Gå til innhold

Er det bare meg som "bråker" på tredemølla?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tjohei. Jeg føler meg ganske tung i beina, og når jeg løper på mølla så hører jeg så godt min egen tramping.... mens alt det andre som foregår rundt meg høres vesentlig lavere ut... er det vanlig, eller driter jeg meg ut? Håper egentlig at de andre ikke hører det like godt som meg selv, men jeg vet ikke.... flere som tramper? :vetikke:

Anonymkode: 9adf1...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du jogger på helt "flat" instilling på tredemøllen sett på litt incline, det kan hjelpe litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på treningssenteret jeg er på, er det mange som "bråker" på mølla.

De er til å løpe på og alle har forskjellig stil å løpe på, så neida. Du er ikke alene om det. :)

Du hører deg selv best fordi du tross står nærmest. Og de andre hører seg selv best, siden de står nærmest seg selv/er opphavet til bråket.

Endret av Bålkaffe
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - det er ikke bare du som «bråker» på tredemøllen. Alle gjør det. Ikke tenk over det. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitalogy

Noen har lettere løpesteg, andre har tyngre. Det spiller ingen rolle, få eller ingen bryr seg om det du nevner. Noen av de nyere løpeskoene med karbonsåle lager også mer lyd enn andre løpesko, men det spiller heller ingen rolle

Jeg lar meg irritere over de som stønner og snufser høyt, men det har nok mer med mine generelle problemer med slike ulyder. I mølleparken blir de forsterket, men det er mitt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...