syns Anonymkode: 1fb10...482 Takk! Da blir det ut til Skeidar 😉 TS. Anonymkode: f6667...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #10 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk! Da blir det ut til Skeidar 😉 TS. Anonymkode: f6667...a76 Kult. Blir spennende å høre hva du ender opp med 😀 Anonymkode: 1fb10...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #11 Del Skrevet 31. januar 2023 Noen flere som har erfaring med North Beds? ☺️ Anonymkode: f6667...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #12 Del Skrevet 31. januar 2023 Vi har 6814 Lofoten, sikkert en utgått modell nå. Vi kjøpte først 180x200 i ekstra fast vi var veldig fornøyde med, så da vi trengte ny seng et annet sted kjøpte vi 150x200 i ekstra fast der. Ikke fornøyd med den. Mye mykere enn den første. Produsenten sier det ikke skal være forskjell, vi fikk ny madrass, men like myk som første. Så der var det veldig stor variasjon på fasthet mellom størrelsene. Anonymkode: fe9c7...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #13 Del Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har 6814 Lofoten, sikkert en utgått modell nå. Vi kjøpte først 180x200 i ekstra fast vi var veldig fornøyde med, så da vi trengte ny seng et annet sted kjøpte vi 150x200 i ekstra fast der. Ikke fornøyd med den. Mye mykere enn den første. Produsenten sier det ikke skal være forskjell, vi fikk ny madrass, men like myk som første. Så der var det veldig stor variasjon på fasthet mellom størrelsene. Anonymkode: fe9c7...8f7 Så rart, irriterende.. Men takk for at du delte erfaring ☺️Ts Anonymkode: f6667...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Likka Skrevet 4. februar 2023 #14 Del Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 10.32): Vurderer modellen Stetind, noen som har akkurat denne? Eller erfaring med andre modeller fra denne serien? Kom gjerne med andre anbefalinger i prisklasse 10-15000 ca 🙏 Anonymkode: f6667...a76 Vi kjøpte Falketind,solgte den etter 2 mnd da ryggen min var helt ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #15 Del Skrevet 21. november Likka skrev (På 4.2.2023 den 10.46): Vi kjøpte Falketind,solgte den etter 2 mnd da ryggen min var helt ferdig. Var den for myk? Hadde du medium? Anonymkode: b98c5...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå