Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg inviterer han med på ALT, men han inviterer aldri meg. I går var vi på fest med mine venner, i dag ble han invitert til noen randoms, der var eks-date, jenter og gutter, to av kompisene hans med dame etc. Men jeg fikk ikke spørsmålet om å bli med engang. Jeg kjørte han til og fra, da. Er så såra over at han ikke spurte meg engang… Hva nå?

Anonymkode: 9107e...7c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje snakke med ham?

Kanskje spurt om å få være med?

Anonymkode: 7b6a3...c9b

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor inviterer du han med på alt?

• Liker 7
Skrevet

Det er bare sundt å gjøre ting hver for seg. 

Anonymkode: cada6...fb1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Dropp å be han med noen ganger

Anonymkode: f401e...af0

• Liker 1
Skrevet

Særliig hvis der er en eks-date av din

Anonymkode: f401e...af0

Skrevet

Dropp å vær sjåfør og dra ut på livet selv

Anonymkode: c1c18...808

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er da vanlig å gjøre ting hver for seg. 

Det er også vanlig å spørre rett ut om å bli med om man er ensom en dag, i stedet for å innta offerrollen som sjåfør. 

Anonymkode: c382d...b3f

• Liker 1
Gjest kruspersilletaco
Skrevet

"Å? Skal du på fest? Kan jeg bli med?"

Eventuelt slutt å invitere ham med? Spør heller om han kan være din sjåfør?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er da vanlig å gjøre ting hver for seg. 

Det er også vanlig å spørre rett ut om å bli med om man er ensom en dag, i stedet for å innta offerrollen som sjåfør. 

Offerrollen som sjåfør 😭 hahhahaha

Mye rart man skal lese på det forumet her 

• Liker 2
Skrevet

Skjønner at det er sårende for deg. Snakk med han om dette❤️

Anonymkode: d1288...8e8

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvordan får dere det til å bli trådstarter sin feil at hun er snill og ber han med på ting? Problemet er jo ikke det, problemet er at han ikke inviterer med henne. En invitasjon nå og da burde virkelig være forventa i et forhold? Spesielt hvis damene til kompisene hans er der, og noen han har datet. Hvis å snakke med han ikke funker hadde jeg slutter å invitere 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Romilo skrev (1 minutt siden):

Hvordan får dere det til å bli trådstarter sin feil at hun er snill og ber han med på ting? Problemet er jo ikke det, problemet er at han ikke inviterer med henne. En invitasjon nå og da burde virkelig være forventa i et forhold? Spesielt hvis damene til kompisene hans er der, og noen han har datet. Hvis å snakke med han ikke funker hadde jeg slutter å invitere 

Helt enig med deg! 

Skjønner ts godt at dette er kjempe sårt for henne. Er i akkurat samme situasjon som henne, så har full forståelse for at dette er sårt! 

Anonymkode: d1288...8e8

• Nyttig 2
Skrevet
Romilo skrev (18 minutter siden):

Hun gjør noe for han, som hun egentlig ønsker for seg selv. Som sikkert ikke betyr noe til eller fra for han en gang. 

Hun sier ikke et ord om hva hun føler og hva hun ønsker. Hun forventer han skal være tankeleser. 

Hun er stilletiende sjåfør, før hun heller logger på KG og klager sin sak her midt på natta. 

Dette er selve definisjonen av en offerrolle i et forhold. 

Og når du i tillegg oppfordrer til handlingen; "bare begynn å gjør det samme selv" (passiv-agressiv oppførsel), så illustrerer det vel bare at du er av akkurat samme typen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...