Gå til innhold

Ubesluttsomhet - eiendomskjøp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter skilsmissen har jeg nå kokt ned 3 valg for videre bosted

1) midlertidig hos min søster; stor enebolig, men innebærer mye samvær med hennes familie og krever tilpasning, (kan gå fint, men litt slitsomt) men til gjengjeld kan jeg spare ca 25 000,- per måned for å øke egenkapital. Til sommeren/høsten ca, boligprisene går ned og flere aktuelle boliger på markedet underveis?

2) gå for en enebolig nær barnas skole/fars bolig, maxe ut lån/egenkapital; færre utgifter med hvitevarer/oppussing, men lite potensiell verdistigning og ikke noe drømmehus (ikke oppusset etter min smak, men god standard) men mye vedlikehold ca til 5 mill

3) kjøpe en stor leilighet (4-roms med to stuer) i samme område, men med større oppussingspotensiale; mindre vedlikehold; mindre ensomt og enklere når jeg ikke har barna? Kan gjøre mer personlig, liker kreative løsningerzCa 2,5 mill+1,5 mill i oppussing

Jeg har også hund og er avhengig av fagfolk for oppussing, lite tid til egeninnsats/vedlikehold men barna trenger jo litt boltreplass.

ser ikke for meg å finne noe livsvarig nå, men må sikkert bo ca 2-4 år stedet jeg kjøper…

Trenger innspill 

Anonymkode: 033c3...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...