AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #1 Del Skrevet 29. januar 2023 Mannen er fra Karibien og jeg er norsk. Han vil oppkalle etter sin farfar, Cristobal. Jeg ville heller valgt Elias eller Leah. Som Ivar Utne anbefalte, kunne mean sette sammen navn med endingen man selv likte. Hvis vi fremtiden får en gutt tenker vi: Cristobalias, Jente: Cristobaleah Er det ikke fint når man kan lage autentiske navn sammen, fremfor å måtte velge enten eller? 😊 Anonymkode: 6e67c...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #2 Del Skrevet 29. januar 2023 Hvis du faktisk har en mann derfra så er det litt rart at du ikke vet at det heter Karibia, ikke Karibien. Tilbake til saken, forslagene er mildt sagt ikke fine. Anonymkode: 89307...577 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #3 Del Skrevet 29. januar 2023 Dette må være tull? Eller? Stakkars barn. 😂 Anonymkode: 25576...4fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. februar 2023 #4 Del Skrevet 1. februar 2023 Hva med Christoffer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #5 Del Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 9.18): Mannen er fra Karibien og jeg er norsk. Han vil oppkalle etter sin farfar, Cristobal. Jeg ville heller valgt Elias eller Leah. Som Ivar Utne anbefalte, kunne mean sette sammen navn med endingen man selv likte. Hvis vi fremtiden får en gutt tenker vi: Cristobalias, Jente: Cristobaleah Er det ikke fint når man kan lage autentiske navn sammen, fremfor å måtte velge enten eller? 😊 Anonymkode: 6e67c...5a2 Cristibalias var litt for fremmed for meg. Hva med Cris-Elias? Hvis det blir jente så kan man bruke Cristi-Leah. Anonymkode: a9bed...3bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #6 Del Skrevet 1. februar 2023 Er det et søsken til Torah og Toriah? Anonymkode: e3f4c...8eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 1. februar 2023 #7 Del Skrevet 1. februar 2023 Hva med Cristolias eller Cristoleah? Høres mer naturlig ut for meg hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #8 Del Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 9.18): Mannen er fra Karibien og jeg er norsk. Han vil oppkalle etter sin farfar, Cristobal. Jeg ville heller valgt Elias eller Leah. Som Ivar Utne anbefalte, kunne mean sette sammen navn med endingen man selv likte. Hvis vi fremtiden får en gutt tenker vi: Cristobalias, Jente: Cristobaleah Er det ikke fint når man kan lage autentiske navn sammen, fremfor å måtte velge enten eller? 😊 Anonymkode: 6e67c...5a2 ta Elias Anonymkode: 5edcc...9bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 1. februar 2023 #9 Del Skrevet 1. februar 2023 Tråden er ryddet for avsporing. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #10 Del Skrevet 3. februar 2023 Cristobal er vel den spanske versjonen av Kristoffer? Så hvorfor ikke velge det? Enklere å bruke i Norge, og ikke noe 10-på-topp-navn. Anonymkode: 05603...9a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå