AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #1 Skrevet 28. januar 2023 Har dere noen tips til hvordan kinn-hårene kan vokse fortere? Har grei skjeggvekst generelt, men på kinnene er det nesten helt tomt.. Det gjør meg litt frustrert. Drømmen min er å ha ordentlig skjegg. Er 23 år gammel. Anonymkode: b266e...35f
FunnyBoy123 Skrevet 28. januar 2023 #2 Skrevet 28. januar 2023 Tålmodighet er nøkkelen når det gjelder skjegg. Du er fortsatt ung! Det er ikke før man er i 30-årene skjegget begynner å bli ferdig utviklet. Gener har også utrolig mye å si! Han ene tyrkiske kompisen min f-eks hadde jo fullt skjegg når han var 19 liksom.. Det var ikke før jeg var 26 skjegget mitt faktisk begynte å bli bra og fyldig. Spis sunt (typ proteiner), drikk masse vann og vekttrening kan også anbefales. Når man trener trigger man til økt testosteronnivå, noe som er inngangsdøren til bra skjegg. Bare vær tålmodig. Skjegget kommer av seg selv, ikke fokuser så mye på det. 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #3 Skrevet 28. januar 2023 Gi det noen år til, men det kan hende du har gener som ikke gir deg et fyldig skjegg. På en måte er det greit også, menn med lavere testosteron nivå beholder håret på hodet lenger. Anonymkode: 39c27...0e7 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #4 Skrevet 28. januar 2023 Jeg har heller ikke skjegg om det er noen trøst. Anonymkode: 06bed...6a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå