Gå til innhold

Har du som kvinne sluppet en fis under sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at det er på tur og skje ofte men kontrollere det men da knyter man seg og sex blir ikke så bra som hvis man bare lar det stå til. 
Anatomisk vil jeg tro det er normalt når ting puttes inn i hulerom og det er jo luft i systemet. Ved orgasme får en muskel sammentrekninger som og kan presse luft ut.

Hva tenker kvinner og menn om dette? Er det så flaut ? Eller noe man må regne med i slike aktiviteter?

Anonymkode: 7495f...c6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Én gang, som høygravid. Ellers pleier å be om en pause hvis det er krise.

Anonymkode: 9d5ef...666

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg føler at det er på tur og skje ofte men kontrollere det men da knyter man seg og sex blir ikke så bra som hvis man bare lar det stå til. 
Anatomisk vil jeg tro det er normalt når ting puttes inn i hulerom og det er jo luft i systemet. Ved orgasme får en muskel sammentrekninger som og kan presse luft ut.

Hva tenker kvinner og menn om dette? Er det så flaut ? Eller noe man må regne med i slike aktiviteter?

Ja det har hendt. Kan ikke alltid styre det selv når du prøver å holde igjen. Vi er såpass voksne at vi bare ler og fortsetter.. Men kan hebde jeg prøver å gå vekk litt og så fortsette.

Anonymkode: 93986...831

Skrevet

Ja, det har skjedd et par ganger når tempoet tar seg opp. Usikker på om han i det hele tatt har fått det med seg eller om han bare er høflig nok til å ikke gjøre en greie av det.

Anonymkode: ec3b2...512

• Liker 2
Skrevet

Ja, en gang 🙈 Syns det var sinnsykt flaut. Vi lo begge før vo fortsatte akten. Har aldri snakka om det siden...

Anonymkode: b5d4d...91a

Skrevet (endret)

Har du fått fis på hjernen? Så mye enkel humor her inne.

Endret av Rødstrupa
  • Liker 1
Skrevet

Ha ha. Mange ganger.

Anonymkode: 4bcab...a7d

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg datet en dame som bodde i byen 2 timer unna min. Jeg pleide å hente henne med bil. Andre gang vi skulle være sammen, jeg skulle hente henne og kjøre henne opp til meg...hun skulle overnatte en helg...på veien måtte jeg prompe fordi jeg drakk mye pepsi max....du vet sånn promp som ikke lukter men lager mye lyd

Skulle bare klø meg på siden av leggen og da måtte jeg bevege meg og da kom en jevlig høy promp. Jeg måtte late som at det hadde skjedd noe med bilen, så vi stoppet . Jeg åpnet panseret og latet som jeg hadde fikset det. 

Var litt sånn for å escape den pinlige situasjonen. Vi er forsatt sammen idag. Jeg promper aldri foran henne. Jeg promoer deimot 24/7 når jeg sover så prompene mine er hun vandt med

Hun promper i skjul

Skrevet

Skjedd et par ganger med dama, en gang rett i ansiktet😅 Men vi er såppas trygge på oss selv at det bare blir morsomt, sånt kan jo skje, og en god latter under sexen trenger ikke være galt, så lenge man ler sammen

Skrevet

Ja, flere ganger. 

Anonymkode: 103f4...c2b

Skrevet

Ja det har vi begge to gjort. Lager ikke noe oppstuss av det. Slikt som skjer når man slipper seg løs. 

Anonymkode: 89968...a56

Skrevet

Er selvsagt flaut å ikke ha kontroll på kroppsåpningene. 

Anonymkode: e92d2...6d5

Skrevet

Ja, men var tusen ganger pinligere når jeg prompa kjempehøyt i en yogatime 😳 

Den kom så fort og ukontrollert at jeg skvatt og kom med et slags utbrudd/gispet høyt - så avslørte seff at jeg var synderen da... 😫🙈

Alle hørte den. Alle lot som ingenting. Jeg ville synke i jorda.

Anonymkode: 2dd41...30c

• Liker 4
Skrevet

Ja, og ser ingen problemer med det da jeg ikke er et barn.

• Liker 1
Skrevet
Rødstrupa skrev (3 timer siden):

Har du fått fis på hjernen? Så mye enkel humor her inne.

Det enkleste er ofte det beste 🤭

Skrevet

Har bæsja på meg en gang under analsex. Det var ikke så morsomt.

Anonymkode: 259da...1c0

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Har aldri prompet under sex, nei 😅 Tipper mannen min hadde blitt rimelig avtent dersom det hadde skjedd. Han har heller ikke prompet. 

Tror begge hadde synes det var temmelig ekkelt med fising under akten. Ellers har vi et temmelig avslappet forhold til slikt, men under sex er det ingen fising. 

Anonymkode: 9e674...6f1

Gjest DreamWorks
Skrevet

Nei, jeg er en enhjørning. Jeg fiser ikke. Ingen kvinner gjør da det😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...