Gå til innhold

Marsvin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen her som har erfaring med marsvin? Vurderer å skaffe oss det, men hørte nylig at de gir mye lyd, såpass mye at det ble et problem om natten! 
Jeg hadde marsvin selv som tenåring, men da kun 1 marsvin, og kan ikke huske annet enn golyder fra marsvinet, og ikke noe forstyrret om natten.  Men nå vet vi at marsvin er flokkdyr, så en bør vel ha minst 2.

Hva er deres erfaring ang lyd om natten? 

Anonymkode: 5a036...bb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bør ha to marsvin ja. Og de er ikke nattdyr, som hamster. Sover gjerne om natten, men lager lyd når de hører rasling i pose (mat) osv. Bare kos lyd, syntes jeg. De prater bare og kan rope for oppmerksomhet☺️

Anonymkode: 2dcb1...d85

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har to marsvin, og de er fantastiske, men det er mye å sette seg inn i. :) Anbefaler denne instagramprofilen, jeg har lært såå mye fra henne, og søtnosene mine har fått et mye bedre liv etter å ha fulgt henne i et halvt år nå. 😍😊

https://instagram.com/marsvinhjelpen?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Anonymkode: 86696...b56

• Hjerte 1
Skrevet

Kan være veldig høylytt til tider, men jeg elsket lyden, haha. Hver gang jeg åpnet kjøleskapet så skrek de for full hals, de visste at det var gulrot der.

Skrevet

Våre var ikke noe bråkete på natta. De bråker jo stort sett av en grunn (noen kom hjem, noen åpna kjøleskapsdøra, osv.). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...