AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #1 Skrevet 29. januar 2023 Ønsker svar fra dere som faktisk har fått "diagnosen" pga utførte målinger via ultralyd 🙏🏻 Er 33 uker på veg med barn nr 3. Fikk påvist for mye fostervann på ultralyd denne uken. Det er ikke voldsomt forhøyede målinger, men det må kontrolleres hver andre uke framover i tillegg til vekstkontroll for å se om det vedvarer eller øker. Fikk absolutt ingen informasjon bortsett fra at det mest sannsynlig er grunnen til at jeg ofte har mye maserier (de har ikke påvirket livmorhalsen). Et kjapt google-søk av for mye fostervann gav jo virkelig ingen god magefølelse. Ultralydene av babyen har vært fine til nå og jeg prøver derfor å slå meg helt til ro med at alt er ok og at de følger det opp.. Litt urolig er jeg dessverre likevel.. Vil gjerne høre fra noen som har vært i samme situasjon 💕 Hvordan gikk det, fødte du prematurt, ble du satt igang, gikk alt som normalt, hva som helst 🙏🏻 Anonymkode: ab0a6...a30
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #2 Skrevet 29. januar 2023 Jeg fikk beskjed om at jeg hadde for mye fostervann. Var en tom "lomme" på 8 cm i diameter. Men det var på en veldig sen ultralyd det ble oppdaget. Hadde lite oppfølging i graviditeten ellers pga korona. Gikk helt fint her. Fikk kommentar fra jordmor under fødsel at jeg hadde mye fostervann bare. Anonymkode: c547c...ff7
siljur Skrevet 29. januar 2023 #3 Skrevet 29. januar 2023 Jeg hadde for mye fostervann med nr2. Fikk hyppige kontroller på sykehus, men alt gikk som normalt Helt normal fødsel som startet av seg selv 4 dager før termin
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #4 Skrevet 29. januar 2023 siljur skrev (Akkurat nå): Jeg hadde for mye fostervann med nr2. Fikk hyppige kontroller på sykehus, men alt gikk som normalt Helt normal fødsel som startet av seg selv 4 dager før termin Så godt å høre 🙏🏻 Det er virkelig ønsket her også. Takk for at du tok deg tid til å svare 😊 Anonymkode: ab0a6...a30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå