AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #1 Skrevet 28. januar 2023 Kjæresten min har mer precum enn noen annen mann jeg har vært med, når jeg først begynte å gå ned på han så var det faktisk ganger jeg trodde han hadde fått får tidlig utløsning men viste seg bare at han produserer mye sæd. Behøver ikke å være spesielt kåt en gang, han sier det er ganger hvor han kjenner han ikke hadde sagt nei takk til sex eller noe annet, men han er ikke kåt på det nivået hvor han føler han trenger å få utløp for det. Så vi kan ligge på sofaen å kose på kvelden, endten at vi ligger å kliner litt eller at vi bare ser på tv mens han holder rundt meg og jeg presser rumpen min mot han. Er han nødt til å bytte bokser etterpå, heldigvis selv om han har en ganske sterk lukt er det ikke stygt. Har vært med men jeg nektet å komme i munnen min om de ikke hadde spist rett mat eller drukket noe som påvirket lukten fordi det var for jævlig. For han om det er noen lukt og smak er det mest en salt smak uansett hva. Ikke at dette er noe jeg ikke klarer å leve med, men jeg begynner jo å tenke litt, er dette normalt? Kan det være noe medisinkt feil som gjør at det renner så mye sæd ut av han? Han sier han alltid har vært slik, når han kom i puberteten brukte han å ha våte drømmer regelsmessig, og han brukte til og med å unngå situasjoner hvor han var redd for å kunne få ereksjon som når jenter ville kline på fest, fordi han ville ikke de skulle tro at han det hadde gitt han utløsninig. Anonymkode: c83dc...92e
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #2 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan det være noe medisinkt feil som gjør at det renner så mye sæd ut av han? Ja, det kan sikkert være, eller bare naturlig kroppslig variasjon. Kan du fastslå at det er sæd? Hvis det er precum, så er det en blank seig væske, med veldig gode smøreegenskaper. Den kommer fra et eget sett kjertler, og inneholder normalt ikke sædceller. Hvis det derimot er sæd, så er det trolig prostata som ikke lukker så godt som den skal. Cowpers kjertler har sikkert en naturlig variasjon i størrelse og produksjon. Personlig har jeg merket ganske mye precum til tider. Det har aldri vært et problem, bortsett fra med kondombruk. Det fylles opp rundt penishodet, og all følelse av friksjon forsvinner. Glidemiddel skal være på utsiden, og ikke inni kondomet. Anonymkode: 835c6...6b2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #3 Skrevet 28. januar 2023 Min er lik. Han klisser ned hele meg og lakenet og alt. Det drypper på gulvet når han blir kåt, liksom. Det er ekkelt, men han kan jo ikke noe for det. Anonymkode: 868ca...a98 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #4 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min er lik. Han klisser ned hele meg og lakenet og alt. Det drypper på gulvet når han blir kåt, liksom. Det er ekkelt, men han kan jo ikke noe for det. Anonymkode: 868ca...a98 Hvorfor synes du det er ekkelt? Jeg synes det er ganske opphissende, det viser jo at han har veldig lyst på deg? Anonymkode: 2011f...9a8 2
Blåjojo Skrevet 29. januar 2023 #5 Skrevet 29. januar 2023 Tror det er normalt at det varierer med mengde precum. Noen har bare litt, mens andre renner det av. Det er i alle fall min erfaring. Men om du er bekymret, så bør han jo få seg en sjekk hos legen.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #6 Skrevet 29. januar 2023 Blåjojo skrev (1 minutt siden): Tror det er normalt at det varierer med mengde precum. Noen har bare litt, mens andre renner det av. Det er i alle fall min erfaring. Men om du er bekymret, så bør han jo få seg en sjekk hos legen. Synes ikke TS skal påpeke dette. Helt normalt å ha mye precum, like normalt som å ha lite. Anonymkode: 5b142...51a
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #7 Skrevet 29. januar 2023 Kjæresten min har også mye precum, aldri opplevd dette før! Syns det er digg jeg. Anonymkode: 034d0...fa5
Blåjojo Skrevet 29. januar 2023 #8 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Synes ikke TS skal påpeke dette. Helt normalt å ha mye precum, like normalt som å ha lite. Anonymkode: 5b142...51a Det tror jo jeg også sånn egentlig. Dessuten er precum digg! Jo mer, jo bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå