AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #41 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 15.06): Nå er ikke jeg AB du siterer, men Jeg har slitt med angst, uuttholdelig angst. Jeg valgte likevel å ikke ta medisiner, fordi jeg vet hvor dårlig jeg blir av medisiner. Jeg angrep det helhetlig med kosthold, vitamintilskudd (svært undervurdert!), og meditasjon (i tillegg til kognitiv jobbing og bearbeiding), og jeg har ikke lenger angst. Anonymkode: 88a23...ed2 Så fint da ☺️. Håper ikke du prøver å implisere her at dette er fasiten for resten av befolkningen også? Disse tingene hjelper for flertallet, men ikke for alle dessverre. Anonymkode: 3c714...adb
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #42 Skrevet 25. februar 2023 Kan godt være. Jeg hadde panikkangst en periode, og hadde alle mulige merkelige symptomer. Trodde jeg var dødssyk. Hadde helt ærlig alt fra svimmelhet, muskelspasmer til hodepine, kvalme, ondt i brystet, osv. Alle tester hos legen viste absolutt ingenting, annet enn test av hjertet som viste skyhøy puls. Har ingen symptomer nå lenger, nå som angsten er borte. I perioder der jeg merker at angsten sniker seg tilbake, får jeg litt symptomer igjen. Anonymkode: ec703...ab6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå