AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #1 Skrevet 29. januar 2023 Jeg inviterer han med på ALT, men han inviterer aldri meg. I går var vi på fest med mine venner, i dag ble han invitert til noen randoms, der var eks-date, jenter og gutter, to av kompisene hans med dame etc. Men jeg fikk ikke spørsmålet om å bli med engang. Jeg kjørte han til og fra, da. Er så såra over at han ikke spurte meg engang… Hva nå? Anonymkode: 9107e...7c4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #2 Skrevet 29. januar 2023 Kanskje snakke med ham? Kanskje spurt om å få være med? Anonymkode: 7b6a3...c9b 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #4 Skrevet 29. januar 2023 Det er bare sundt å gjøre ting hver for seg. Anonymkode: cada6...fb1 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #5 Skrevet 29. januar 2023 Dropp å be han med noen ganger Anonymkode: f401e...af0 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #6 Skrevet 29. januar 2023 Særliig hvis der er en eks-date av din Anonymkode: f401e...af0
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #7 Skrevet 29. januar 2023 Dropp å vær sjåfør og dra ut på livet selv Anonymkode: c1c18...808 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #8 Skrevet 29. januar 2023 Det er da vanlig å gjøre ting hver for seg. Det er også vanlig å spørre rett ut om å bli med om man er ensom en dag, i stedet for å innta offerrollen som sjåfør. Anonymkode: c382d...b3f 1
Gjest kruspersilletaco Skrevet 29. januar 2023 #9 Skrevet 29. januar 2023 "Å? Skal du på fest? Kan jeg bli med?" Eventuelt slutt å invitere ham med? Spør heller om han kan være din sjåfør?
Romilo Skrevet 29. januar 2023 #10 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er da vanlig å gjøre ting hver for seg. Det er også vanlig å spørre rett ut om å bli med om man er ensom en dag, i stedet for å innta offerrollen som sjåfør. Anonymkode: c382d...b3f Offerrollen som sjåfør 😭 hahhahaha Mye rart man skal lese på det forumet her 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #11 Skrevet 29. januar 2023 Skjønner at det er sårende for deg. Snakk med han om dette❤️ Anonymkode: d1288...8e8 1 1
Romilo Skrevet 29. januar 2023 #12 Skrevet 29. januar 2023 Hvordan får dere det til å bli trådstarter sin feil at hun er snill og ber han med på ting? Problemet er jo ikke det, problemet er at han ikke inviterer med henne. En invitasjon nå og da burde virkelig være forventa i et forhold? Spesielt hvis damene til kompisene hans er der, og noen han har datet. Hvis å snakke med han ikke funker hadde jeg slutter å invitere 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #13 Skrevet 29. januar 2023 Romilo skrev (1 minutt siden): Hvordan får dere det til å bli trådstarter sin feil at hun er snill og ber han med på ting? Problemet er jo ikke det, problemet er at han ikke inviterer med henne. En invitasjon nå og da burde virkelig være forventa i et forhold? Spesielt hvis damene til kompisene hans er der, og noen han har datet. Hvis å snakke med han ikke funker hadde jeg slutter å invitere Helt enig med deg! Skjønner ts godt at dette er kjempe sårt for henne. Er i akkurat samme situasjon som henne, så har full forståelse for at dette er sårt! Anonymkode: d1288...8e8 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #14 Skrevet 29. januar 2023 Romilo skrev (18 minutter siden): Hvordan får dere det til å bli trådstarter sin feil at hun er snill og ber han med på ting? Problemet er jo ikke det, problemet er at han ikke inviterer med henne. En invitasjon nå og da burde virkelig være forventa i et forhold? Spesielt hvis damene til kompisene hans er der, og noen han har datet. Hvis å snakke med han ikke funker hadde jeg slutter å invitere Hun gjør noe for han, som hun egentlig ønsker for seg selv. Som sikkert ikke betyr noe til eller fra for han en gang. Hun sier ikke et ord om hva hun føler og hva hun ønsker. Hun forventer han skal være tankeleser. Hun er stilletiende sjåfør, før hun heller logger på KG og klager sin sak her midt på natta. Dette er selve definisjonen av en offerrolle i et forhold. Og når du i tillegg oppfordrer til handlingen; "bare begynn å gjør det samme selv" (passiv-agressiv oppførsel), så illustrerer det vel bare at du er av akkurat samme typen. Anonymkode: c382d...b3f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå