AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #1 Del Skrevet 28. januar 2023 Er flere tråder med fine historier om de som har lyktes med å bli gravide til tross for at de var rundt 40. Men, hva med de som aldri lyktes, eller brukte veldig lang tid og kanskje måtte bruke IVF? Hva er kjennetegnene til de som ikke lyktes? Om det er noen? Påvist lav eggreserve og høy FSH? Sykdommer eller andre tilstander som gjør graviditet vanskelig eller umulig? Eller har prøver/utredning hatt gode/normale funn, at det ikke er noen konkret forklaring enn høy alder? Hvor vanlig er det å ikke lykkes i denne alderen? Når må man si at nok er nok, dette går ikke? Anonymkode: f579a...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #2 Del Skrevet 28. januar 2023 Flax og uflaks. Det er 5% sjanse å lykkes i hver syklus i snitt etter at man er over 40. Når man må si nok er nok er individuelt og noe hver enkelt må føle på. Anonymkode: 2681a...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #3 Del Skrevet 28. januar 2023 Legene fant ingen spesiell grunn, der og da. I etterkant har det vist seg at jeg er disponert for autoimmune sykdommer, så det kan hende at det har påvirket min fruktbarhet. Anonymkode: 386f7...c8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #4 Del Skrevet 28. januar 2023 Prøvde i 3 år fra jeg var 37. Fant så ut at jeg hadde pcos. Ble satt på letrozol og metformin. Ble da gravid på prøveperiode 10 når jeg var 40, mistet. Ble så gravid på prøveperiode 3 etter det. Anonymkode: 9c4a2...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 28. januar 2023 #5 Del Skrevet 28. januar 2023 Jeg har lest at for kvinner over 40 år er sjansen for å bli gravid bare 25%! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå