Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært syk lenge og har derfor lite kapasitet. Foreløpig er det nok ikke realistisk at jeg kan jobbe mer enn rundt 10% stilling. Er det noen som har forslag til yrker hvor dette kan være aktuelt? Gjerne et sted som er litt fleksibelt slik at det går an å spre det til å bli 2 arbeidsdager i uka f.eks, på 3,5/4 timer hver gang.

Utdannet sosionom så alle yrker der man hjelper mennesker i ulike livssituasjoner er veldig spennende, men også åpen for andre tips. 

Anonymkode: cf7de...591

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes hele tiden jeg ser det annonseres etter butikkmedarbeidere til blomsterbutikker, bokhandler osv. i 10 % stilling. Jeg kan tenke meg at det da ventes at man stiller opp ved behov ellers også, men det kan jo være verdt å sjekke ut.

Skrevet

En del biblioteker har små stilinger, hvor man gjerne sitter i skranken. Rolig jobb, men kanskje ikke så mye menneskekontakt som du kan tenke deg, siden hvert møte med mennesker vil være korte i den typen jobb.

Du skriver 10%, men også 3,5/4 timer et par ganger i uka. Det vil i tilfelle bli 20%. Tenker du 10 eller 20?

Anonymkode: 3ea39...7f6

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde en gang en hvilende nattevakt-stilling på en bolig for psykisk utviklingshemmede, i 16 % stilling. Ikke helt 10 %, men innen helse er det flere små stillinger i hvertfall. 

Kunne kanskje vært en ide å ikke ha noe fast, men heller en slags ringevikar-jobb? Så kan du takke ja når det passer for helsa. 

Anonymkode: 074f5...a3b

• Liker 1
Skrevet

Renhold i kommunen er full av små stillingsmuligheter. 

Anonymkode: 9e495...00f

• Liker 1
Skrevet

Apotekmedarbeider 

Anonymkode: fc33a...f73

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobbet 10% på treningssenter da jeg studerte, jobbet i barnepassen. 

Anonymkode: 00d03...a05

• Liker 1
Skrevet

Takker for mange gode forslag så langt!

Godt poeng til deg som spør om jeg mener 10 eller 20%. Jeg ble nok litt ivrig mens jeg skrev her, men er nok 10% som er mest realistisk for meg foreløpig :) 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg har vært syk lenge og har derfor lite kapasitet. Foreløpig er det nok ikke realistisk at jeg kan jobbe mer enn rundt 10% stilling. Er det noen som har forslag til yrker hvor dette kan være aktuelt? Gjerne et sted som er litt fleksibelt slik at det går an å spre det til å bli 2 arbeidsdager i uka f.eks, på 3,5/4 timer hver gang.

Utdannet sosionom så alle yrker der man hjelper mennesker i ulike livssituasjoner er veldig spennende, men også åpen for andre tips. 

Du kan jo høre med ulike barnehager om du er komfortabel med barn. Er ofte barn som får vedtak på f.eks 2 timer ressurs pr dag, f.eks språkgruppe - men vanskelig for barnehagen å finne en enkeltperson til dette. Disse to timene pr dag kan nok slåes sammen til ti timer over to eller tre dager.

Endret av shab
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...