AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #1 Skrevet 28. januar 2023 Meg og typen har vært sammen i 10 mnd. I det siste legger jeg merke til at han snur telefonen over på siden når jeg sitter rett ved han. Før kunne vi sitte i armkroken til hverandre og se hvem vi snakket med. Privatliv har jeg forståelse for og har ikke behov for å vite hvem han snakker med heller, men har du ikke noe å skjule, så gjør du ikke det på den måten. Overvåker heller aldri når han er på telefonen Har en ekkel magefølelse… noen som har vært borte i slikt? Anonymkode: 7843d...28a
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #2 Skrevet 28. januar 2023 Er ikke svaret ganske obvious? Anonymkode: 36efc...1bc 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #3 Skrevet 28. januar 2023 Gjør det samme selv. Hater at andre sitter å følger med på hva jeg gjør på tlf, har dog ingenting å skjule. Anonymkode: ff3f2...908 6
PM75 Skrevet 28. januar 2023 #4 Skrevet 28. januar 2023 Jeg hadde ikke reagert hvis det hadde vært sånn hele tiden. Men endringen i atferd hadde jeg reagert på. Har du spurt han om dette? 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #7 Skrevet 28. januar 2023 Jeg snur alltid telefonen på den siden. Det gjelder både om jeg sitter med mannen eller kollega på jobben. Liker ikke at andre skal se hvem og hva som dukker opp på skjermen min. Mannen min gjør det samme og jeg syns det er helt greit Anonymkode: a97ea...7df 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #8 Skrevet 29. januar 2023 Du vil få flere svar nå, av slike som "alltid snur mobilen, stoler på mannen for det bla bla bla" Men vi vet jo hvordan det er. Han vil ikke vise varslene sine.... Han snapper sikkert med minst ei han ikke vil du skal se. Ikke alle er like gode på å fjerne varsler, eller chatte kryptisk. Men etter bare 10 mnd så tar man det vel litt lettere. Anonymkode: 573aa...19c 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #9 Skrevet 29. januar 2023 Hva er det med folk i forhold som tror at det å ikke ha hemmeligheter for hverandre betyr at man skal ha innsyn i absolutt alt? Hva om den personen partneren din skriver med ønsker at samtalen skal være privat? Jeg håper da inderlig at de samtalene jeg har med mine venninner ikke går rett videre til mannen.. Anonymkode: 638cc...d3c 3
MyMichelle Skrevet 29. januar 2023 #11 Skrevet 29. januar 2023 Jeg ville aldri hatt en venninne som lar partneren se hva jeg skriver til henne. Slike personer kan en ikke stole på. Og jeg ville aldri ha kikket på min samboers mobil selv om jeg hadde sjansen. Hva er det med kvinner på KG som gjør dem så sjalu og besatt av overvåking??? 1
MyMichelle Skrevet 29. januar 2023 #12 Skrevet 29. januar 2023 Forresten, jeg snur mobilen på siden rett som det er. Kommer an på hva jeg skal lese eller hvilket bilde jeg skal se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå