AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #1 Del Skrevet 29. januar 2023 Jeg skal gjerde inn Hagen min. Men hvilket gjerde er billigst mulig? Og helst minst mulig vedlikeholdsfritt ? Gjerdet bør være høyest mulig.Det er for å gjerde inn til hunden min sånn at hunden kan løpe fritt i Hagen . Hva slags gjerde har dere andre til hunden deres? Hvor mye koster det og hvor stort er det? Hagen er stor så skal gjerde inn hele Hagen så derfor ønsker jeg billigst mulig. Gjerne også link og bilder av gjerder til hunder? Anonymkode: 456e0...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #2 Del Skrevet 29. januar 2023 Minst mulig vedlikeholdsfritt? 😅 Anonymkode: 516c7...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #3 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Minst mulig vedlikeholdsfritt? 😅 Anonymkode: 516c7...686 Hehe. Ble litt feil det der. Mest mulig vedlikeholdsfritt mener jeg, Anonymkode: 456e0...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #4 Del Skrevet 29. januar 2023 Vi kjøpte 1m høyt gjerde og gjerdestolper på Jula. Husker ikke prisen men det fungerer utmerket Anonymkode: bf739...87a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #5 Del Skrevet 29. januar 2023 Høyde på gjerde må være ihht lovverk med hensyn til evt naboer og offentlig vei osv. Anonymkode: bb3b6...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #6 Del Skrevet 29. januar 2023 Kommer jo veldig ann på hunden, jeg kjøpte kompostbinger på biltema og gjerdet inn hele tomta 3 mål flyttbart og fint Anonymkode: 340d0...be1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #7 Del Skrevet 29. januar 2023 Kan jeg ha 1,5 meter høyt gjerde? Helst høyest mulig. Anonymkode: 456e0...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 29. januar 2023 #8 Del Skrevet 29. januar 2023 (endret) Hvor stor er hunden? Sjekk på denne siden: De kalles cintoflex og kan fås i to m høyde og kanskje enda høyere. https://smaafe.no/gjerder/plastgjerde/ Endret 29. januar 2023 av Linazer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #9 Del Skrevet 29. januar 2023 Jeg har 2m høyt i sveiset firkantnetting. Husker ikke hvor jeg kjøpte det, men jeg fant firmaet på finn.no og hentet det i Vestfold. Bruker vanlige impregnerte gjerdestolper fra Felleskjøpet. Anonymkode: ee004...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #10 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan jeg ha 1,5 meter høyt gjerde? Helst høyest mulig. Anonymkode: 456e0...93e Kjenner ikke helt til lovverk, men det kommer vel an på om gjerde skal vende mot offentlig vei og også mot nabo etc. Gjerdet må ikke hindre sikt feks. Om du kan ha et gjerde på 1,5 meter kommer nok an på beliggenhet hos deg. Om gjerdet er mot offentlig vei, så står det at gjerdet skal ha en høyde på 1,10 meter. Det er Ihvertfall lurt å sette seg inn i regler før gjerdet settes opp, slik at du ikke risikerer å måtte rive det ned igjen. https://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/1969-10-09-3815 https://www.maxbo.no/tips-og-inspirasjon/gjerde-og-levegg/naboreglene-for-nye-gjerder/ Anonymkode: bb3b6...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå