Gå til innhold

Skulle ønske jeg var ei pen jente/kvinne

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenk å være ei pen kvinne. Du slipper å gjøre noe særlig for å få en partner. De kommer til deg.

Mennene er selekterte til å akseptere at du ikke gjør en dritt. Du kan være arbeidsledig og de bryr seg ikke. De aksepterer alt slags irrasjonalitet og tull.

Du kan velge på øverste hylle. Kjekke, smarte menn med driv.

Jeg derimot som høyt utdannet mann, som oppfører meg bra og respektfult. Får null og niks. Jeg har to feil og det er nok til å være upopulær.

Tenk å være ei pen jente 🥳

Endret av sokrat
Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKke så enkelt å være kvinne heller. Man vil ha kvalitet og ikke kvantitet og kvaliteten er ikke så lett å finne.

Anonymkode: e46af...825

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

IKke så enkelt å være kvinne heller. Man vil ha kvalitet og ikke kvantitet og kvaliteten er ikke så lett å finne.

Det er spørst hva du mener med det. En moralsk, respektfull mann er enkel å finne.

Skrevet

takk Gud for at jeg ikke er en vakker kvinne som blir valgt for utseendet mitt. 

Jeg er glad for å være en normal kvinne som blir valgt for å ha noe å bidra med, og for den jeg er. 

Anonymkode: 2ca7c...db9

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, sokrat said:

Det er spørst hva du mener med det. En moralsk, respektfull mann er enkel å finne.

Nei, for mange tenker med hodet mellom beina og jeg ønsker å gå inn i et forhold basert på personlighet fremfor utseende og kropp.

• Liker 1
Skrevet

Utseende forfaller jo. Man aner ikke hvordan man ser ut etter en graviditet heller f.eks, kam ende opp med kvisearr, lange tomme pupper, strekkmerker, slapp hun på magen, overvekt og cellulitter og hårtap og værre til. 

Jeg vil bli elsket for den jeg ER, sånn at jeg kan få lov til å forfalle men fortsatt bli elsket. 

Anonymkode: 62ce7...55a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det å være en kvinne som er utdannet og har egne meninger, er heller ikke noe som er ettertraktet.

Skrevet
sokrat skrev (10 minutter siden):

Tenk å være ei pen kvinne. Du slipper å gjøre noe særlig for å få en partner. De kommer til deg.

Mennene er selekterte til å akseptere at du ikke gjør en dritt. Du kan være arbeidsledig og de bryr seg ikke. De aksepterer alt slags irrasjonalitet og tull.

Du kan velge på øverste hylle. Kjekke, smarte menn med driv.

Jeg derimot som høyt utdannet mann, som oppfører meg bra og respektfult. Får null og niks. Jeg har to feil og det er nok til å være upopulær.

Tenk å være ei pen jente 🥳

Hva er disse to feilene da? 

PS! Jeg anser meg selv som en pen kvinne. Men ikke pen på den «riktige» måten. Dette har ført til at jeg heldigvis har tiltrukket meg menn som liker meg som den jeg er og ikke som trophy-wife. Tror uansett jeg hadde blitt sur og misfornøyd uten en skikkelig jobb å bryne meg på, for ikke å snakke om den økonomiske uselvstendigheten som jeg garantert hadde fått helt noia av. 

Anonymkode: 2c0f0...b6a

Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja det hadde vært spennende å lese om ..

.. og om du vet at disse "to feilene" er en killer til å finne kjæreste, hva gjør du TS med den kunnskapen da?

Schmuhu

Endret av Schmuhu
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

takk Gud for at jeg ikke er en vakker kvinne som blir valgt for utseendet mitt. 

Jeg er glad for å være en normal kvinne som blir valgt for å ha noe å bidra med, og for den jeg er. 

Anonymkode: 2ca7c...db9

Helt enig. Er glad for å være en normalt utseende kvinne. Når menn velger meg, vet jeg det er fordi de liker meg, noe særegent ved meg, noe som har noe med min personlighet å gjøre. Menn som flyr etter de åpenbart pene kvinnene er ikke noe jeg sukker over. Jeg tenker de er for overflatiske når de går etter samme dama. Jeg husker jeg ville være den peneste jenta på barneskolen for da ville de populære guttene like meg, men dette er derfor en tankegang jeg gjenkjenner som veldig barnslig og oppmerksomhetssøkende. Hvorfor skal man bli likt av og få oppmerksomhet fra så mange? En tankegang jeg ikke lenger kjenner meg igjen i. Selv flyr jeg heller ikke etter de åpenbart pene gutta. Jeg er ikke lenger interessert i dem, jeg bare registrerer at jeg skjønner at de er pene. Men det gjør dem ikke interessante.

Anonymkode: f4873...22d

• Hjerte 2
Skrevet

Du ønsket Europa og vesten kollaps, det er ikke å oppføre seg bra å respektfullt. Om jeg ikke forveksler deg med en annen bruker 

Er du isåfall en av disse mennene som bare kommer ut av intet og tilbyr ubetinget kjærlighet uten noe tanke om hvordan du blir behandlet fordi hun er pen?

Skrevet
Schmuhu skrev (3 minutter siden):

Ja det hadde vært spennende å lese om ..

.. og om du vet at disse "to feilene" er en killer til å finne kjæreste, hva gjør du TS med den kunnskapen da?

Schmuhu

Ja, ikke sant. Enig med deg. Så kjære TS, supert hvis du forklarer oss litt nærmere😉

Skrevet

Ja, kjempegøy.

En haug mannfolk som konstant er etter deg, utelukkende pga utseende.

Har null interesse av å bli ordentlig kjent.

De er bare overbevist om at man blir en bra match. De liker tross alt hvordan du ser ut. Det holder.

Veldig mange pene kvinner er ganske drittlei menn TS :)

Men det skjønner jo aldri menn, da de som vanlig har hodet godt inni egen ræv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

PS! Jeg anser meg selv som en pen kvinne. Men ikke pen på den «riktige» måten. Dette har ført til at jeg heldigvis har tiltrukket meg menn som liker meg som den jeg er og ikke som trophy-wife. Tror uansett jeg hadde blitt sur og misfornøyd uten en skikkelig jobb å bryne meg på, for ikke å snakke om den økonomiske uselvstendigheten som jeg garantert hadde fått helt noia av. 

De to feilene mine er:

1. Utseende. Jeg ser ikke maskulin nok ut og er litt overvektig.

2. Nervøsiteten min.

Som hun skrev over så vil hun ha kvalitet og ikke kvantitet. Så som oftest er feilene min nok til at damer sier nei til å bli bedre kjent med meg/ date.

Skrevet
sokrat skrev (3 minutter siden):

De to feilene mine er:

2. Nervøsiteten min.

Som hun skrev over så vil hun ha kvalitet og ikke kvantitet. Så som oftest er feilene min nok til at damer sier nei til å bli bedre kjent med meg/ date.

Nervøsitet kan man jobbe med for å dempe uttrykkene av den.

Anonymkode: f4873...22d

Skrevet
sokrat skrev (1 minutt siden):

De to feilene mine er:

2. Nervøsiteten min.

Fodi du er så nervøs at du ikke tar kontakt? Kan du nevne en kvinne du ser opp til og aspirerer mot?

Skrevet
3 minutter siden, sokrat said:

De to feilene mine er:

2. Nervøsiteten min.

Er det slik at du direkte blir avvist med disse to punktene som begrunnelse? Eller konkluderer du for deg selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...