Gå til innhold

Noen som virkelig har opplevd å møte den rette og vite det med en gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne på 39. Har to lange forhold bak meg. For en måned siden traff jeg en mann som gir meg en helt spesiell følelse. Finner en ro med han, en harmoni, får følelsen av gjensidig respekt og omsorg. Har en sterk følelse av kjærlighet og tilhørighet til en jeg har kjent i en måned. Jeg har vært forelsket før og vet godt hvordan det er, men dette føles annerledes, veldig annerledes. Det er nesten så jeg tror jeg har møtt mitt livs store kjærlighet. Er det mulig å kjenne på så tidlig? Jeg vet det er gjensidig og at han føler det på samme måte. 
Vi har begge barn så det er ikke lengselen etter det som gjør at man føler noe så tidlig. 

Andre som har opplevd noe lignende, hvor det faktisk har vist seg at denne spesielle følelsen stemmer? 

Anonymkode: 990cc...4ce

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant følelsen for 20 år siden..den stemte da;) 

• Hjerte 5
Skrevet
Sofakona skrev (3 minutter siden):

Fant følelsen for 20 år siden..den stemte da;) 

Samme her. Blir 20 år i år 🥰

Anonymkode: 4352f...471

• Hjerte 3
Skrevet

Det er vel noe med match i personlighet som kan kjennes sterkt og fort.

Om det varer vet man jo først etter en del år.

Anonymkode: fc7e8...0f3

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er en kvinne på 39. Har to lange forhold bak meg. For en måned siden traff jeg en mann som gir meg en helt spesiell følelse. Finner en ro med han, en harmoni, får følelsen av gjensidig respekt og omsorg. Har en sterk følelse av kjærlighet og tilhørighet til en jeg har kjent i en måned. Jeg har vært forelsket før og vet godt hvordan det er, men dette føles annerledes, veldig annerledes. Det er nesten så jeg tror jeg har møtt mitt livs store kjærlighet. Er det mulig å kjenne på så tidlig? Jeg vet det er gjensidig og at han føler det på samme måte. 
Vi har begge barn så det er ikke lengselen etter det som gjør at man føler noe så tidlig. 

Andre som har opplevd noe lignende, hvor det faktisk har vist seg at denne spesielle følelsen stemmer? 

Jeg møtte min samboer for første gang for 8 år siden, og da visste jeg at det var «meant to be». 💖

Når jeg ble kjent med han så visste jeg bare, veldig spesielt og veldig vakkert. 

Anonymkode: c607c...53f

• Hjerte 5
Skrevet

Ja! 😊

Anonymkode: f204e...2fa

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg følte også på dette, og har vært lykkelig i 6 mnd. Helt til han for noen dager siden hadde laget seg tinder profil, og sa at han ikke maktet tanken på å binde seg. 🤯 Veninna mi fant han på tinder. Har grått av og på i noen dager nå og er så forvirret. Han tok meg med for å treffe foreldrene hans bare noen uker siden. 

Anonymkode: e27f1...811

• Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Ja. Jeg var alene 8 år. Begynte i en ny jobb og der traff jeg en mann. Kort sagt, vi flørtet litt på en jobbfest  og to mnd. senere bodde han hos meg. Følte at brikkene falt på plass på en måte. Har aldri følt noe lignende med noen annen mann. Og jeg har hatt noen for å si det sånn. Jeg fridde til han😃 Vi har nå vært gift  i 22 år. Han er det kjæreste jeg har og min beste venn.😌♥️Følg magefølelsen, din, det er aldri feil! 

Endret av Rødstrupa
  • Hjerte 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er vel noe med match i personlighet som kan kjennes sterkt og fort.

Om det varer vet man jo først etter en del år.

Tja, ikke bare personlighet, det tar jo tid før man virkelig kjenner en fult og helt. Mye har med energien til personen å gjøre - det er viktig at energiene harmonerer sammen. Dette er noe man kan kjenne på før man virkelig kjenner en, samtidig som en kan føle at en ser rett igjennom personen etter kort tid. Og det er nettopp pga energien, men kanskje ikke alle som kan kjenne energier slik. 

