Gå til innhold

Blødning etter samleie ca 3 dager før menstruasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt dette de siste 2 månedene. Har bestillt time hos lege. Tok celleprøve for under 2 år siden, og den var fin. Kan dette ha med uskyldige årsaker å gjøre? Andre som har fått slik blødning rett før forventet periode ? 

Anonymkode: 88efe...649

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke uvanlig å få små rifter umder samleie, og derfor blø litt like etterpå.

• Nyttig 1
Skrevet

Mange har jo litt småblødninger i dagene før mensen starter.

Anonymkode: e7370...69d

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg får det samme. Får nesten alltid sånne småblødninger under/etter sex rett før mensen. Blodet er jo der og "ligger klart", så det er ikke så rart at det glipper litt når man roter rundt oppi der tenker jeg. Har aldri bekymret meg for det. Hadde det vært noe galt hadde det vel skjedd rundt hele syklusen. Jeg har uansett fine celleprøver.

Anonymkode: 6229a...813

• Nyttig 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Mange har jo litt småblødninger i dagene før mensen starter.

Anonymkode: e7370...69d

Ja det Kommer rødt klart blod på papiret, men tenker selv at siden det skjer ca 3 dager før forventet mens så kan det ha en sammenheng ja. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg får det samme. Får nesten alltid sånne småblødninger under/etter sex rett før mensen. Blodet er jo der og "ligger klart", så det er ikke så rart at det glipper litt når man roter rundt oppi der tenker jeg. Har aldri bekymret meg for det. Hadde det vært noe galt hadde det vel skjedd rundt hele syklusen. Jeg har uansett fine celleprøver.

Anonymkode: 6229a...813

Det verste er at vi har alltid kun tilfeldigvis sex rundt mensen. Og derfor har jeg ikke fått sjekket hvordan det står til ellers. Mannen har blodskrekk , og vil ikke ha sex på noen uker etter sånn episode. Også skjer det samme på nytt hver gang. 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...