AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #1 Skrevet 28. januar 2023 Jeg har så vondt inni muskelen (?) under rumpa, og øverst på låret på siden, og litt bak låret og. Vondt når jeg går, og foten treffer bakken. Har hatt noe lignende for lenge siden. Nå tror jeg det kom etter at jeg prøvde markløft for ett par uker siden. Hadde lette vekter, og det var ikke vondt under øvelsen. I dag jogget jeg, og jeg kjente det på disse stedene da foten traff bakken. Spesielt hvis jeg har sittet litt og så skal gå, kjenner jeg det på disse stedene. Er så vanskelig å forklare. Men det er langt fra støle muskler. Hva kan dette være? Er så glad i å trene, men har mye vondter, og føler enkelte ting blir verre av å trene styrke, selv om jeg bruker lite vekter. Anonymkode: 5228e...5c3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #2 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg har så vondt inni muskelen (?) under rumpa, og øverst på låret på siden, og litt bak låret og. Vondt når jeg går, og foten treffer bakken. Har hatt noe lignende for lenge siden. Nå tror jeg det kom etter at jeg prøvde markløft for ett par uker siden. Hadde lette vekter, og det var ikke vondt under øvelsen. I dag jogget jeg, og jeg kjente det på disse stedene da foten traff bakken. Spesielt hvis jeg har sittet litt og så skal gå, kjenner jeg det på disse stedene. Er så vanskelig å forklare. Men det er langt fra støle muskler. Hva kan dette være? Er så glad i å trene, men har mye vondter, og føler enkelte ting blir verre av å trene styrke, selv om jeg bruker lite vekter. Anonymkode: 5228e...5c3 Isijas kanskje? Anonymkode: 9747e...8bd
_popcorn_ Skrevet 29. januar 2023 #3 Skrevet 29. januar 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_,adm
Anbefalte innlegg