Anonymkode: c607c...53f

• Liker 2
Skrevet

Da jeg møtte kjæresten min for over tre år siden, hadde vi veldig god kjemi fra først stund. Det gikk så lett å snakke med han om alt mulig, og tiden gikk veldig fort. Andre gangen vi møttes, kjente jeg en intens tiltrekning, og tredje date så elsket vi lidenskapelig og hemningsløst i timesvis,  og jeg har vært stormforelsket i han siden da. 🥰

Så ja, det er mulig at noe føles helt riktig fra første gang man møter noen. ❤️

Anonymkode: f0e45...fcb

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet

🙋‍♀️

Traff en utrolig fin mann, og forstod med en gang at dette måtte være noe spesielt. På date 2 kom han med 5 kilo blomsterjord og kjempe stor potte, fordi han hadde snappet opp av samtalen at jeg ville plante om ei veldig stor plante, men syns det var vanskelig selv (bodde i Oslo uten bil). Jeg hadde ikke en gang tenkt per hva jeg hadde sagt, og hadde vel bare nevnt det i en bisetning, men han lytta. Og det at han viste at lytta var tegnet jeg trengte ❤

Nå sitter vi her, har investert i gård og skaper oss et liv sammen og jeg føler meg klokkeklar på at det er oss resten av livet ❤

Anonymkode: 1447a...1ba

• Liker 1
  • Hjerte 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da jeg møtte kjæresten min for over tre år siden, hadde vi veldig god kjemi fra først stund. Det gikk så lett å snakke med han om alt mulig, og tiden gikk veldig fort. Andre gangen vi møttes, kjente jeg en intens tiltrekning, og tredje date så elsket vi lidenskapelig og hemningsløst i timesvis,  og jeg har vært stormforelsket i han siden da. 🥰

Så ja, det er mulig at noe føles helt riktig fra første gang man møter noen. ❤️

Edit: Var for øvrig 38 da jeg møtte han, den store kjærligheten. Var skilt og alenemor til to barn, så hadde ikke egentlig noe stort håp om å finne en jeg kunne elske og bli elsket av.

Skrevet

Møtte min kjære når jeg var 18 og jeg fikk en følelse med en gang som sa til meg at dette er min store ene kjærlighet. 15 år etter er vi fortsatt sammen, kjærligheten sterkere enn noen gang og jeg kan med handa på hjertet si at han er den rette for MEG❤️

• Hjerte 2
Skrevet

Min mann hevder det. Jeg har vel ikke rett til å betvile hans opplevelse, men det var ikke gjensidig følelse fra starten av iallefall. 

Jeg har opplevd det to ganger, og tok feil begge gangene. Det ble lengre forhold, men ikke for livet. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har opplevd det, og det stemte. Jeg følte meg trygg med han, og det gjør jeg sjeldent med andre. Han satte meg først fra dag en, og gjør fortsatt det årevis etter. Vi har det godt sammen hver dag selv med utfordrende liv.

Jeg har vært gift og skilt før, så jeg visste hva jeg så etter i en mann om jeg skulle være så heldig å finne en ny. Han her gikk over alle forventninger, og jeg vet det er oss. Og jeg vet hvor heldig jeg er.

Anonymkode: 2eab4...d33

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg vet ikke enda om vi er de rette for hverandre. Men vi hadde ihvertfall en veldig lik opplevelse av at praten glei lett fra første stund, og at det første kysset mellom oss var magisk og liksom rett. 

• Hjerte 2
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen. Det ser ut som det er flere som har hatt det som meg og faktisk funnet ut at denne spesielle magefølelsen stemmer. Helt utrolig fantastisk følelse❤️

• Hjerte 1
Skrevet

Ikke jeg men min mor sa det til meg da hun møtte mannen min, som da bare var en venn. Jeg var 27 år gammel og hadde et stygt brudd bak meg, ville ikke ha en ny mann. Men det ble oss likevel og vi er gift i over 20 år nå.

Anonymkode: 3910d...fe3

• Hjerte 3
Skrevet

Når det er for godt til at det er sant...så glem ikke at en Skjult narsissist kan gi den mest fantastiske følelsen du noen gang har hatt. Jeg har erfart det, men etter 1år så begynte faenskapet fra hans side.
Jeg vil ikke lage noen dårlig stemning her, men ha i mente at ikke alle mannfolk viser seg som den de virkelig er.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvis du hører på Relasjonspodden, skjedde dette med Dora Thoraldsdottir da hun var i midten av førtiårene. De chattet og fant tonen med en gang, ble sammen på første date og bor nå sammen og skal gifte seg i mai. 

Anonymkode: 02123...6e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...